Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/17/23 w Odpowiedzi

  1. Może zamiast tego lepiej dać jakiś voucher na szkolenie na torze z bezpiecznej jazdy lub coś tego typu
    3 punkty
  2. Moc swoją drogą ale nauka najlepiej przychodzi na lekkich maszynach. Jak weźmiesz na pierwszy sprzęt coś co waży 250 kg to prócz nauki zachowania motocykla będziesz w większości "walczył" z jego masą. A to na początku bardzo męczy. Lepiej ogarnąć na sezon jakąś sportową 600, która ma te 190 kg masy i dopiero po oswojeniu się z jazdą przejść na maszynę docelową. Ja osobiście przygodę z motocyklami zaczynałem wiele lat temu od enduro typu DT125 czy MTX125, które ważą poniżej 120 kg i prowadzą się lekko jak rower. I uważam to za bardzo dobry wstęp do motocyklizmu ale nie każdy lubi ten styl motocykli. Przykład z życia, mój kolega w tym roku zdał A i na pierwszy w życiu sprzęt (ale to naprawdę pierwszy, on nawet nigdy nie jeździł żadnym Ogarem czy Motorynką) wziął Bandita 650. Widzieliśmy się niedawno i dałem mu się przejechać na CRF300. Był w szoku, że motocykl może się tak lekko prowadzić.
    2 punkty
  3. Izo daj spokoj… nie wygrasz. Chlopaki zyja w innym swiecie gdzie sila odsrodkowa dziala w kierunku asfaltu. nawet jak do jich dojdzie, ze masz rcje to i tak beda majaczyc… nawet jak podasz konkretne przykladny z rysunkiem to i tak sie mylisz… damian- w odpowiedzi na twoje pytanie odpowiedz jest stosunkowo prosta: hamowanie do apeksu i akceleracja od apeksu.. (w duzym uproszczeniu)
    2 punkty
  4. Chyba teraz już mogę opisać jak się cała przygoda zakończyła. Można by rzec, że miałem szczęście, a nawet bardzo dużo szczęścia, ponieważ okazało się, że uprawnienia nadano mi w dniu 02.06.2023, a do kontroli doszło dnia 03.06. Suma sumarum prawo jazdy odebrałem 12.06 i chyba przez pomyłkę, Pani ze starostwa nadpisała mi status: "zatrzymane", więc po konsultacji na komendzie, mogłem się normalnie poruszać. W momencie kiedy otrzymałem pierwsze pismo z sądu, miałem już tak naprawdę uszykowaną, przy pomocy prawnika, odpowiedź na nie. Pismem tym był wniosek o zatrzymanie prawa jazdy. Odpowiedzią był zażalenie, na zbyt mało dokładne zebranie dowodów ponieważ zgodnie z wydanym mi prawem jazdy, uprawnienia w dniu 03.06 posiadałem, a nie moją winą było to, że nie było tej informacji w systemie informatycznym policji. Sąd przyznał mi rację i wycofał postanowienie, ale mimo wszystlo dwa tygodnie później dostałem wyrok sądu W którym nadano mi 1500 zł mandatu, zatrzymanie prawa jazdy na 6 mies, wliczając już czas od 03.06 oraz opłaty sądowe. Kolejne zażalenie, że przecież komisja, tak, ta sama od uchylenia wniosku o zatrzymanie, już wycofała postanowienie. Odpowiedź to uchylenie postępowania i wycofanie wyroku oraz obciążenie Skarbu Państwa kosztami sądowymi. Podsumowując, Państwo z dykty i kartonu, gdzie nic ani nikt ze sobą nie współpracuje, wszystko jest robione na "odwal się" i byleby zrobić. Dobrze, że teraz w mobywatelu jest to tymczasowe prawo jazdy. A i Panie ze starostwa dostały ode mnie potężny kosz słodyczy i kawy w ramach podziękowania, że jednak nie odłożyły formalności z moimi uprawnieniami do poniedziałku, tylko zrobiły to tego samego dnia w który uiściłem wszystkie opłaty i dopełniłem wszystkich formalności. Pozdrowiam i LwG.
    2 punkty
  5. Jest " kilka " cruser'akow, gdzie tyl hamuje lepiej niz przod, w weikszosci przypadkow ich nazwa zaczyna sie od literek HD 🤣 Klod, umowmy sie, ze jezeli masz jeszcze czas na zbijanie biegow to 1. Nigdy nie hamowales awaryjnie ! 2. Jezeli jest czas, na zbijanie biegow, to napewno nie jest to juz hamowanei awaryjne ! I proponuje Ci nie komentwac tej wypowiedzi, bo po jej rozlozeniu na czynniki pierwsze bedziesz stal jak zmoczony zimna woda pudel 🤣 🙂
    2 punkty
  6. Zgadza się, jakieś 6 lat temu miałem takiego, tylko dodać trzeba, że to Skuter Maxi - żeby chłopak nie myślał, że chodzi o jakieś małe pierdki. Dość to duże, pod dupą kufer na dwa kaski. Maszyna wazy ok 180 kg jeśli dobrze pamietam. Żona chciała się tym nawet powozić, ale się bała rozmiaru. Bycze to jak na 125cc. Choć z drugiej strony jak chłop myśli o motocyklach na przyszłość (kat A.), to może kupno „manuala” bardziej go do tego przybliży, niż jazda na skuterach z automatem.
    2 punkty
  7. Taaaaaaaaaaaa, i dowiedzieli bysmy sie, ze jedyna sluszna opcja szkolenia jest na jednym motocyklu 🤣 Od siebie polece cokolwiek z firmy Metzeler np Interact 8 ( jezeli sa ejszcze produkowane ) albo Roadtec 01 najnowszea produkcja. Trzyma dobrze i na mokrym. 🙂 Przod moze byc w wysokosci inny niz tyl, bo jest to ustosunkowane wysokoscia w stosunku do szerokosci i podawane jest wlasnie w %% czyli cytfy 50, 60 , 70. Opony tylko jednej firmy, zadnych mieszanek to nie moto GP 🙂
    2 punkty
  8. To idź na siłkę i bez rozgrzewki zarzuć od razu max tego co potrafisz podnieść. I max serii co dasz radę. A po takiej sesji zapytaj mięśni jak się czują. Tak, KAŻDE "gazowanie" szkodzi, a takie na zimno to najbardziej. Wszystkie urządzenia mechaniczne, w tym silniki spalinowe, posiadają "optymalną temperaturę pracy" co znaczy że poza takim zakresem zachodzą niekorzystne procesy. Nie dość że zimny olej (ten w dwusuwie też) ma inne właściwości smarujące, to przede wszystkim chodzi o tolerancje. Nie wiem czego w szkołach dziś uczą, ale mnie uczyli że metale (i nie tylko) pod wpływem temperatury zmieniają rozmiary. A jak tego nie kumasz, to zastanów się jaki jest lepszy tłok dla silnika - spasowany czy obijający się w cylindrze bo ma za duży luz? Resztę sobie dodedukuj. P.S. rozgrzewanie silnika na postoju przed jazdą ma sens TYLKO w przypadku sportów wyczynowych albo samolotów. W przypadku pojazdów po prostu zacznij jechać BEZ pałowania. Pałowanie dopiero jak się zagrzeje.
    2 punkty
  9. Po prawie 55 latach jazdy powiem ze jezdzic mozna na wszystkim, ale najlatwiej uczyc sie na motocyklach lekkich ( 250 - 500 ccm ) nienajnowszych i malo palacych. Zadajacemu pytanie sam chcialem zadac pytanie - w jaki sposob zrobi osemke na placu tym motocyklem i czy slyszal termin counter steering i brake trailing?. Koledze robiacemu prawo jazdy chcialbym zadac podobne pytanie, w jaki sposob robi osemke na tej cwiczebnej 125ccm i jak to sobie wyobraza robienie jej na motocyklu wazacym 2 x wiecej i o mocy 4 x wiekszej ( moc 4 x wieksza to tylko 40 kilka KM )? Poza tym jaka kazdy z was bedzie mial taktyke przezycia na prostej a jaka na skrzyzowaniach? Jesli odpowiecie sobie na te pytania to wowczas bardziej jasne stanie sie, ze kupowanie na pierwszy motocykl duzego sport turystyka z moca okolo 170 KM, szyvbkoscia max okolo 250 km/godz i ciezarem 235 kg, nie mowiac o wysokosci siedzenia 32 cale (czyli raczej dla wyzszych niz nizszych ludzi ) nie wyglada raczej na racjonalna decyzje.
    1 punkt
  10. To mam już Panowie i Panie... Dzisiaj ponad 200 kilometrów dookoła komina zrobiłem, fajna zabawka!! Mój pierwszy sportowy motur. Na dzień dobry pozbyłem się tych pedalskich naklejek ze zbiornika ;)
    1 punkt
  11. Wyścig, Pecco po pięknym starcie wylądował chyba na drugim miejscu na pierwszym okrążeniu. Naciskał Martina, aż ten popełnił błąd i się wywrócił. W tym czasie Marc walczył z Bezem. Jakoś w połowie wyścigu Marc wyprzedził Beza i gonił Pecco. Dogonił go jakoś na 4 okrążenia do końca, potem się trochę tasowali, zostawiając kawałki gumy na kombinezonach, ale Pecco się obronił i tak dał czadu na przedostatnim okrążeniu że pobił rekord toru i uciekł od Marqueza na pół sekundy. Skończyło się tak że Pecco pierwszy, M. Marquez drugi, Bezecchi trzeci. Ja wyścig oglądałem będąc na wyścigach w Słomczynie 😀
    1 punkt
  12. Za morde trzymać i bedzie porządek [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  13. Pytanie, czy doświadczony motocyklista, czy dopiero zaczyna.... w Multistradzie w sumie można zrobić tryb wet i spokojniej jeżdzić..., GS- 1200 w sumie... ale czasem sie zdarzają przypadki, że ECU milczy i trzeba podrzucić motocykl do dealera żeby zrobic aktualizację, czy apdate, w 2017 roku w ten sposób jeden koleżka się wyeliminował z podrózy do Murmańska... V-Strom, miałem na warstacie, niedoróbkę firmy Suzuki...nie powiem co, bo to może był pojedynczy przypadek, a ludziska ( nawet kumple jeżdżą)... Multistrada 1200 hmmm, jeżdziłem tydzień do roboty, z podwyższoną szybą, nigdy tego nie zapomnę, jadę wyprzedam jedną blaszankę drugą w trybie lejzy, i podglądam sobie... tam pod lasem sarenka, tu w krzakach zajączek kica, ja patrzę na licznik a tam 2.00...Chyba za szybki motocykl dla mnie,.... Yamahę 1200 SuperTenerę koleżka miał, jedyny minus jak twierdził to jej masa 270 (?) kg, a tak zadowolony był... No dobra powiem co. z Suzuki... żeby w tych latach koło magnetyczne robić bez blaszanego zabezpieczenia to skandal... mam nadzieję, że Suzuki poprawiło tą niedoróbkę...
    1 punkt
  14. Oficjalnie Piotrek miał problem z hamulcem i się ewakuował z motocykla. Jest git, potwierdza następną rundę.
    1 punkt
  15. Moim zamiarem absolutnie nie było nikogo obrażać. Po prostu od lat staram się zmieniać te stereotypy o tym że co polskie to szajs. W materii (nie tylko) olejów na prawdę nie mamy się czego wstydzić. Może nie produkujemy smarów do F-16 ale... no F-16 też nie produkowaliśmy. Robimy dobre filtry, dobre opony, dobre akumulatory tylko niestety dalej pokutuje ten post-komunistyczny mit przez który aby to sprzedać musi się nazywać AQU bo jak się będzie nazywać Autopart Mielec albo inny ZAP Piastów to już połowa woli "bosza a druga wartę" Ja akurat z tych co patrzę na Made in ... i jeżeli mam wybór to w większości wybieram polskie czy to oleje, filtry, opony czy klocki czy zwykły jogurt. Nauczmy się doceniać swoje
    1 punkt
  16. Pojecia nie mam na temat legalizacji czegokolwiek w Polsce bo juz nie pamietam. Od dawna mieszkam w UK a tutaj jest dziki kraj. Przeglad przechodzi znaczy legalne. Wydechy, lampy z dupy, co chcesz to montujesz. Powinienem miec zolta tablice rejestracyjna? No powinienem. Na przegladzie mialem nie dosc ze mala tablice to jeszcze czarna, ze niby zabytek a wlasciwie bo mi sie tak podobalo. Jezdze w misce na bigos na glowie i nic. Policaje jesli juz sie czepiaja to dzieciakow na sportach czy na skuterach, do mnie raz jeden podszedl bo poogladac i tyle. Springer jest robiony na zamowienie od podstaw wiec niema legalizacji lub czegokolwiek i nikogo to nie interesuje. W dowodzie mam Czarno - Bialy, motocykl jest czarny i dalej nic, zwlaszcza na przegladzie.... Mnie to pasuje.
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. Dla znających angielski polecam materiał, fajne porównanie hamowania z ABS i bez ABS. Sam zgadzam się z tym, co jest w materiale, czyli: - hamowanie z ABS na „palę”, czyli wciśnięcie hamulca do spodu równa się lekko wydłużona droga hamowania. - hamowanie z ABS ale progresywne, jak bez ABS, wtedy skrócona droga hamowania. To co zauważyłem, to bez ABS miałem krótszą drogę hamowania na suchym - w ostatniej fazie hamowania przeważnie tył już mi podskakiwał/podnosił sie. Przy ok 45-50 km/h bez ABS-u hamowałem sprzętami na jednej lub maksymalnie 1,5 długości motocykla. Na K1200S w najlepszej opcji są to 2 długości i nie ma opcji, aby tył choćby odrobinę uniósł się do góry (nawet na starym jajku tył mi się podnosił, raz nawet przy prędkości ok 90-100 km/h). Jak za mocno zacznę hamować, tj. na granicy uślizgu, to zaraz ABS się aktywuje i trochę odpuszcza ciśnienie. A wiedzieć trzeba, że koło ma najlepszą przyczepność właśnie na granicy przyczepności, gdy już zaczyna się lekko uślizgiwać - z ABS ciężko to utrzymać w rydzach. Ostatecznie uważam, że i tak lepiej stracić kilka centymetrów na hamowaniu, niż zaliczyć szlifa. Choćby nie wiem jak czuła jest ręka, to nie wszystko ogarnie - szczególnie w stresie.
    1 punkt
  19. Daj spokoj, opibie są podzielone, widzialem gdzies test Kiviego i Coobcia, rozkrecili od dolu silnik zobaczyli gdzie tam naleciałości i potem skrecili, płukanie i znow rozkrecili, cos tam niby wyczyścilo deokatnie ale generalnie szkoda czasu. Lepiej wymienic olej i filtry polatac troszke i znow zmienic olej i filtry i juz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  20. No Rinaldi ładnie pojechał, wyprzedził i odjechał sobie. No i Petrux co wyczynił, z ostatniego na 5 pozycję. Łooo co za wyścig superpole! Bauti górą 😀
    1 punkt
  21. Oczy bolom. Przecież tu chodzi o moment obrotowy, który wyrzuca na zewnątrz przy złożeniu (zielona strzałka). Nasz kolega z Niemiec też ma widzę swoją fizykę, w której wzajemnie ortogonalne składowe się znoszą. Gratuluję... IG Nobla.
    1 punkt
  22. Tomek, ty tu nie gadaj, tylko podaj gdzie kupie taka dmuchawe, ustawie z drugiej strony to analogicznie bede lzejszy ! 🤣 Reszta pozniej bo jazde mam ! 🙂
    1 punkt
  23. Zależy to od położenia wagi i kierunku działania dmuchawy. Jeśli dmuchawa jest poziomo a waga działa w kierunku pionowym wskazanie wagi się nie zmieni. Kierunki działania bezwładności i grawitacji przy jeździe w łuku na poziomej nawierzchni są prostopadłe. Chyba, że pochylimy asfalt/drogę. Wtedy to już zupełnie inna para kaloszy.
    1 punkt
  24. Właśnie chodzi o to, że jest jednoznaczna odpowiedź na to pytanie. Nie mam z tym rozterek (jeżdżę i ćwiczę od dawna), chcę się dowiedzieć jaka jest wasza opinia. Zwróciłem uwagę na jedną konkretną rzecz.
    1 punkt
  25. Zaryzykuje twierdzenie, ze w wiekszosci przypadkow juz odpuszczenie manetki gazu / jej zamkniecie spowoduje zwezenie promienia pokonywania luku / winkla. Problemem moze okazac sie bledna trajektoria pokonywania winkla ! 🤣 W nowych moturach masz obecnie ABS Bosch'a ktory umozliwia hamowanie z wlaczeniem ABS'u w zlozeniu, i podobno nic sie nie dzieje ! 🤣 🙂
    1 punkt
  26. Zrób sobie pełne A i kup Virago 535. Moim zdaniem najlepszy chopper na pierwszą poważną przygodę z moto który najczęściej staje się świetnym kompanem na długie lata. Prosty, trwały, bezobsługowy napęd, tani w eksploatacji, nisko siodło, niska masa własna czynią z niego bardzo zwinne i poręczne moto dla początkującego, w wersjach mocy fabrycznych (czyli 44-46KM) bardzo dynamiczny. Idealne moto na niedzielną pojeżdżawkę w koło komina, ale i też nie klęka jak trzeba walnąć kilkaset km dziennie. Tanie gadżety jak potrzeba zeń wyprawowego wielbłąda zrobić. Jedyny minus to wzrost jeźdźca: to nie jest moto dla osób pow. 185cm wzrostu
    1 punkt
  27. a tytuł "Złotej łopaty miesiąca" (ładnie dzwoniącej ofkors) przypadł właśnie... 🤣😂
    1 punkt
  28. Witam szanowne grono, Po kilku sezonach na różnych typach motocykli nadszedł czas na spróbowanie chopperów. Co możecie polecić jako dodatkową zabawkę, która pozwoli spróbować klimatu. To na co bym liczył: - bulgot z silnika - w miarę dobre hamulce - w miarę dobra zwrotność Ostatni sezon kończyłem na Yamaszce R6, nie liczę na takie osiągi, ale wolałbym wejść w coś, co w miarę skręca, a nie jedzie tylko do przodu? Co możecie polecić jako dodatkowa zabawkę w cenie 10-15k. Z tego co słyszałem, to Honda Magna podobno całkiem fajnie jeździ. Czy to prawda? Oprocz tego w ogłoszeniach jest sporo Shadowek i Vulcanów. Co byście polecili? Jaki model, jaka pojemność?
    1 punkt
  29. Fantastycznie prezentuje się ta Twoja Krówka :)
    1 punkt
  30. Pompka paliwa, albo zasyfiony filterek paliwa..., ale trzeba zacząć od najprostszych, czy kranik ma pozycję on/off, jak tak, to trzeba ustawić włąściwą pozycję, zdjąć wężyk z pompki i do jakiegoś naczynia podpiąć, i spróbować zakręcić rozrusznikiem, sprawdzi się czy pompka podaje paliwo na gaźniki...
    1 punkt
  31. Z tą ostrożnością ks-rider ma zupełną rację. Jeżeli twoje alpejskie doświadczenie opiera się tylko na przejazdach znanymi i głośnymi trasami( przełęczami )to się zgodzę. Pokory uczą dopiero te mniej znane i omijane przez ''doświadczonych alpinistów'' ze względu na trudność np. Passo Manghen i inne do których wiodą drogi kategorii SP Pozdrawiam i życzę powodzenia🤞
    1 punkt
  32. Dzisiaj rano dzwoniłem do BMW, powiedzmy, że zabrali się za temat przyzwoicie. W poniedziałek maja podesłać busa pod dom i zebrać maszynę - ciekawe co spierdzielili. Jakoś nie wierze w zbiegi okoliczności, tj. że po serwisie nagle samo coś strzeliło.
    1 punkt
  33. Jak zaraz powiesz, ze kupiła za gotówkę, to będzie rispekt! Ja ogólnie się ostatnio wyleczyłem z leasingów. Właśnie jedno auto spłaciłem (leasing), do końca roku spłacam drugie (leasing) - i na razie nie śpieszy mi się ze zmianami na kolejne, zostawiam stare, BEZ RAT! Fajnie kupić coś nowego z bajerami, ale po roku już się przyzwyczajam i zostają tylko RATY. Czasem jeszcze mnie kusi kupić nowe moto z salonu, ale sprzęty mnie szybko nudzą. Musiałbym chyba z rok łazić po salonach i rozkminiać z czym byłbym gotowy się związać na dłużej.
    1 punkt
  34. Mam już nowe gumy (Roadtec 01 SE), ale wypowiem się chwilkę na temat poprzednich, tj. Dunlop GPR-300: w deszczu bardzo słabe. Na suchej drodze ujdzie, ale na mokrym bardzo słabo. Wczoraj polatałem troche po większym deszczu i takie arabskie drifty moto odwalało, że się tego nie spodziewałem - a manetka była ledwo głaskana. Jest po prosty słabo. Szybko puszczają. A w koleinach na skrzyżowaniach to już tragedia. Jeszcze nigdy się tak nie ślizgałem - a podkreślam, że ledwo muskałem gaz, bo dupą rzucało jakby koń wierzgał. Dużo słabsze nawet od Pirelli Angel ST, które jest w podobnej cenie do Dunlopa.
    1 punkt
  35. ABS nie służy do skracania drogi hamowania, tylko daje możliwość skręcania jednocześnie hamując na full.
    1 punkt
  36. lampka to ogólna sygnalizacja problemu z elektryką (od przepalonej żarówki do czegoś grubszego), a R20 to 20 mil pozostałych (remaining) do wyzerowania baku nie umiesz w gugla?
    1 punkt
  37. Mimo, ze modele sa podobne, to suma sumarum 1200 ciut lepiej sie prowadzi. 1300 jest definitywnielepsza konstrukcja. W tym tygodniu najprawdopodobnie przywioze DAX'a do domu, Rejestracja przyszla juz w Sobote. 🙂
    1 punkt
  38. Oj nie, zwierząt domowych mi jak na razie wystarczy, Klaudiuszku. : ) Ale… Podobało mi się moje stare SV 650 (V2), jeszcze miałem tam fajny wydech, brzmiało to zabójczo. Lubię dźwięk V-ek. Myślę, że muszę osobno zbadać choppery i sportowe-turystyki. Jak @Buber powiedział, choppery to klasa w sobie i tam są inne standardy. To tez muszę jeszcze zbadać. Tereny nieznajome dla mnie jeszcze.
    1 punkt
  39. Intruder 1800. Szybki i całkiem dobrze skręca i hamuje. Dozbieraj kasę bo stary chopper żaden dobrze jeździć nie będzie. Mój BD ma seryjne 145 koni i jest w miarę lekki (298 kg) jak na prawie dwa litry. Ale zamontowałem mu Thunderjeta i generalnie mam obawy mocniej odwinąć teraz 😁
    1 punkt
  40. Jak odpalasz Ducati Stukati to Kobita ma potrójny orgazm ……. sprawdzone. Tylko nie wiem czy Damianek jest przygotowany na kolejne dziecko [emoji1787] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  41. Jak Kolega powyzej pisze w tej poj.125 najlepszym wyborem bylby skuter np. Kymco Downtown 125i albo Kawasaki J 125i. Oboje sa bardzo wygodne.Maja sporo miejsca pod siedzeniem tak ze dodatkowy kufer jest zbedny.B D ochrone przed wiatrem.Oboje prawie ta sama konstrukcja , silnik , zawieszenie , ABS tez na pokladzie i 110km/h tez to leci.Pare lat temu sam latalem caly rok na okraglo kawa j 125i do pracy i jak pogoda dopisala nie rzadko dalsze wypady , tak ze co nie co moge powiedziec.
    1 punkt
  42. https://allegro.pl/oferta/pirelli-110-70-17-tl-54h-sport-demon-przod-13754229221 https://allegro.pl/oferta/pirelli-sport-demon-150-70-17-promo-swieze-13625166560 Co do cen to poszukaj. Powyższe linki podaję aby zobrazować o jakie opony chodzi. Kiedyś zużyłem dwa komplety. Jak dla mnie opona rewelka. Są też opinie w necie.
    1 punkt
  43. Tak, V4, kanapa amfiteatralna, jesli chodzi o serwis wcale nie jest taki łatwy, jedyna dobra sprawa, to podobno pozbawiony jest tych mankamentów VF750F, w sumie coś może być, bo nigdy nie miałem na warsztacie Magny V65 czyli 1100 z problemami z olejeniem wałków lub wału korbowego... Opiszę w skrócie Magnę V65 bo najwięcej niż jeździlem nie jako posiadacz, a tester bardziej...troche trzeba mieć z tyłu głowy coś w rodzaju bezpiecznika, bo naprawdę to ma osiągi, większe niż możliwości hamulców fabrycznych dobrze hamuje, ale trzeba tez pamiętać o głębokim nurkowaniu przodu...w sumie dobry kat, ale tak pod siebie, to trzeba przy nim popracować, zmodernizowac delikatnie zawieszenie, i hamulce a i tak trzeba nauczyć się "zakrętów" ... niemniej w porównaniu do typowych czopperów np. VTX 1300, to nie ma porównania- ja osobiście wybrałbym Magnę dlatego że to raczej łobuz niż gentelmen hehehe, no i sporo lżejszy, tak z 50 kg... Moc: ok 115-120 KM, V.max 220, ale podobno są jeszcze szybsze, przyspieszenie 0-400m- 10, 58 ( w amerykanskich testach), zasięg niewielki 150-160 km ( chyba), spalanie duże, nie wolno przerabiac oryginalnych tłumików, drastycznie spadaja osiągi- motocykl zaczyna pierdzieć...chyba, że same koncowki... ale nie psuc tegpo zbiorczego pod ramą.. Podczas oględzin trzeba sprawdzić ramę pod zbiornikiem paliwa bliżej główki ramy, poniewaz w niektórych widziałem bardzo mocną korozję...aha ma antyhopping...To tak na szybko...
    1 punkt
  44. Ładnie wpisuje się tu Suzuki DRZ 400 Supermoto 😉 hahahhahahahha Poważnie podobno Ducati Diavel, skręca i hamuje, ale cena nie ta.... a wspomniane przez Ciebie sprzęty, mają ramy z gumy pomalowane byle jak farbą...jeździłem Magną 1100, to coś wiem....
    1 punkt
  45. Bardzo rozsądny wybór - kupiłeś golasa czy w owiewkach? ; )
    1 punkt
  46. Z rozmiarem nie powalczysz - duże moto mają duże silniki. Jeżeli nie chcesz od razu pełnej mocy litra - i BARDZO słusznie - to przymierz się do czegokolwiek Ci pasuje, a potem zdław. Każdy silnik spalinowy można zdławić. Będzie to bezpieczne, stosunkowo niedrogie no i odwracalne - jak stwierdzisz że jest dobrze, to odblokujesz. Także mierz rozmiar, a moc zawsze możesz zredukować. Choć prawda taka że ludzie więksi niż powiedzmy 180 dobrze wyglądają albo na dupnych czoperach, albo na półendurakach. One są wysokie i duże, i taki wzrost wtedy pasuje. Ciężko znaleźć nakeda na chłopa ponad 180 żeby nie wyglądać jak na psie...
    1 punkt
  47. Sprawdzone, działa Samoprzylepny rzep przemysłowy 3M SJ 3550 Dual Lock - 25 mm - sklep internetowy Multitapes.pl
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...