Skocz do zawartości

muuuuuu

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia muuuuuu

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

1

Reputacja

  1. ale to chyba nie wisi luzem na tych kabelkach? gdzieś z boku albo na drugim końcu tego walca jest mocowanie i to jest masa, ewentualnie BYŁO mocowanie, które poszło w piździec przerywacz jak nic
  2. muuuuuu

    MotoGP 2023

    hehehe, teraz widzę, że mój post zniknął- wczoraj mu napisałem, żeby się ogarnął, bo relacjonuje na żywo wyścigi skończone kilka godzin wcześniej nawet mam powiadomienie, że mnie zacytował w kolejnej odpowiedzi, ale ktoś posprzątał, ech, dziwy panie
  3. ja mam 54, także nie zaimponowałeś mnie w tej chwili...
  4. lampka to ogólna sygnalizacja problemu z elektryką (od przepalonej żarówki do czegoś grubszego), a R20 to 20 mil pozostałych (remaining) do wyzerowania baku nie umiesz w gugla?
  5. wężyki są (a przynajmniej powinny) być podpięte do odpowietrzników, czasem coś z nich kapnie, zwłaszcza jak motocykl przyjmuje dziwne pozycje i owszem, mają tak wisieć jak wiszą jak odpalisz to się nie przestrasz, że dymi na niebiesko, trochę oleju możesz mieć w cylindrach, ale przepali i będzie ok
  6. chłopie, następnym razem dojedź do prawego narożnika, postaw na stopce tak, żeby się tylne koło zaparło o lewą ścianę i złap jakimś sznurem za ramę, żeby go w tej pozycji zablokować, jedź delikatnie i będzie dobrze bezpiecznik- wiadomo, zwiera gdzieś do masy, przetarta któraś wiązka prawdopodobnie wężykami się nie przejmuj, spróbuj odpalić, pewnie trochę pokopci i powinno być ok, mogłeś ewentualnie zawiesić pływaki w gaźnikach, ale to wyjdzie przy próbie odpalenia a toto skrzywione to odegnij jak było i będzie ok, bo że to wajcha od biegów a nie sprzęgło to chyba nie muszę pisać?
  7. jeśli dobrze rozumiem, to śruba blokująca z lewym gwintem gwarantuje, że przy zmniejszaniu gazu ustrojstwo automatycznie się luzuje, więc tu raczej nie powinno być niespodzianek, chyba, że ktoś to dokręci na tyle mocno, że nie będzie w stanie ruszyć manetki w kierunku od siebie bardziej mnie zastanawia procedura ustawiania pożądanej pozycji- bo niby że w czasie jazdy lewą ręką łapię za gaz, a prawą dokręcam? druga rzecz- czy nie ma ryzyka, że przy normalnym odkręcaniu (np. przy ciasnym wyprzedzaniu) manetka "zabierze" docisk, działający w tym momencie w stronę dokręcania, co uniemożliwi pełne otwarcie gazu? zasadniczo- ja bym tego dziecku w motocyklu nie zamontował
  8. zajrzałem z czystej ciekawości nie umiem znaleźć, czy serio brak możliwości filtrowania ofert po jakichkolwiek parametrach poza marką i ceną? wg mnie minimum to filtry: paliwo, pojemność, rocznik, typ nadwozia, no i po modelach w ramach wybranej marki, inaczej szukanie czegokolwiek to czysta mordęga
  9. gwoli ścisłości- to jest demówka ze znikomym przebiegiem, ale fakt, nówka to to nie jest, co nie zmienia faktu, że pewnie jak dobrze zagadasz, to i nówkę za 50 wyrwiesz pod koniec roku to taki trochę chińczyk- nie chińczyk, nie będę się tu rozwodził nad detalami, co z czego w nim montują, poczytaj, może się przysiądź na próbę
  10. https://www.otomoto.pl/oferta/cf-moto-cf-moto-mt800-touring-ktm-kufry-fv-23-adveture-jak-nowy-ID6EZudM.html
  11. z motopompy albo jakiegoś innego rolniczego sprzęta, a ponad wszelką wątpliwość- z metalu
  12. https://www.radiowroclaw.pl/articles/view/121674/Tragiczny-wypadek-Motocyklistka-nie-przezyla-FILM-18
×
×
  • Dodaj nową pozycję...