Jump to content

Arti...

Forumowicze
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About Arti...

  • Rank
    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

453 profile views
  1. Arti...

    Uwaga wirus!

    Ok tygodnia temu zmieniły się wytyczne odnośnie robienia testów. Jeżeli miało się kontakt z osobą której test wyszedł pozytywnie przechodzi się na kawrantanne jednak test jest wykonywany dopiero wtedy gdy pojawią się objawy. Także dużo osób jest chorych ale nie zdiagnozowanych. I są oszczędności oraz niski poziom zachorowań.
  2. Zostaw jak jest. W poprzednim moto przez 6 k km nie musiałem nic dotykać jak był mocniejszy łańcuch założony.W aktaulanym mam 10 k km przelotu i tylko raz łańcuch naciągałem. Dużo zależy od stylu jazdy jeżeli chodzi o wyciąganie się łańcucha oraz od tego jaki jest założony. W manualach często pisze żeby sprawdzać naciąg pod obciążeniem lub na bocznej stopce, musisz dokładnie doczytać.
  3. Nie kojarzę żeby tak było w jakimkolwiek modelu motocykla. Pistolet od ON jest po prostu grubszy od E95 a wlewy w motocyklach są spore. W aucie to co innego, rzeczywiście w E masz dużo mniejszy wlew i nie wejdzie ON.
  4. To jeżeli chcesz podpowiedz 1. Ciuchy (spodnie, kurtka, rękawice)- ja osobiście polecam RST - miałem innych tańszych lub podobnych firm i z tym nic się nie dzieje 2. Buty TCX super jakość w dobrej cenie 3. Kask Shoei GT Air 2 - wiele kasków testowałem i ten najlepiej mi leży i bardzo wysoka jakość 4. Bielizna termiczna Brubeck Ale to przekroczy znacznie Twój budżet.
  5. Kask się dopasowuje. Nigdy kask po kimś nie będzie tak leżał jak nowy który się dopasuje, a co za tym idzie zawsze będzie słabiej chronił głowę. Rękawice też mocno się rozciągają i kwestie higieniczne dochodzą, gdyż tak jak buty ciężko jest je dobrze zdezynfekować
  6. Odnośnie kasku się nie zgodzę. Każdy kask dopasowuje się do głowy. Lepiej odłożyć trochę wiecej i kupić nowy. To jedyna rzecz która chroni najważniejsze- głowę. Kombi, kurtka, spodnie mogę być używane. Rękawic i butów też bym po kimś nie kupił.
  7. Proponowałbym udać się z umową do jakiegoś radcy prawnego. Zapłacisz może parę złotych ale będziesz miał pewność co do możliwości przyciśnięcia delikwenta.
  8. Jeżeli do konserwacji skóry to polecam LEDER-BALSAM S100, BALSAM DO SKÓRY
  9. Możesz próbować zaspawać ale najpewniejsza będzie wymiana.
  10. Polecam TCX X-Square Sport, mega wygodne i soldnie wykonane.
  11. Po tamtych przejściach testowałem różne kaski szczękowe i integralne, wybór padł na Shoei GT Air 2. Nie mam się co do niego przyczepić.
  12. Też miałem przejścia z HJC tylko że z RPHA90, problem bardzo podobny z uszczelkami. Nie udało mi się sprawdzić co prawda w deszczu ale uszczelka nie trzymała. Kask był mega głośny. U mnie okazało się że na szczęście była jeszcze inna ustarka, dolna uszczelka od szyby się odkleiła. Naprawili gwarancyjnie- wyglądało że ktoś to wkleił na kropelke, kask dostał delikatnie wilgoci to znowu się odkleiła. Druga reklamacja została złożona z pismem że kask posiadał już wadę w momencie zakupu i żądanie zwrotu pieniędzy. Po tygodniu rozpatrzone pozytywnie i kasa wróciła. Po tym co miałem nigdy już nie kupię HJC.
  13. Z tego co widzę po tablicy pierwszy jest z Francji- także podejrzewam że w całości do nas nie dotarł. Drugi nie ma informacji ale pewnie też jest ściągany bo brak tablicy i kraju pochodzenia. Z własnego doświadczenia wiem że nie warto kupować ściąganego z tamtąd motocykla. Przeważnie są naprawiane po kosztach. Bez dobrego mechanika a nawet z nim raczej bym nie pojechał nawet ich oglądać. Nowy motocykl we Francji kosztuje dużo więcej jak w Polsce z tego powodu nie opłaca się ściągać całych bo są droższe niż na naszym rynku.
  14. Np. odtłuszczacz do tarcz hamulcowych, uważając na elementy gumowe, benzyna ekstrakcyjna.
  15. Jakiś uszczelniacz puścił. Podejrzewam że olej- sprawdź poziom. Wymyj porządnie tak żeby nie było śladu i obserwuj na bierząco skąd dokładnie cieknie. Ogólnie uszczelki i gumowe paski nie za bardzo znoszą ropę.
×
×
  • Create New...