Jump to content

Arti...

Forumowicze
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Arti...

  • Rank
    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

309 profile views
  1. Polecam OSK Motorista, mają teraz na Brudnie biuro, jeżeli chodzi o instruktora to Jarek.
  2. Staram się być gotowy na wszystko, ale jak wiadomo wszystkiego przewidzieć się nie da ale mając chociaż trochę wyobraźni można w jakimś stopniu ograniczyć ryzyko wystąpienia.
  3. Dosyć często mi się zdarza jeżdżąc po Warszawie hamować awaryjnie z różnych prędkości. Nawet trafił mi się raz koleś na obwodnicy Warszawy który suwem z premedytacją zajechał mi drogę a jak się zrównaliśmy za kawałek w korku to otworzył szybę i wywali mi tekst "uważaj bo to Ciebie nic dookoła nie chroni", mimo tego że mu odpowiedziałem ale to ty wymusiłeś odp. co z tego jak to ciebie nic nie chroni. Ot taka prawda, także trzeba być gotowym na wszystko w dużym ruchu lub przed skrzyżowaniami.
  4. Z800 wychodziło w dwóch wersjach o ile się nie mylę. Jedna 113 km, druga wersja oznaczona jako e posiadała 95 km.
  5. Patrząc na to to jakby chociaż trochę patrzył przed siebie to widać było już na nagraniu jak ten samochód wjeżdża na skrzyżowanie i były szanse wyhamować. Ale trzeba umieć używać hamulca.
  6. Jeżeli chcesz wybrać w podobnych pieniądzach to masz jeszcze Triumph-a Street Triple 765, tylko min. wersja R. W porównaniu z MT09 i Shiver o wiele lepszy osprzęt. Chociaż najlepiej jest się przejechać tym co interesuje i dopiero wtedy porównać i wybrać. Ja przed zakupem objeździłem maszyny które mnie interesowany i sporo to zmieniło jeżeli chodzi o decyzje.
  7. I później idzie opinia że np. turbina przy 100 kk km już jest do regeneracji jak i reszta podzespołów. Żeby coś takiego się działo to jedynie ktoś musi naprawę nie dbać o auto, bo przy normalnej eksploatacji to są mity. I później tłumaczenie Niemiec sprzedał bo do kościoła przestał jeździć:)
  8. Od tego że przejedziesz w deszczu korozja się tak szybko nie pojawi. Gorzej jak będzie to wczesną wiosną kiedy jest jeszcze dużo soli na drodze bądź jeżeli chcesz przechowywać w jakiś warunkach o dużej wilgotności, chociaż i z tym można sobie poradzić. Nie wiem jak w przypadku tych motocykli ale najlepiej w takim wypadku coś z aluminiową ramą.
  9. Prawdopodobnie linka uszkodzona, proponuję wymienić linkę i powinno być po temacie.
  10. Ja z tego wszystkiego wybrał bym Skode Superb. Jeżeli trafisz w dobrym stanie i bogatym wyposażeniem to nie będziesz żałował. Auto jest mega przestrzenne, bardzo dużo miejsca i komfort podróży też duży. Chmura dymu za samochodem też mit, posiadam akurat w silniku 2.0 170 km i nawet małej chmurki nie puści, no chyba że ktoś się pozbył DPF-a chociaż według mnie nie jest kłopotliwy. Najważniejsze to znaleźć auto z dobrą historią i pewną. Z tym że 40 k za Superba w dobrym stanie może okazać się trochę za mało- kwestia rocznika.
  11. U mnie dosyć często były awarie bramy, jedyna różnica taka że w bloku a niestety nie są to systemy idiotoodporne. Jest akurat brama 2 skrzydłowa i dzięki temu dosyć łatwo było ją ręcznie podnieść.
  12. Jedno jest pewne że z pojedynczą trzeba trocha bardziej się naszarpać jak prądu braknie.
  13. Z taką folią możesz mieć problemy na przeglądzie. Folia ze względu na to że jest lustrzana jest u nas nie dopuszczona do ruchu.
  14. Jedna szeroka łatwiej manewrować, większa wymiana powietrzna przy otwarciu, jeden większy silnik, większe obciążenie bramy. Dwie bramy natomiast to więcej sprzętu do obsługi ale za to mniejsza rotacja powietrza. Decyzja indywidualna i to mocno. Nie ma złotego środka.
×
×
  • Create New...