Jump to content

Arti...

Forumowicze
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Arti...

  • Rank
    NOWICJUSZ - romeciarz

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Proponuję sprawdzić firmę Tecrol. Mogą mieć zamienniki.
  2. Stroboskop słabe rozwiązanie i dosyć kontrowersyjne. Kolejną rzeczą jaka została udowodniona to lepiej od kamizelki odblaskowej sprawdzają się kaski z jaskrawymi kolorami. Takie osoby są o wiele lepiej zauważalne. Dodatkowo tak jak kolega wyżej pisał bardzo ograniczone zaufanie, jazda z normalną prędkością, nie przyśpieszanie a zwalnianie na skrzyżowaniach/bezpośrednio przed skrzyżowaniami. To powinno w znacznym stopniu zwiększyć bezpieczeństwo.
  3. To już jest indywidualna kwestia każdego i ciężko doradzić. Ten na którym będzie Tobie wygodniej lub który bardziej się podoba.
  4. Proponuję poszukać w jakiś outletach moto. Jeżeli chodzi o coś taniego i w miarę chroniącego z ciuchów to Adrenaline. Może super jakość to to nie jest ale za takie pieniądze chociaż ochroni. Z tego co widziałem to można już kupić Rękawice ok 100 zł Kurtka tekstylna ok 350 zł Oczywiście nowe.
  5. A przepraszam, zapomniałem "bez litra nie wsiadaj":)
  6. Motocykl o pojemności 1000 cc
  7. Jeżeli nie masz pojęcia to każdy serwis motocyklowy ma taką usługę jak sprawdzenie motocykla przed zakupem. Koszt nie jest jakiś olbrzymi bo ok. 200-300 zł w Warszawie. Jeżeli wybierzesz tylko dobry serwis to problem kupienia gruza masz z bańki.
  8. Cześć, Czy jest ktoś w Warszawie kto lata Street Triplem 765 w akcesoryjnym wydechem?
  9. Możliwe że olej stracił swoje właściwości bądź jest go za mało. Co 2-3 sezony powinno się wymieniać olej wraz z uszczelniaczami.
  10. Polecam Bike-lift, posiadam pod tylne koło i sprawuje się już 3 sezon bardzo dobrze. Bez problemu można wyregulować pod inny motocykl oraz samemu postawić/zestawić motocykl.
  11. Sprawdź tutaj https://www.manualslib.com/ Powinno wszystko być.
  12. Jeżeli chodzi o podnoszenie motocykla to jak trafisz na odpowiednią osobę na kursie to jest w stanie Tobie pokazać odpowiednią technikę i nie naszarpiesz się zbytnio z motocyklem tylko będzie gładko szło i bez problemu. Odnośnie nauczenia się czegoś na kursie to wszystko zależy od instruktora aby był nastawiony na naukę jazdy a nie tylko zdania egzaminu. Jeżeli chodzi o instruktora polecam Jarka z Motoristy, możesz podjechać i porozmawiać z nim, często jest na placu przy hali na Marywilskiej. Odnośnie nauczenia się czegoś to wszystko zależy od tego jak szybko będziesz chłonął informację i się do nich stosował, jednak sporo osób zdaje za pierwszym razem nie mają nic wcześniej do czynienia (dużo zależy od instruktora). Na kursie masz do wyjeżdżenia 20 godziny i jest się w stanie to ogarnąć.
  13. Też miałem ten dylemat jednak zacząłem od zrobienia prawka kat. A i w trakcie już kupiłem pierwszą maszynę 650 tylko łagodną w obyciu. Uważam że to jest najrozsądniejsza decyzja. Większa pojemność mam wrażenie że łatwiej jest odsprzedać. 125 ccm w mieście jeszcze daje jakoś radę gorzej wypada jak się chce gdzieś pojechać w trasę. Moim zdaniem dobrym też rozwiązaniem jest zrobienie kat. A i kupienie nie koniecznie od razu 600, ale teraz coraz popularniejsze są pojemności 300 i 400 ccm na których też jesteś w stanie bardzo szybko robić progres.
  14. Marywilska 44, otwarty plac manewrowy, jedyny warunek żeby wjechać to aby ktoś z kursu akurat nie ćwiczył:)
  15. Polecan TCX S-Speed WP są w Twojej górnej granicy cenowej. Jeżdżę nakedem i sprawdzają się dobrze, pomimo tego że mają zawias da się w nich przejść trochę. Zrobiłem w nich ok 10 tys i brak oznak zużycia, jedynie był problem ze skrzypiącym zawiasem ale poradziłem sobie smarując oliwką Shimano do łańcuchów rowerowych.
×
×
  • Create New...