Skocz do zawartości

Kao

Forumowicze
  • Postów

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    EU

Osobiste

  • Motocykl
    Gsx 1400 NC750 XD R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1029 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kao

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Gaźniki reguluje się na motocyklu 😉
  2. Pompka działa na podciśnienie więc problem może być z nieszczelnością. Między gaznikiem a cyl.
  3. Już zrobiłem, się trochę cykałem a tam prostota, nie ma żadnych komplikacji. Serwisowka bardzo pomocna w tym przypadku. Zmieniam głowice bo moto upadł i żeberka się ułamały
  4. Zanim coś popsuję pytam, jak zdemontować ten łańcuszek? Potrzebuję zmienić głowice w moim gsx1400.
  5. No tak zgadza się ale trzeba jeszcze widzieć ktory to masa, no nic trzeba metodą prób i błędów
  6. a moglibyście zerknąć na schemat https://www.manualslib.com/manual/1142073/Suzuki-Gsx1400.html?page=394#manual i podpowiedzieć mi który z kabli jest sygnałowy z czujnika prędkości? Pomarańczowy czy purpurowy?
  7. Nie ,już sobie dawno to rozgarnąłem ale chciałem na przyszłość mieć to jasne, a moglibyście zerknąć na schemat https://www.manualslib.com/manual/1142073/Suzuki-Gsx1400.html?page=394#manual i podpowiedzieć mi który z kabli jest sygnałowy z czujnika prędkości? Pomarańczowy czy purpurowy?
  8. Przykładowo GN to zielony a na schemacie G Czarny to według niemieckiego to SW według IEC 60767 BK a na schemacie B Według niemieckiego bialy to WS według IEC WH a na schemacie W
  9. Jonoszko- jak zwał tak zwał ale niech będzie że przewód po fachowemu. Wiem jak to zrobić, mam rozpiskę nowego i mam schemat oryginalnego, załączony jest na foto ale żeby to połączyć to trzeba rozgarnąć te kolory kabli ale już to ogarnąłem chodź dalej mi się to nie zgadza z opisami w necie a jako takiej legendy przy schemacie nie ma, zobacz sam https://www.manualslib.com/manual/1142073/Suzuki-Gsx1400.html?page=394#manual Stefan widzisz według twojego załącznika niebieski jest oznaczony jako U a przecież ogólnie przyjęte jest w EU że to BL a brązowy BN a u Ciebie N. Gdzie nie przeglądasz to jakieś sprzeczne informacje.
  10. No ale kolory kabli w ogóle nie idą w parze z tym co podaja skroty europejskie. Chodzi też o rozróżnianie kabli z paskiem grubym, cienkim czy kropką Czego szukam? Zmieniam licznik na uniwersalny. Dla przykładu Co to za kolor kabla Lg czemu L jest z dużej a g z małej?
  11. Grzebię grzebię I nie mogę znaleźć konkretnego opisu skrótów kolorów kabli na schematach moto japońskich. Ma ktoś może taka rozpiskę?
  12. Ja to mam pecha jak zawsze, kupiłem zestaw Wakumow i jeden jakiś lewy yhhh.... tak czy tak jakiś sobie poradziłem, ustawiłem pierwszą parę potem sobie zamienilem manometry zeby nie kozystac z tego lewego, no i pierwsze trzy równo się trzymają około 5 a czwarty na którym cisnienie w cyl. Jest mniejsze trzyma się na ok 10 i nie mogę ich zrównać, zrobilem co mogłem zrobię jutro jazdę próbną i jeszcze sprawdzę z podłączona odmą i bez. Z odmy mocno dymi tak w ogóle, pewnie dlatego został zamontowany ten catchoil. Janusz nikt nie rodzi się z umiejętnościami, każdy od czegoś zaczynał, ja nikomu nic nigdy nie daje, uczę się na swoim, jeżeli popsuje to sobie ale przynajmniej się nauczę.
  13. Też przez to przechodzę tylko mam trochę łatwiej wyciągnąć ale gazniki w moich rękach były już 6 razy 😆
×
×
  • Dodaj nową pozycję...