Skocz do zawartości

Andrzej JK

Forumowicze
  • Postów

    222
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Andrzej JK w dniu 3 Grudnia 2022

Użytkownicy przyznają Andrzej JK punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łaziska Górne, Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    CB125'72|CBF600'04
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1502 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Andrzej JK

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

19

Reputacja

  1. ładne to bardzo Janku, ale kółko 450 jurków
  2. Zakręcać kranik !!, zakręcać kranik !! Jak zaworek w gazniku zacznie puszczać będziesz miał paliwo w filtrze powietrza i oleju. Wszystkie Cebule miały ten problem.
  3. 200 km, zimą 🙂. Nierzadko drugi raz na dwóch kółkach
  4. Rowerów dużo przy drogach stoi...
  5. Pavlin z Bułgarii wrócił chyba latem 2023 z wyprawy na Magadan. Zapytaj go, przerabiał temat.
  6. Brawo, szczęka w podłodze, wygląda to bardzo dobrze. Popracowałbym może nieco bardziej nad geometrią wnętrza dolotów. Jestem bardzo ciekawy rezultatów. Jest dość dużo modeli motocykli, które zabił brak dostępu do filtrów powietrza (zwykle integrowanych z dolotami). Do tej pory byłem przekonany, że należy dbać o dolot, a puszkę można dodrukować. Jak widać, nawet problem z dolotem można rozwiązać. Gratuluję
  7. Nie wiem, czy takie działanie jest możliwe przy dwusprzęgłowej skrzyni. Tam chyba jest tak, że jedno sprzęgło obsługuje odpina biegi parzyste, drugie - nieparzyste. Jeśli kręcisz na dwójce, sprzęgło parzystych jest przekazuje napęd. Odpięte są koła biegów nieparzystych.
  8. Skoro masz dobre (szczelne) gumy, to może lepiej spróbować wydrukować airboxa (np z PETG)? Sam się noszę z pomysłem drukowania bo w mojej Babci oryginalne filtry papierowe mają zintegrowane doloty. Jesli dobrze dobierzesz pojemność puszki, przekroje i powierzchnię filtrowania może się obejść bez przestrajania gazników. Powodzenia.
  9. Ale co chcesz znaleźć? Weź głęboki oddech i zmierz na spokojnie: 1) dystanse pomiędzy otworami na doloty w obudowie filtra. Są równomiernie rozmieszczone, czy odstęp w środku (między 2 i 3 otworem) jest inny? 2) dystanse pomiędzy dolotami w gaźnikach. Są symetrycznie rozmieszczone, czy odstęp w środku (między 2 i 3 gaźnikiem) jest inny? Wg Niderlandczyków (niech mają w nowomowie) wersja 1980 miała dwa lewe i dwa prawe doloty. Wersja 1979 miała proste doloty. Zmieniła się zapewne obudowa filtra powietrza. Gdzieś w USA (Bob's Cycle Salvage, Phoenix) likwidują właśnie potężny skład części do motocykli z lat 70-tych i 80-tych. Może warto poczekać...
  10. Cześć, wg cmsnl wersja AD 1980 miała dwa różne kołnierze dolotu: rys, czesc nr 11 dolot prawy product number: 1388145050 rys, czesc nr 12 dolot lewy, product number: 1388245050 najwyraźniej są asymetryczne. może tu jest pogrzebany japoński pies?
  11. Oczy bolom. Przecież tu chodzi o moment obrotowy, który wyrzuca na zewnątrz przy złożeniu (zielona strzałka). Nasz kolega z Niemiec też ma widzę swoją fizykę, w której wzajemnie ortogonalne składowe się znoszą. Gratuluję... IG Nobla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...