Jump to content

Andrzej JK

Forumowicze
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Andrzej JK

  • Rank
    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łaziska Górne, Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    CB125'72|CBF600'04
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. Dzień dobry, padł tu na początku pomysł Citroena C5. Każdy dwulitrowy diesel w wersji Exclusive będzie bardzo cichy w środku z kilku powodów. Proponuję sprawdzić organoleptycznie, szczególnie sedana (Berline). Modele od 2015 roku mają nieco pokastrowane wyposażenie, bo to końcówka modelowa. Brakuje np indeksowanych lusterek bocznych, ale za to oba są fotochromatyczne, co nie było takie oczywiste w 2015 roku.
  2. Dobry wieczór, chciałbym zauważyć, że pytanie tego rodzaju ma jeszcze bezpośrednie znaczenie. W Szwecji opuszczenie zajęć szkolnych wymaga trochę zręczności.
  3. Szukaj mebli teakowych. Sporo na koniec sezonu można znaleźć na portalu ogłoszeniowym w Szwecji (blocket.se).
  4. Jest taka firma w Elblągu. Ładne mają motocykle.
  5. Mam podobne parametry, miałem podobny budżet zimą. W tym samym salonie stały trzy CBF 600 i litrowe Varadero. Świadomie wybrałem CBF z ABS, bo po przymiarce na Varadero ten motocykl wydawał mi się ogromny, ciężki i trudny w ogarnięciu. Po połowie sezonu wiem, że był to dobry wybór i pewnie za rok lub dwa nastąpi zmiana na właśnie coś z półki Varadero. W CBF przeszkadza słaba ochrona przed wiatrem, ale ten motocykl jest bardzo zwinny.
  6. Ja zacząłem od japońskiego twina. Z częściami nie jest tak źle, są nawet od niedawna zestawy trójfazowych alternatorów do cebulek 350-400 ccm. Ale na tłumiki czekam od lutego. To zupełnie inna jazda niż współczesnymi maszynami. Znajomo poczułem się dopiero na małym Scramblerze Triumpha.
  7. Widziałem takiego w Classik Remise w Berlinie. Miał tłumiki devil, ceny nie podano https://photos.app.goo.gl/ZL9bnebCPoNVTyaZA
  8. Ale problem nie leży w urawniłowce. Tu jest to ładnie napisane: https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/strajk-nauczycieli-tomasz-rozek-o-reformie-systemu-edukacji/5fhz1gc
  9. Rozumiem przyczyny, celu - nie. Spełnienie poostulatu podwyżki niczego nie rozwiązuje. Dziwi mnie tylko, że Ci, co niosą kaganek, tego nie wiedzą...
  10. Nieco z boku tematu. Ja wymieniałem tylną lampę z oryginalnej niemieckiej na oryginalną stosowaną na rynki szwedzki/włoski/francuski itd. Powodem był właśnie przegląd zerowy. Już kiedyś o to pytałem, ale nikt nie odpowiedział. W Niemczech w latach siedemdziesiątych Hondy CB (dwu- i ctzerocylindrówki) miały okrągłą lampę z tyłu z żółtym/pomarańczowym sektorem klosza dla światła stop. Na innych rynkach kolor był czerwony, a klosz przypominał ET. Czy ktoś wie dlaczego w DE stosowano takie klosze?
  11. A nie jest tak, że ten regulator to po prostu prostownik dwupołówkowy?
  12. powodzenia, czas na remonty idealny. Ja znalazłem coś takiego:
×
×
  • Create New...