MTBlackbird Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 widziałem w kilku serwisówkach od japończyków jak producent zaleca zalanie całego zbiornika paliwem oraz dodanie ok 50cm3 oleju silnikowego i dokladne wymieszanie co ma uchronic zbiornik przed korozją A tego nie słyszałem, ale czy napeweno chodzi o olej silnikowy, czy może coś typu miksol. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 z tego co czytałem chyba chodzi o silnikowy ale ja osobiście dodaje troche oleju od 2t ok 50-100ml na 18l oraz jakiś środek wypierający wode z tych co na stacji z reguły sprzedają nigdy nie miałem problemów z rdzą oraz ze starym paliwem jak to niektórzy twierdza że się nadaje do kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 (...) środek wypierający wode (...)Raczej wiążący wodę z benzyną, tworząc emulsję jednorodną - czyli alkohol. Paliwo nawet po pół roku obecności w baku, nadaje się do jazdy - skąd mity o jakoby nieprzydatności do jazdy? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Myślę , że z powodu wszelkiej maści niektórych właścicieli stacji benzynowych sprzedających ciecze benzyno-podobne. Co kilkanaście dni trafia mi się motocykl lub skuter mający problemy z uruchomieniem a po wyczyszczeniu gaźnika problem nie mija dopiero po wymianie cuchnącej cieczy w zbiorniku silnik ożywa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 A ja slyszalem ze pomidorowa swietnie zabiezpiecza bak przed korozja :biggrin:. Albo jeszcze lepiej, wezcie te swoje baki zasypcie piachem. Panowie, litosci Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 A ja slyszalem ze pomidorowa swietnie zabiezpiecza bak przed korozja :icon_exclaim:. Albo jeszcze lepiej, wezcie te swoje baki zasypcie piachem. Panowie, litosci A Ty to jesteś głupi jak but!! Co do tematu, wydaje mi się że zalanie zbiornika nie zaszkodzi, wręcz pomoże. Z tego co wiem dobry środkiem do wypierania wody z benzyny jest zwykły niebieski denaturat!! Zalać benzyny na full do tego pół flaszki denaturatu :banghead: i zero wody w organizmie. W samochodach to działa:) Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 hahahahahaha sory jestem laik ale z wlasnego doswiadczenia: -.. - kiedys przez nieuwage zatankowalem moto ropa...na 20L zbiornik 3l ropa reszta benzyna - nic plukac nie musialem, nawet nie zauwazylem aby dym byl jakis ciemniejszy czy cos... ba nawet powiem ze po tym "zabiegu" moto zaczelo mniej palic a silnik jakby lepiej chodzi, tym samym kolejny mit obalony jakoby odrobina oleju tudziez WD miala zaszkodzic naszemu motocyklowi to masz cos slabe t owlasne doswiadczenie...widziales kiedys wypalone zawory ??pogadaj z mechanikami o tym oleju to cie wysmieja.... :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) A Ty to jesteś głupi jak but!!urban Synku hamuj z epitetami, nie rozumiesz ironii, to nie odpowiadaj. Ja zalałem do pełna, będzię na przepalenie przez zimę. Pozdr Edytowane 13 Listopada 2007 przez milosz-RR Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja mojego zalałem pod korek ,chociaż w instrukcji obsługi wyraźnie jest napisane ,żeby całkowicie spuścić paliwo śrubką z gaźnika.Stwierdzają tam również ,że paliwo w czasie postoju się rozwarstwia na jakieś frakcje które opadając mogą zatykać gaźnik.Do mnie to jednak nie przemawia ,wolę mieć pełny bak bo wtedy mniej wilgoci zaabsorbuje z powietrza ,no i na wiosnę nie będę musiał biegać z kanistrem. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja mojego zalałem pod korek ,chociaż w instrukcji obsługi wyraźnie jest napisane ,żeby całkowicie spuścić paliwo śrubką z gaźnika. Ahem, śrubką z gaźnika to się spuszcza paliwo z.... gaźnika, a nie z motocykla jako całości. A to po to żeby ta benzyka (której jest mało) po odparowniu nie zostawiła takiego brązowego "lakieru". A zbiornik to w tym temacie zupełnie osobna sprawa. Należy zalać do pełna, i spoko na wiosnę można jeździć na tym paliwie. Chyba że ktoś z Grenlandii i ma zimę przez 8 miesięcy..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Synku hamuj z epitetami, nie rozumiesz ironii, to nie odpowiadaj. Ja zalałem do pełna, będzię na przepalenie przez zimę. Pozdr przepalanie przez zime tez jest niewskazane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 przepalanie przez zime tez jest niewskazane... A tak tak, tylko ja sobie nie wyobrazam nie slyszec przez kilka miesiecy pieknej gry wydechow Dandiego :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Zamiast odkręcaś srubki w gaźnikach i bawić się ze zlewaniem benzyny z gaznikow, lepiej ją przepalić. Ja robie tak, że w ostatni dzień mojego sezonu smigam sobie, żeby silnik się dobrze nagrzał. Jadę na stację, kranik ustawiam na off, zalewam do pełna i jadę do garażu. Pod garażem najczęściej silnik zdechnie, a jak nie to małe rundko do okola garażu. W tedy mam pewność, że bak jest pod sam korek zalany i gaźniki puste. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Zamiast odkręcaś srubki w gaźnikach i bawić się ze zlewaniem benzyny z gaznikow, lepiej ją przepalić. Ja robie tak, że w ostatni dzień mojego sezonu smigam sobie, żeby silnik się dobrze nagrzał. Jadę na stację, kranik ustawiam na off, zalewam do pełna i jadę do garażu. Pod garażem najczęściej silnik zdechnie, a jak nie to małe rundko do okola garażu. W tedy mam pewność, że bak jest pod sam korek zalany i gaźniki puste. PozdrawiamW VN-ie gdy silnik pracuje to paliwo leci do gaźnika niezależnie od położenia kranika ,ponieważ kranik jest podciśnieniowy. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 W VN-ie gdy silnik pracuje to paliwo leci do gaźnika niezależnie od położenia kranika ,ponieważ kranik jest podciśnieniowy. pozdr No ok, ale paliwo z samych gaźników trzeba jednak spuścić. Na wyłączonym silniku Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.