Skocz do zawartości

mati27d

Forumowicze
  • Postów

    461
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mati27d

  • Urodziny 06/26/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki z750 07'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1925563
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świebodzin

Osiągnięcia mati27d

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. http://allegro.pl/opona-dunlop-qualifier-1...1369320175.html Miejscowy sklep sprawdzony towar i świeże opony i cena rozsądna
  2. a da rady coś z tym zrobić czy jakoś wzbogacić mieszankę? czy tylko pcIII tu pomoże
  3. Witam dziś przy wymianie świec w moim kawasaki z750 zauważyłem dziwną rzecz wykręcone świece miały biały kolor co świadczy o zbyt ubogiej mieszance ?!, a przecież silnik jest wyposażony we wtrysk i nawet sondę lambda dodam tylko że w motocyklu mam seryjny wydech filtr kn i wymontowany katalizator z kolektorów reszta seria, więc tak ma być czy coś jest nie tak?
  4. Sprzęgło załatwiłem na własne życzenie tak jak Piotr napisał nadczynność lewej dłoni :) , w takim razie lepiej będzie odpuścić ten wyjazd i poczekać na przekładki, a taka ładna pogoda się zapowiada na weekend.
  5. Witam zapytam dość szybko i konkretnie przekładki sprzęgłowe zostały lekko przegrzane tj. nabrały koloru niebieskiego, ale się nie zwichrowały wg serwisówki czyli warp limit do 0.2 mm jest w normie,o przegrzaniu nic nie mówi jak to jest w przypadku tarcz, zużycia brak przebieg 5000km. Motocykl to kawasaki z750 07'. Ze względu że szykuje mi się wyjazd a potrzebuje zrobić sprzęgło na już, a dostępne od ręki mam tarcze ze sprężynami ebc src 38 kevlarowe bo moje stare się zużyły w ciężkich warunkach przegrzewając właśnie przekładki więc czy nadają się do użytku ?, bo z tego co czytałem zdania są podzielone ?
  6. z tego co się orientuje w moim województwie serwis kawy nie ma komputera diagnostycznego, tak myślę jeżeli były by jakieś błędy to by mi na wyświetlaczu pokazało lub lampka fi się zapaliła. Ostatnio jak było cieplej tak z 15 stopni przy porannym odpalaniu normalnie ssanie zaskoczyło a na drugi dzień poniżej 10 stopni znowu chwilowo obroty spadły
  7. Najwyżej sprawdzę co będę mógł, do serwisu wstawiać jakoś mi się nie widzi z motocyklem nic złego się poza tym nie dzieje myślałem że jest to kwestia regulacji może po prostu tak ma być
  8. Witam motocykl to kawasaki z750 z 2007 roku przebieg 4000km, gdy odpalam go rano obroty wskakują na 2000rpm po czym po 4 sekundach spadają do jakiś 900rpm pochodzi tak z 6-7s i następnie rosną do normalnego poziomu ssania 2000rpm i po nagrzaniu silnika utrzymują się jakieś 1100rpm, ssanie jest sterowane automatycznie, widziałem już kilka innych takich zetów i nie zauważyłem żeby obroty tak chwilowo spadały na ssaniu. We własnym zakresie sprawdziłem synchronizację przepustnic wtrysku, regulacji samego ssania za bardzo nie ma jedynie kąt otwarcia jednych z przepustnic ( nie wiem czy to fachowo nazwałem) , generalnie poprawy nie ma dalej jest tak samo motocykl oprócz tego objawu jeździ normalnie wszystko chodzi jak trzeba , denerwuje mnie tylko te ssanie z opóźnionym zapłonem a tym bardziej że inne chodzą dobrze. W serwisówce nic więcej nie znalazłem co by można zrobić z tym ssaniem, jedynie na myśl przychodzi mi aby sprawdzać poklei system wtryskowy (pompa , ciśnienie paliwa tps itd) ale do tego trzeba mieć też odpowiedni sprzęt, wiec proszę o poradę tych co wiedza znacznie więcej ode mnie od czego zacząć i gdzie szukać ??
  9. jak już to suchy smar tzn. po odparowaniu nie robi się maź tylko zostaje cienka warstewka teflonu , przede wszystkim jest suchy i nic się do niego nie klei a smaruje równie dobrze jak inne smarowidła.
  10. Widzę że jesteś z lubuskiego w Świebodzinie jest sklep zajmujący się takimi maszynami (serwis części) tam znajdziesz wszystkie potrzebne informacje i części a tu masz namiary Moto-Cross Świebodzin Sikorskiego 23 tel. 683823442 zawsze możesz podjechać i popytać co i jak bardzo dużo mają części na miejscu Z tego co kojarzę to łożyska na wał to tylko oryginał, uszczelki OMP to tania chińszczyzna jak już to proponowałbym zestaw PROXA lub Atheny, korbowód to masz do wyboru sporo firm PROX, Wiseco, Hot Rods itp to chyba jedne z lepszych no i oczywiście oryginał ale cena na pewno zaporowa będzie
  11. Piotrze poprostu jestem ciekaw tego co mi powiedział sprzedawca o wyższości 10w20 nad 10w i konkretnych argumentów
  12. Akurat cena obydwu olei była zbliżona fakt jest taki że poniżej 10 stopni już nie jeżdżę, może faktycznie ten 10w20 będzie miał lepsza stabilność lepkości ze względu na temperaturę otoczenia tylko zastanawia mnie fakt czemu mój motocykl (z750s) zgodnie z serwisówką powinien mieć 10w a np kawasaki z1000 ma 10w20, oba motocykle zasadniczo różnią się typem zawieszenia mój ma zwykle a z1000 w systemie odwróconym czyli tak bardziej na sportowo, a jak wiadomo w sporcie wszystko jest ,,naj" i może tu właśnie o te lepsze właściwości chodzi tego oleju jak uważasz?
  13. Chodzi mi o to że byłem ostatnio w sklepie i przeglądałem półkę z olejami do amortyzatorów wszystkie miały oznaczenia np od 5w do 20w i był jeden taki rodzynek 10w20 , sprzedawca twierdzi że stosuje się go zamiennie z 10w i ma lepsze właściwości, ale konkretów żadnych mi nie podał. W związku z tym że nadszedł czas wymiany tego oleju w mojej kawce zastanawiam się nad ta lepszą niby opcją więc pytam o wasze zdanie w tym temacie. Stosując się oznaczeniami w olejach silnikowych to taki 10w to niby jedno sezonowy a 10w20 wielosezonowy czy w olejach do amortyzatorów jest tak samo?
  14. Witam nie mogę nigdzie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi jakie są różnice miedzy olejem do amortyzatorów o lepkości 10w a 10w20 , sprawdzałem właściwości fizykochemiczne ale tylko znalazłem dla oleju 10w np motula , więc jeżeli ktoś z własnego doświadczenia może mi powiedzieć jakie są różnice to będę wdzięczny.
  15. z tego co kojaże jest tam zwieszenie showa z dwiema osobnymi komorami na olej i dwiema sprężynami bez serwisówki się nie obejdzie dość skomplikowana jest jego budowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...