Skocz do zawartości

MTBlackbird

Forumowicze
  • Postów

    377
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MTBlackbird

  • Urodziny 12/29/1985

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1100 XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2515316
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sierpc/Warszawa

Osiągnięcia MTBlackbird

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Jeżeli do tej pory było dobrze , to może odpadł Ci ciężarek z przedniego koła, lub jest to wina zużycia przedniej opony. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
  2. U mnie jest tak jak u Adama po włączeniu zapłonu można ustawiać przyciskiem H godziny i m minuty. Powinno działać. Może przycisk chodzi ale jest rozłączony, lub się zimne luty zrobiły od mocnego przyciskania.
  3. Może to być też alternator miałem tak w zeszłym sezonie. Jechałem w korku i nagle motor zgasł i ni chciał odpalić pomyślałem sobie że akumulator, ale poszedłem do sklepu i jak wyszedłem odpalił i wszystko ładnie chodziło. Po przejechaniu kilku kilometrów znów to samo akumulator zdechł i koniec jazdy. Okazało się na koniec że zrobiło się zwarcie na uzwojeniu alternatora.
  4. Niestety XX tak już na początku długo nie spada potem bardzo szybko i w dolnym zakresie znów powoli. U mnie na rezerwie jest ok 5-6 litrów. Chociaż nigdy tego nie sprawdziłem dokładnie ale skoro zbiornik ma 22 l jak się włącza rezerwa to maksymalnie wlewam 17 litrów. Natomiast to że pokazuje Ci pełno to i tak jeszcze zawsze ze 3-4 litry wejdą. Szerokości. Pozdrawiam.
  5. Z tego co wiem to nie ma żadnego czujnika poziomu oleju a więc się nie zapali(chodzi Ci oczywiście o kontrolkę FI)
  6. Dokładnie masz opisane w serwisówce ile powinno wynosić ładowanie i przy jakich obrotach. Chyba 14.5 V przy 4500 obr/min ale dokładnie nie pamiętam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...