J.Pastor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 HIUS, śruby spokojnie wytrzymają, nie musisz nawet spawać nakrętek. Użyj tylko śrub wysokiej klasy np. 10 lub 12 i użyj b.mocny Loctite. Z chromem spoko, nic złego się nie dzieje. Jeździłem takim sprzętem kilka sezonów i do dzisiaj stoi w garażu nadal w b.dobrym stanie. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ja tez wiem, bo wielokrotnie widzialem. Poza tym lepiej wyglada malowany beben z chromowana obrecza ( angole jeszcze stosowali malowany srodek obreczy z chromowanym, czy polerowanym rantem i to tez dobrze wgladalo. Duzo chromu w jednym miejscu zawsze traci wsia. Najlepiej wygladaja kontrasty chrom z farba. Pamietaj toczyc beben po zapleceniu i wycentrowaniu kola, a nie przed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Tu mnie zainteresowałeś czemu po zapleceniu koła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Dlaczego się ma nie udać ?? Skąd wiesz że będzie się odbarwiać ????? przecież temp. na bębnach jest mniejsza niż na kolankach wydechu a te przy dobże ustawionym zapłonie i dobże dobranego składu mieszanki nie mają prawa się odbarwić. Co do cepeli to teraz moda nastała , zresztą mam robić zielonego buraka jakich wiele ,bo większość tak robi ? Nie ,to jest mój cudak i robię po swojemu. I przestań wreszcie krakać co będzie to będzie Nastaw się na pozytywne myślenie Właściwie mógłbym napisać tego czego nie napisałem w poprzednim poście . Ale co tam. Jest super. Naprawdę jest bosko. Nie dlatego ze uczę się pozytywnego myślenia ale dlatego ze miałem boooski łikend ;) Nie będę też krakać. Bo w sumie jak coś powiesz i rozwiejesz czyjeś wizje czy w inny sposób nadwątlisz myślenie życzeniowe to od razu "myślisz negatywnie" bez względu na to czy wygrałeś w lotka, odnalazłeś bursztynowa komnatę czy umówiłeś się z forumową miską. HIUSiątko wygrałem wybory na największego farciarza tego forum . Naprawdę trudno było by mi "myśleć negatywnie". Nie nakręcam jak to będzie super jak już będzie. Nie wspieram marzeń nie karmie naiwnymi opowieściami jak to będzie śmigać i jakie będzie bezawaryjne. Po takie rzeczy to do innych albo era. Wole przestrzec i zwrócić uwagę na problemy jakie mogą wyniknąć. Ich rozwiązanie najczęściej pozostawiam innym bo ani to mój biznes, ni nie potrzebuje błyszczeć wiedza i myślę ze jak ktoś je obejdzie to właśnie to będzie warte a nie cena motóra na allegro. To mówiłem Ja. Jarząbek. Idę spać. Branoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Tu mnie zainteresowałeś czemu po zapleceniu koła ? Bo dalej ulegaja znieksztalceniu po naciagnieciu szprych. Nawet moje solidne zeliwne bebny BSA, do ktorych jesli chodzi o sztywnosc falbany sie nie umywaja potrafia sie odksztalcic i cale toczenie bebnow na nic, dalej hamulca nie bedzie. Przy okazji warto wspomniec ze gdy mamy toczone bebny to trzeba miec juz nabite / klejone nadwymiarowe okladziny ktore wowczas rowniez nalezy przetoczyc na tokarce aby ciasno wchodzily w bebny i hamulec bedzie zyleta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Bo dalej ulegaja znieksztalceniu po naciagnieciu szprych. Nawet moje solidne zeliwne bebny BSA, do ktorych jesli chodzi o sztywnosc falbany sie nie umywaja potrafia sie odksztalcic i cale toczenie bebnow na nic, dalej hamulca nie bedzie. Przy okazji warto wspomniec ze gdy mamy toczone bebny to trzeba miec juz nabite / klejone nadwymiarowe okladziny ktore wowczas rowniez nalezy przetoczyc na tokarce aby ciasno wchodzily w bebny i hamulec bedzie zyleta. chłopoki a ja chciałem przetoczyć bębenki w jawie i w awoku,gość powiedział mi że nie da rady z zaplecionym kołem,bo nie podejdzie pod tokarke,ale widze że jednak jest sposób!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 chłopoki a ja chciałem przetoczyć bębenki w jawie i w awoku,gość powiedział mi że nie da rady z zaplecionym kołem,bo nie podejdzie pod tokarke,ale widze że jednak jest sposób!!! I gość mógł mieć rację, bo na jego tokarce, być może, to nie było możliwe. Potrzebna jest tokarka z dużym uchwytem i sporym prześwitem nad suportem. Na małych tokarkach (najczęściej używanych w warsztatach) koło po prostu nie zmieści się. Ale jak mówi stare przysłowie wszystko jest możliwe i do zrobienia poza otwarciem parasola w d... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafael HD Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Mam pytanie nie dotyczące co prawda remontu ale odnośnie MW-750 a mianowicie czy były wersje tego motocykla w służbach granicznych? Bo ponoć tak i były to te same wersje co dla wojska ( jakość wykonania,sygnatury , osprzęt itp ) . Czy ktoś moze to potwierdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Ale ze czyich ? No i jak nie było to możesz wymyślić że były i chodziły na wiewiórki wrzucane do baku i opony owijane szmatami żeby się ciszej skradały. O emwiakach już takie historie ludzie nawymyślali ze jedna w tą jedna w tamtą to żadna różnica. Odnośnie tego toczenia to super fajosko ale tylko teoretycznie. falbany są zrypane fabrycznie. Trudno o dokładność gdy piasty w większości są krzywo przynitowane. Myślę, że warto poprawić na tokarce ale jak się ma szukać wielgachnej albo wytaczarki to już tylko fajna info.Ale pewnie są i tacy co będą z gówna cukierki kleić a na koniec jeszcze pochromują ;) Edytowane 21 Stycznia 2009 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Moim zdaniem należy to zrobić tak. po znitowaniu lub skręceniu bębnów przetaczamy w osi sam bęben na tokarce potem zakładamy nabite nadwymiarowe szczęki które po założeni dopasowujemy na tusz techniczny do bebna wówczas płaszczyzna dopasowana jest dużo wieksza i hamulec mamy lux Po tej operacji szprychujemy i centrujemy koło i po przejechani np 500-1000 km centrujemy je ponownie bo uważam że szprychy się ułożą i zmieni się naciąg Jest jednak jedno małe ale jeżeki zmienimy koło a bęben w tym kole jest ciut więcej przetoczony będzie słabiej hamował a co jeżeli bęben będzie nowy ?????? może czasem ocierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) przecież temp. na bębnach jest mniejsza niż na kolankach wydechu a te przy dobże ustawionym zapłonie i dobże dobranego składu mieszanki nie mają prawa się odbarwić. Tu sie mozesz zdziwic. Najprawdopodobniej kolanka zrobia sie z poczatku fioletowe, a troszeczke dalej przejda w odcien zolty/zloty ... Z falbanami prawdopodobnie nic takiego sie nie stanie. Tak sie stanie wlasnie przy dobrze wyregulowanym zaplonie. PS. Hius jak sie wybierasz do tej Mongolii to "na co ludzi bogactwem w oczy dźgać" ? :wink: Edytowane 21 Stycznia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Tu sie mozesz zdziwic. Najprawdopodobniej kolanka zrobia sie z poczatku fioletowe, a troszeczke dalej przejda w odcien zolty/zloty ... Z falbanami prawdopodobnie nic takiego sie nie stanie. Tak sie stanie wlasnie przy dobrze wyregulowanym zaplonie. PS. Hius jak sie wybierasz do tej Mongolii to "na co ludzi bogactwem w oczy dźgać" ? :wink: Coś bym odpisał ale może zakonczmy ten temat narazie Ps. Bo chcę temu motłochowi pokazać jak powinien wyglądać cudak Koniec i kropka zmiana tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Panowie ale komus sie trafilo! http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1130703 juz nieaktualne :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Panowie ale komus sie trafilo! http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1130703 juz nieaktualne :banghead: Faktycznie jakiś pomylony chyba, kto taką emę w dzisiejszych czasach za takie pieniądze puszcza? Waryjot jakiś. :eek: :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 O boże aż mi się wieńcówka odezwała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.