napisz dokladnie o co Ci chodzi
czy kolo lata jak st... na osi kola, czy wahacz lata jak st... w ramie?
jesli to drugie to do dniepra, k-650, k-750 kupisz bez problemu gumy wachacza do urala jest problem
na wylaczonym silniku i ''luzie'' w skrzyni wcisnij sprzeglo i kop kopajka, jesli kopajka nie bedzie stawiac oporu to blokuje sprzeglo llub silnik, jesli blokuje to skrzynia
Witam. Mam problem z rejestracja gn 125. Dokumenty jakie posiadam to Fahrzeugschein (dowod rejestracyjny) z wpisem o wyrejestrowaniu, Betriebserlaubnis (homologacja), umowa. Problem tkwi w briefie. Czy wydaja brief do pojemnosci 125 cm? Czy brief to wlasnie ta homologacja? Prosze o wypowiedzi osoby znajace temat.
oby koledze mauser'owi te wojskowe tloki i cylindry sluzyly jak najdluzej :buttrock: ja spotkalem sie w tych tlokach z pieknymi nieregularnymi otworami laczacymi komore spalania z wnetrzem kartera w chwili kiedy do domu daleko i zimno.
chcialem sprzedac swojego dniepra w tamtym roku. przyjezdzalo wielu chetnych "ogladaczy". podziwiali stan motocykla, prace silnika. pokazywalem skrzynki starych czesci wymienionych na mozliwe polskie zamienniki i nie tylko. motocykl zarejestrowany bez kombinacji itd. nawet jeden uzgodnil cene dla mnie satysfakcjonujaca ale nie pojawil sie po odbior. ogloszenie bylo tez na naszym forum. kupujacy odpisywali ze jestem chory chcac taka kase za ruska. dniepr zostanie u mnie jesli chodzi o czesci: do dniepra kupujesz gotowy zestaw tlok cylinder itd i zakladasz i jezdzisz. do dolniaka musisz kombinowac tlok poldek albo malczan tulejowanie cylindra swozen nie taki to wszystko jest czas. a dniepr juz zrobi 2000 km