Skocz do zawartości

J.Pastor

Forumowicze
  • Postów

    984
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Suka Drań H-D
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

686 wyświetleń profilu

Osiągnięcia J.Pastor

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów (23/46)

1

Reputacja

  1. Zmiana na 14 trochę poprawi. Warto sprawdzić kolor świec i ew. podnieść iglicę. Pozostałe czyli kompresja, luzy zaworowe, opona tylna czy jest w rozmiarze fabrycznym czy ciut mniejsza do sprawdzenia. Bo tego nie podałaś jeszcze. Ogólnie tragedii nie ma,ciesz się jazdą :crossy:
  2. W kwestii tej prędkości proponowałbym serwis maszyny włącznie z pomiarem kompresji w cylindrach, luzów zaworowych, wymiany oleju i czyszczenie filtra, ciśnienia w oponach, stan łożysk w kołach, hamulce oraz przegląd gaźnika i rozmiarów dysz. Jaki masz łańcuch? W 125-tkach najlepiej używać niskooporowe łańcuchy, fajnie jakby też był nowy, niezardzewiały. Bo możesz stracić konika z tych aż 11KM. Kolejnego konika albo dwa możesz stracić po amatorskiej przeróbce wydechu. Zawory trzeba pomierzyć b.dokładnie, w takim małym sprzęcie nie slychać ich zbyt dobrze na ucho. Co do prędkości trzeba rozróżnić prędkość maksymalną dla tego modelu ~110 km/h przy sprzyjających warunkach i prędkość przelotową ~85 km/h. Na pewno po przeglądzie motocykl zareaguje lepszą pracą :) Na lepszy vigor pomogłaby zmiana góry od CM 200 ale może być ciężko znaleźć w PL. Znasz tą stronkę? http://tngab.solar-car.club na pewno warto sobie pooglądać :crossy: Przyda się serwisówka do tego modelu, najlepiej jakiś Service Manual. pzdr, J. Aha i podaj konkretnie jakie są tam zębatki przód/tył bo temat kwitnie a nie widzę ile zębów jest. Albo zmęczony już jestem/ Z tyłu ile 42?
  3. Potrzebuję serwisówkę do tego modelu, głównie schematy elektryczne. Szukałem na forum ale linki są stare i wygasly. Jak ktoś ma to będe dźwięczny.
  4. Dorób dodatkowy pasek albo dwa paski od dołu. Zrobiłem tak kiedyś jak parkowałem na zewnątrz na parkingu strzeżonym /zwykłe klepisko na otwartym terenie/. Pokrowiec strasznie się telepał na wietrze a motocykl był brudny jak czort, było pełno piachu i liści. Wiatr nawiewał pod pokrowiec pełno badziewia. Był bardziej brudny jak stał niż jak jeździł. Dopiero te dodatkowe paski od spodu rozwiązały problem bo naciągały pokrowiec do sylwetki motocykla i doszczelniały go od spodu. Gumka nie wystarcza. Proste doszycie pasków zrobiło różnicę. Fabryczne pokrowce zazwyczaj tego nie mają /miałem kilka różnych modeli/. pzdr, J.
  5. Tuleja dystansowa jest? Ośkę zmierz czujnikiem jakie ma bicia.
  6. Ma ktoś service manual albo coś podobnego do Yamaha SR 250 Classic 1999r.? stare linki nie działają :( Najlepiej po angielsku.
  7. Daj spokój z przelotami lepiej kask sobie kup porządny. Chcesz kastrować i tak niewielką moc tej 125?
  8. Hmm...robiłem coś podobnego w Fiacie ze 40 lat temu na wale korbowym. Z konieczności bo panewek nigdzie nie było, znalazłem najlepszy materiał brązowy jaki wtedy był i silnik bezproblemowo jeździł b.długo. Można by spróbować z tym rozrządem jak masz czas i możliwości warsztatowe. Ryzyk fizyk :)
  9. J.Pastor

    Virago 535

    Był taki jeden ziomek co na raz szarpnął ~15.000km starą rozklekotaną Virażką 535 więc spoko :crossy: Zwróć uwagę na wersję bo było dużo dławionych wersji szczególnie na rynku niemieckim. Nieblokowana 535 jedzie 150. Nie jest to demon turystyki ale kiedyś robiłem komuś remont takiej i z tego co wiem przejechała potem całą Europę w 2 osoby z bagażami. Jest łatwy w prowadzeniu dla debiutantów, mało pali i łatwo też później go odsprzedać. pzdr.
  10. J.Pastor

    Żużel

    Jest złoto w Manchester!
  11. Czy możesz wrzucić zdjęcie tego cylindra? Honowanie jest wyraźnie widoczne? Mierzyłeś go średnicówką, jaki jest wymiar, jaka jest owalizacja?
  12. http://www.revzilla.com/common-tread/paris-bans-older-motorcycles?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=boosted-posts%7Ctpfn&utm_content=common-tread-news&utm_term=paris-bans-older-motorcycles-post-062216-%7Ctpfn
  13. J.Pastor

    Car Audio

    Wzmacniacze w klasie A tak mają, ciągną max prądu niezależnie od głośności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...