Skocz do zawartości

WSZYSTKO O BMW


DZIADU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

no chyba, że nie umiesz ruszać. może kurs nauki jazdy pomoże ;)

 

nie no jeżeli chce jeździć po bułki do sklepu i tylko dotykać gaz i bieg w górę to faktycznie lepsze miliony niutonometrów bez mocy u góry bo mniej spali i mniej się zmęczy ....

 

ale jeśli chce zapie**alać to na penis mu miliony niutów nisko jak klepie po czerwonym prawie ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w przypadku diesel vs benzyna nie mam wątpliwości, że benzyna, Diesel na papierze może i jest szybszy ale to benzyna daje więcej emocji, tak co do automatu już mam problem.

 

Z racji wieku,rodziny itp przy normalnej jeździe jestem jak najbardziej za automatem ale przy odrobinie szaleństwa lubię to uczucie własnej kontroli taj więc jak najbardziej manual.

 

Tak więc bądź tu mądry co wybrać - wygodę automata w normalnej jeździe i wkurw przy zapieprzaniu czy banan na gębie przy krętej drodze w manualu i męczenie się biegami w normalnej jeździe.

 

 

A aktualnie w Mercedesie mam pół automata- normalny drążek zmiany biegów z normalnymi 5+R przełożeniami i brak pedału sprzęgła.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zacznijmy od zasadniczej kwesti żeby nie prowadzić gównoburzy -szukamy auta po bułki czy żeby zapie**alać ?

 

Auta do wszystkiego.

 

 

po co ci moment cieżarówki jak i tak auto jechac nie będzie?

 

Ze co? :huh: Jak to jechac nie bedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj kupiłem sobie do kompletu e36 318is - następny szrotek do roboty :D

a do kompletu bo na codzień jeżdżę e39 523 a stoi do zrobienia jeszcze e32 730

tak się zastanawiam w sumie nad sprzedażą "siódemy" - może ktoś jest zainteresowany?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-730-e32-m30b30-lpg-ID6z8fRM.html#b995438248

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo zniknie taki dylemat. Diesle znikną z osobówek szybciej niż się niektórym wydaje ;).

Niestety ale to prawda, a pamiętam jeszcze jak promowano diesle bo są takie ekologiczne i w ogóle ;)

 

Teraz ze względu na m.in downsizing upychają filtry cząstek stałych też do benzyn, dwumasy też są już w niektórych modelach, niedługo będzie tak samo jak z dieslami że jak się posypią wtryski albo sprzęgło to walizka pieniędzy nie starczy.

 

Używane wtryski do Astry H benzyny 100zł, do diesla 600-1000zł.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam dwumas w 3 aucie wymienialem i jakoś przeżyłem a zarabiam grosze. Strasznie ludzie to sprzęgło przeżywają a koszt podobny do kpl dobrych opon. I to spokój po wymianie na długi czas przy mądrym traktowaniu.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam dwumas w 3 aucie wymienialem i jakoś przeżyłem a zarabiam grosze. Strasznie ludzie to sprzęgło przeżywają a koszt podobny do kpl dobrych opon. I to spokój po wymianie na długi czas przy mądrym traktowaniu.

 

Przezywaja nie tylko dwumase, samochody sa coraz bardziej skaplikowanie przez co koszty ich serwisu strasznie wzrosly.

Poza dwumasa doszly jeszcze: filtr czastek stalych, zawor EGR, delikatne wtryski, pompa wysokiego cisnienia, skomplikowane w naprawie turbo o zmiennej geometrii lopatek, skomplikowana podatna na awarie instalacja elektryczna i pewnie jeszcze wiele innych elementow.

 

Statystyczny Kowalski zazwyczaj kupuje auto z przebiegiem grubo ponad 200 000 km, przy takim przebiegu czesto wiele z wymienionych elementow wymaga juz wymiany. Zatem nie dziw sie, ze ktos ubolewa nad dwumasa, za ktorej wymiane musi zaplacic zalozmy 3 000 zl przy cenie auta np. 20 000 zl gdzie zaraz, poza wspomnianymi oponami bedzie musial wymienic kolejny drogi w naprawie element.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam dwumas w 3 aucie wymienialem i jakoś przeżyłem a zarabiam grosze. Strasznie ludzie to sprzęgło przeżywają a koszt podobny do kpl dobrych opon. I to spokój po wymianie na długi czas przy mądrym traktowaniu.

To ile kosztowała ta dwumasa a ile opony?

Mój przykład:

Opel Astra H 1.3 CDTI 2006 (wartość ok 12000zł)

Po konsultacji z mechanikiem(miało być tanio i dobrze) zdecydowałem się na nowe nieregenerowane koło. Sztywne koło ponoć nie jest dobrym rozwiązaniem, a dwumasy po regeneracji szybko się rozlatują(są różne opinie na ten temat).

Koszt:

1750zł - nowe koło dwumasowe

600zł - nowe sprzęgło

500zł - robocizna.

 

Razem prawie 3 tys zł. 25% wartości auta.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...