Skocz do zawartości

WSZYSTKO O BMW


DZIADU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś już szukał podobnie i oszczędzi mi czasu i nerwów i podpowie co nieco :)

Kiedyś chodziło mi po głowie e30 - kumpel ma zajebiste i fajnie się tym lata po Karpaczu, ale niestety znaleźć cokolwiek co nie jest drift szmatą, ani nie kosztuje 30k jest strasznie ciężko.

 

Pomyślałem o e34 - trochę mniej nadaje się do świrowania, ale może fajnie będzie się tym w trasę przelecieć.

I pytanie brzmi, czy można dostać cokolwiek sensownego z silnikiem min 2,5 do 10 koła?

 

Co myślicie o takim gruzie?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-e34-535-szpera-25-sportsize-black-hella-ID6yKRbx.html#xtor=SEC-8

 

Chciałbym polatać sobie zanim posiadanie silnika większego niż 1,4 będzie karane więzieniem, a nie chciałbym utopić wszystkich oszczędności w auto, które mogę zgruzować na pierwszym zakręcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o e30 juz dawno zapomniałem - ludzie wołają chore pieniądze

na e34 są na dzisiaj jeszcze rozsądne ceny

za 10kzł to można kupić/złożyć sobie "maliniunię" ;)

na zdrowe e34 nie wydałbym więcej niż 5/6kzł

kumpel akurat teraz sprzedaje w miarę zdrową budę za 2kzł a wrzucić właściwy motor to nie jest większy problem/koszty

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o e30 juz dawno zapomniałem - ludzie wołają chore pieniądze

na e34 są na dzisiaj jeszcze rozsądne ceny

za 10kzł to można kupić/złożyć sobie "maliniunię" ;)

na zdrowe e34 nie wydałbym więcej niż 5/6kzł

kumpel akurat teraz sprzedaje w miarę zdrową budę za 2kzł a wrzucić właściwy motor to nie jest większy problem/koszty

Dzięki za informację, bardzo budująca:)

Wolałbym kupić jednak coś z docelowym silnikiem, bo w tym roku mam naprawdę sporo roboty.

Bardzo podoba mi się silnik m30b35, bo lubię charakterystykę i prostotę dwuzaworowców, ale podaż aut z tym silnikiem niestety znikoma.

Czy znasz kogoś kto ma e34 i sam się nią zajmuje? Bo chętnie umówiłbym się na bajerę, żeby dowiedzieć się co trapi te auta i na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglądaj przede wszystkim budę pod kątem korozji i wcześniejszych napraw blacharskich. jak coś zaczyna być wpierdalane przez rudą to praktycznie jest to nie do zatrzymania.

co do m30 to niewiele jeszcze mogę powiedzieć - niedawno kupiłem e32 z motorem m30b30 - na pierwszy ogień do wymiany są dźwigienki zaworowe a niestety nie jest to tak łatwe jak w m20 - w tym to już robiłem to "na rowie" :D

do m30 dość drogie są np. przepływomierze - niektórzy wołają nawet 4-5stów a jest popyt bo przy instalacjach LPG pierwszej generacji lubiły się kończyć.

nie wiem jeszcze jak to jedzie ale e30 z m20b20 fajnie się latało choć regularne baty od is-ów się dostawało :) - fajnie też to brzmiało w porównaniu do 24ro zaworowych silników

e34 nie miałem ale miałem e36 z m50b20 (żeliwny blok bez vanosa) - w sumie chyba tylko rok tym jeździłem ale mechanicznie nic się nie działo a parę razy tym też w dupsko dostała na superoesie na torze w poznaniu

jeśli chodzi o posiadane bmw to najwięcej włożyłem w aktualną e39 z motorem m52b20 (blok alu, jeden vanos) - była strzelona uszczelka pod głowicą (najprawdopodobniej) i wymieniałem motor - jednak w e34 silników z rodziny m52 nie montowano

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglądaj przede wszystkim budę pod kątem korozji i wcześniejszych napraw blacharskich. jak coś zaczyna być wpierdalane przez rudą to praktycznie jest to nie do zatrzymania.

co do m30 to niewiele jeszcze mogę powiedzieć - niedawno kupiłem e32 z motorem m30b30 - na pierwszy ogień do wymiany są dźwigienki zaworowe a niestety nie jest to tak łatwe jak w m20 - w tym to już robiłem to "na rowie" :D

do m30 dość drogie są np. przepływomierze - niektórzy wołają nawet 4-5stów a jest popyt bo przy instalacjach LPG pierwszej generacji lubiły się kończyć.

nie wiem jeszcze jak to jedzie ale e30 z m20b20 fajnie się latało choć regularne baty od is-ów się dostawało :) - fajnie też to brzmiało w porównaniu do 24ro zaworowych silników

e34 nie miałem ale miałem e36 z m50b20 (żeliwny blok bez vanosa) - w sumie chyba tylko rok tym jeździłem ale mechanicznie nic się nie działo a parę razy tym też w dupsko dostała na superoesie na torze w poznaniu

jeśli chodzi o posiadane bmw to najwięcej włożyłem w aktualną e39 z motorem m52b20 (blok alu, jeden vanos) - była strzelona uszczelka pod głowicą (najprawdopodobniej) i wymieniałem motor - jednak w e34 silników z rodziny m52 nie montowano

Dzięki za info. Gaziwo raczej będę omijał szerokim łukiem, bo dodatkowe problemy w pakiecie nie są mi potrzebne. O rudzielcu na budzie to coś wiem, bo w swojej t4 niedługo dojdę do momentu, gdzie ostatni oryginalny kawałek blachy zostanie zastąpiony reparaturką :D

Ciśnienia na zakup nie mam strasznego i będę obserwował, czy coś ładnego się pojawi, bo na razie to widzę tylko jeden sensowny egzemplarz. Ładnie wyglądają też te z silnikami v8, ale tu chyba dochodzi parę komplikacji, dlatego się nie cenią specjalnie

 

 

A może taki? Lakier oryginalny :)

 

7ed6b7b94e6b94d1med.jpg

Piękny egzemplarz, ale wygląda jakby było w środku palone;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

super ;) Mniejsze przyrosty, niz w starych dieselach na chipie, a tu zrobiona mechanika czesciowo. Widać juz nie ma takiego marginesu do podnoszenia mocy. Czekamy na wykresy. Czy ten moment nie rozjebie skrzyni? Nie wiem w sumie, jaki ma alpina.

 

 

Wątpimy, czy ktokolwiek poczułby potrzebę „podkręcenia” flagowego 335d. Limuzyna przyspiesza do „setki” w 4,8 sekundy i rozpędza się do 250 km/h. Wartości są imponujące. Dokładnie to samo można powiedzieć o wrażeniach z jazdy. Trzylitrowy turbodiesel wyróżnia się bardzo szerokim zakresem użytecznych obrotów. Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się dopiero przy 5400 obr./min! Najbardziej urzeka reakcja na gaz. Każdy ruch prawej stopy, bez względu na obroty i załączony bieg, powoduje skokowy przyrost prędkości. Pokusie szybkiej jazdy trudno się oprzeć...

 

https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/bmw-335d-xdrive-utalentowana-limuzyna/1639382864/

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Panowie niech Was ręka boska broni przed zakupem starego i podjeżdżonego BMW z silnikiem diesla. Skarbonka bez dna.

Dla każdy diesel to skarbonka bez dna.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...