Jump to content

żużu77

Forumowicze
  • Content Count

    609
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

żużu77 last won the day on September 7

żużu77 had the most liked content!

Community Reputation

12 Neutralny

1 Follower

About żużu77

  • Rank
    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

Osobiste

  • Motocykl
    R 1200 RT
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Cieszyn

Recent Profile Visitors

446 profile views
  1. Korzystaj z pomysłów Saviego, byliśmy w podobnym terminie w podobnych miejscach. Promów nie używaliśmy bo zarówno na Lefkadę jak i Peneloponez prowadzą mosty. Z Grekami idzie się dogadać po angielsku albo rosyjsku. Z resztą, znając rosyjski, dość szybko łapie się, osochozzzi po grecku. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  2. W tym roku byliśmy w Grecji dwa razy. Raz na majówce, potem na przełomie września i października. Jesteśmy nią zauroczeni. My postawiliśmy na szybki dolot, z jednym noclegiem w Serbii. Zaoszczędzony czas przeznaczyliśmy na samą Helladę. Korzystaliśmy z autostrad, bo są bardzo wygodne, przy czym jechaliśmy tempem naprawdę turystycznym. Serbski odcinek trasy ma odcinkowy pomiar, dlatego grzecznie. Prawa jest taka, że do Żyliny na Słowacji trzeba się jakoś doczołgać. Potem dwupas aż do Grecji. Czechy, Słowacja - moto gratis. Węgry winieta systemowa, bez naklejki. Dalej do Grecji bramki. Na części można kartą, na niektórych tylko gotówką. Wolisz bokami? Twoja sprawa. Ale to jest pół Europy i wszystkiego i tak nie zwiedzisz. Grecja jest niezwykła i na niej skup uwagę. Tereny pojugosłowiańskie zostaw sobie na inną okazję. Grecja poza oczywistymi punktami ma piękne góry. Polecam. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  3. O co? O niedoszacowanie kosztów i czasu. Niewyraźnie napisałem? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  4. Austria - winieta, Brennero - autostrada, płatna... Chyba, że polecicie przez wieś. Po Korsyce 150 km w 3 godziny? Dołóż jeszcze z dwie. Zaktualizuj czasy i wydatki. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  5. Grupa VW tak samo nabiera wody w usta w związku z uszkodzeniami podwójnie doładowanych diesli swojego pomysłu. Tam przyczyna leży nie po stronie silnika, który obrywa niechcący, ale w konstrukcji chłodnicy EGR, która rozpada się i cząstki amelinium dostają się do cylindrów... Tu materiał: https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/wadliwe-silniki-20-tdi-cfca-czy-producent-poczuwa-sie-do-winy/n40027g Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  6. żużu77

    Nordkapp 2020

    Plan jest ale jechać w lewo. Najpierw przez republiki nadbałtyckie do Norwegii, by wracać przez nią na południe. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  7. żużu77

    Nordkapp 2020

    Poka plan na trasę przejazdu. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  8. Skontaktuj się z tym człowiekiem. Doctor Goldwing Wiejska 88, 44-293 Gaszowice https://g.co/kgs/BU9KKZ Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  9. Nie ma żadnych relacji. Przeczytanie postu na jednym forum, przekazanie na drugim zmieniając zupełnie sens i myląc fakty jest takie samo jak informacje w Wiadomościach telewizji publicznej. Ja odniosłem się tylko do faktu przekazania fałszywej treści. Nie jestem zdeklarowanym fanatykiem BMW. Mógłbym jeździć i Bashanem czy WSK, gdyby oferowały zadowalającą mnie trwałość i ergonomię. Wybór na BMW padł z powodu łatwości obsługi i niskiego zużycia paliwa. Pierwsze ma znaczenie, gdy sam serwisuję obie maszyny, drugie przy dystansach, jakie rocznie robimy. Od marca mamy zrobione 2x 30 tys, więc oszczędność ma znaczenie. Znaczek na baku żadnego. Jestem w życiu w takim miejscu, że już nie muszę udowadniać niczego i nikomu. Cenię za to szczerość, prawdę, honor i szacunek. Nie trawię za to fałszywych ludzi. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  10. Nie będę z tobą wymieniał żadnego zdania. Nie potrafisz czytać, nie rozumiesz słowa pisanego, jak choćby pomylenie awarii silnika z "dyfrem", którego s1000rr nie ma, bo jest napędzany łańcuchem! Jesteś nierzetelny w przekazywaniu informacji, pokazujesz je tendencyjnie, byle poprzeć z góry obrane swoje stanowisko i dyskredytować innych konwersujących. O mechanice nie masz pojęcia udowadniając zupełne nie rozumienie działania motocyklowej skrzyni biegów. Nie obrażę cię tu tylko z szacunku do innych forumowiczów. Oświadczam wobec całego forum, że nie życzę sobie od tego człowieka żadnych personalnych wycieczek. Nie jest partnerem do rozmowy na jakikolwiek temat. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  11. Jonaszko, twoja relacja wątku z tamtego forum jest tak samo rzetelna, jak wiadomości w tvpis. Może to ty jesteś ten wiatr? Na mechanice znasz się, jak świnia na gwiazdach, w przeciwnym razie, nigdy nie napisałbyś takich głupot, jak powyżej. Jak to jest, że najwięcej do powiedzenia mają ci, co najdalej byli w Międzyzdrojach, a dany sprzęt to co najwyżej w grafikach Googla widzieli.... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  12. żużu77

    Rumunia 2020

    Kolega spod Bydgoszczy się wybiera. Dam mu znać, że się grupa tworzy. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  13. Moim zdaniem impreza na zamówienie. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  14. Monter, oczywiście, że jest coś takiego, jak półautomat. Takie rozwiązanie było stosowane choćby w czeskiej Jawie, gdzie dźwignia biegów miała krzywki, które w trakcie zmiany biegu na czas ruchu dźwigni rozłączały sprzęgło. Ze względu na konstrukcję skrzyni biegów i zastosowanie złączy kłowych, obecnie stosowane są wszelkiej maści "shiftery" pozwalające na w miarę bezpieczną zmianę biegów w górę i dół bez użycia przez kierowcę sprzęgła. Można to naciągnąć pod półautomat. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  15. Wiesz co? Nie obraź się, ale mam letko inne zdanie na temat tzw serwisów. Motocyklowi być może trzeba regulacji, nic więcej. Być może. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...