Skocz do zawartości

żużu77

Forumowicze
  • Postów

    618
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana żużu77 w dniu 7 Września 2019

Użytkownicy przyznają żużu77 punkty reputacji!

Osobiste

  • Motocykl
    R 1200 RT
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Cieszyn

Ostatnie wizyty

1260 wyświetleń profilu

Osiągnięcia żużu77

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

13

Reputacja

  1. Jest znacznie tańsze. RT mam od 2010. Ciągle ten sam. Zrobił do 2019 jakieś 150 tys km. Wysłane z mojego M2007J22G przy użyciu Tapatalka
  2. Grizzli, dziwnych rzeczy jest znacznie więcej. Wielowypust w napędzie jest najmniejszym zmartwieniem i jest pochodną "użytkowania zgodnego z przeznaczeniem", jak to mają w zwyczaju przekonywać marketingowcy oraz beztroskiego zaniedbania często nieświadomego właściciela, któremu wmówiono, że napęd wałem jest bezobsługowy. Prawdziwe problemy dotyczą wad elektrowni, zaprojektowanej "na zero", która albo się przegrzeje i spali cewki, albo oberwie odkręcającymi się śrubami z koła magnesowego. Robią się dziwne zużycia wałków rozrządu. W olejaku na zaworach były po 2 sprężyny. Potem walka o masę spowodowała, że wewnętrzną wyrzucili. Pęknięcie sprężyny, wypada zamek, zawór wskakuje do cylindra, obrywa w pałę i grzybek w najlepszym razie wbity w tłok. W najlepszym, podkreślam. Dawniej lagi w górnych czopach były punktowane, zrezygnowali. Zaczęły wylatać. Standardem są grzechoczące głowice w1250... Szitcam projektowany na 100 tys? Że o tych nawigacjach BMW 6, co je wszyscy przypadkiem sprzedają, nie wspomnę... Porządne BMW z suchym sprzęgłem, trwałe skończyło się w 2013 Kto ma, niech se szanuje. Wysłane z mojego M2007J22G przy użyciu Tapatalka
  3. A co ma nie jeździć? 18 tys przebiegu, to ten silnik jeszcze nie poczuł, że w ogóle żyje. Mój boxer ma 220 tys i nie zamierzam go wymieniać. Żony twin też dość dawno przekroczył 100 tys. Podstawa regularny, porządny serwis, żadne półśrodki. Jeździć, zwiedzać, podróżować. Szerokości. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  4. Witaj. A ten mechanik to jak stwierdził ten brak sprężania? Mierzył? Jakieś wartości podał? Po pierwsze, zmień mechanika, bo tego obsługa przerosła. Po drugie, podparcie zaworów to inaczej brak luzów spowodowany zużyciem grzybka lub gniazda zaworowego. Sytuacja, jeżeli jest prawdą, jest szkodliwa dla silnika, bo szybko degraduje głowicę. Serwis polega na ustawieniu właściwych luzów zaworów, zależnie od regulacji, albo śrubami albo płytkami regulacyjnymi. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  5. Felga powinna mieć oznaczenie, w którą stronę się kręci. Sprawdzić poprawność montażu koła w widelcu, właściwie zakładając tuleje dystansowe. Szkoda, że rozgrzebałeś piastę, postępując na ślepo. Obecność elementów spoza katalogu może świadczyć o zniszczeniu dystansowania łożysk w przeszłości i druciarskskiej naprawy. Gdyby faktycznie, to łożyska prawdopodobnie nie pracują w założonych konstrukcyjnie siłach napięcia osiowego, co skraca żywotność. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  6. Próbowałeś osobno każdą goleń w półki wsadzać? Zobacz, czy każda z osobna luźno idzie. Sam skręcałeś obie golenie mostkiem? Może wstępnie spięte mają problem. Albo krzywo połączone, albo półki nie osiowe. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  7. Korzystaj z pomysłów Saviego, byliśmy w podobnym terminie w podobnych miejscach. Promów nie używaliśmy bo zarówno na Lefkadę jak i Peneloponez prowadzą mosty. Z Grekami idzie się dogadać po angielsku albo rosyjsku. Z resztą, znając rosyjski, dość szybko łapie się, osochozzzi po grecku. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  8. W tym roku byliśmy w Grecji dwa razy. Raz na majówce, potem na przełomie września i października. Jesteśmy nią zauroczeni. My postawiliśmy na szybki dolot, z jednym noclegiem w Serbii. Zaoszczędzony czas przeznaczyliśmy na samą Helladę. Korzystaliśmy z autostrad, bo są bardzo wygodne, przy czym jechaliśmy tempem naprawdę turystycznym. Serbski odcinek trasy ma odcinkowy pomiar, dlatego grzecznie. Prawa jest taka, że do Żyliny na Słowacji trzeba się jakoś doczołgać. Potem dwupas aż do Grecji. Czechy, Słowacja - moto gratis. Węgry winieta systemowa, bez naklejki. Dalej do Grecji bramki. Na części można kartą, na niektórych tylko gotówką. Wolisz bokami? Twoja sprawa. Ale to jest pół Europy i wszystkiego i tak nie zwiedzisz. Grecja jest niezwykła i na niej skup uwagę. Tereny pojugosłowiańskie zostaw sobie na inną okazję. Grecja poza oczywistymi punktami ma piękne góry. Polecam. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  9. O co? O niedoszacowanie kosztów i czasu. Niewyraźnie napisałem? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  10. Austria - winieta, Brennero - autostrada, płatna... Chyba, że polecicie przez wieś. Po Korsyce 150 km w 3 godziny? Dołóż jeszcze z dwie. Zaktualizuj czasy i wydatki. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  11. żużu77

    Nordkapp 2020

    Plan jest ale jechać w lewo. Najpierw przez republiki nadbałtyckie do Norwegii, by wracać przez nią na południe. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  12. żużu77

    Nordkapp 2020

    Poka plan na trasę przejazdu. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  13. Skontaktuj się z tym człowiekiem. Doctor Goldwing Wiejska 88, 44-293 Gaszowice https://g.co/kgs/BU9KKZ Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  14. Nie ma żadnych relacji. Przeczytanie postu na jednym forum, przekazanie na drugim zmieniając zupełnie sens i myląc fakty jest takie samo jak informacje w Wiadomościach telewizji publicznej. Ja odniosłem się tylko do faktu przekazania fałszywej treści. Nie jestem zdeklarowanym fanatykiem BMW. Mógłbym jeździć i Bashanem czy WSK, gdyby oferowały zadowalającą mnie trwałość i ergonomię. Wybór na BMW padł z powodu łatwości obsługi i niskiego zużycia paliwa. Pierwsze ma znaczenie, gdy sam serwisuję obie maszyny, drugie przy dystansach, jakie rocznie robimy. Od marca mamy zrobione 2x 30 tys, więc oszczędność ma znaczenie. Znaczek na baku żadnego. Jestem w życiu w takim miejscu, że już nie muszę udowadniać niczego i nikomu. Cenię za to szczerość, prawdę, honor i szacunek. Nie trawię za to fałszywych ludzi. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  15. Nie będę z tobą wymieniał żadnego zdania. Nie potrafisz czytać, nie rozumiesz słowa pisanego, jak choćby pomylenie awarii silnika z "dyfrem", którego s1000rr nie ma, bo jest napędzany łańcuchem! Jesteś nierzetelny w przekazywaniu informacji, pokazujesz je tendencyjnie, byle poprzeć z góry obrane swoje stanowisko i dyskredytować innych konwersujących. O mechanice nie masz pojęcia udowadniając zupełne nie rozumienie działania motocyklowej skrzyni biegów. Nie obrażę cię tu tylko z szacunku do innych forumowiczów. Oświadczam wobec całego forum, że nie życzę sobie od tego człowieka żadnych personalnych wycieczek. Nie jest partnerem do rozmowy na jakikolwiek temat. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...