Songo Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 No wiesz co, oczekiwałem że pokażesz jakoś ten swój off road ale jak widać się zawiodłem :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) jeżeli w motocyklu do przebiegu 50kkm pada coś co nie jest sprawą typowo eksploatacyjną (klocki, łańcuch, opony, żarówki, uszczelniacze zawieszenia, tarsze sprzęgłowe, linki itp) to wg mnie to gówno a nie motocykl prawdziwy test zaczyna się od 100kkm ;) Edytowane 16 Października 2015 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 to jest właśnie topod 50tys to powinny bez większej łaski dobić 125ki w 2t Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Bez sensu że w zestawieniu Niemcy nie uwzględnili swojego testu hondy CB500.Pamiętam że po teście "długodystansowym" 50kkm to zbierali silnik by znaleźć jakiekolwiek ślady zużycia i nic nie znalezli. Jestem w stanie uwierzyć bo moja poprzednią miała 270kkm i silnik miał sprężanie jak nowy. Psuły się za to inne rzeczy, np kable czy jakieś gumki mi pękały, kiepsko zniosły tyle tysięcy kilometrów gnicia.Po drugie nie ma się co podnieść tymi wynikami. Np xj6 w tescie ma bardzo wysokie, czwarte miejsce.A wiem od kumpla instruktora że xj6 kiepsko znoszą trudy szkoleń i dość często się psują. 50kkm do 50kkm nierówne. Będzie 2 tyg, urlopu za następny taki epitet, żeby nie było zdziwienia.Spoko, nie wiedziałem że ... to epitet. Wracając do tematu,myślę że motocykli najbardziej niezawodnych należy szukać wśród typowych UJM, znoszących przez lata nieregularny serwis i trudy codziennego pałowania na zimnym :). Nikt przecież praktycznie nie wybiera się w podróż kompletnie nieprzygotowanym motocyklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Wracając do tematu,myślę że motocykli najbardziej niezawodnych należy szukać wśród typowych UJM, znoszących przez lata nieregularny serwis i trudy codziennego pałowania na zimnym :). Nikt przecież praktycznie nie wybiera się w podróż kompletnie nieprzygotowanym motocyklem.+1A do tego dorzuciłbym że im prostszy, tym lepszy, bo bardziej niezawodny. Gdzieś coś czytałem jak to ktoś objeżdżał świat czy tam po krzakach jechał BMW, walnęło coś w ramie, dał do podspawania we wsi, przeskoczył prądzik, uwaliło komputer i reszta podróży jako balast pociągiem. Zresztą - taka jest teraz cała motoryzacja - żeby zmienić żarówkę w jakimś Peugeocie trzeba wyjmować reflektor cały czy coś... A ojciec mi opowiadał jak w 60 latach jadąc stareńką skodą wymieniał panewki na polu - dało się. Oczywiście nie popadajmy w przesadę, ale uważam że najbardziej niezawodne moto to UJM z lat 90 typu CB750, Bandity, XJty i tak dalej. Proste olejaki, które wyewoluowały poprzez ładnych kilka modeli, gdzie bolączki zostały pousuwane, i nic się zasadniczo nie dzieje. Nie mówię że wygodne czy ekonomiczne, ale na pewno niezawodne. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Coś w tym jest... ja jeśli dookoła świata to czymś takim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Ja smigam gtr 1400 od 2010 roku.Jedynie co wymienilem to tarcze hamulcowe (wada fabryczna) Obecnie ma troche ponad 47tys.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Niezawodne są motocykle marki Honda. Nieraz widzę jak po drogach mego miasta jeżdżą stare, ale dobrze zachowane CBR 600F1 lub F2 lub stare Hondy CBR1000F - a przecież te motocykle maja grubo ponad 20 lat! To wszystko świadczy o ich trwałości, niezawodności oraz łatwości napraw i dobrej dostępności części.Wbrew obiegowej opinie nowo produkowane Hondy nie są wcale gorzej wykonane i mniej trwałe. Potwierdzają to testy długodystansowe "Motorrada" a przede wszystkim użytkowników (najczęściej z USA), którzy podróżując nimi w ciągu krótkiego czasu nalatali nimi ponad 100tys,km. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Wbrew obiegowej opinie nowo produkowane Hondy nie są wcale gorzej wykonane i mniej trwałe. Potwierdzają to testy długodystansowe "Motorrada" a przede wszystkim użytkowników (najczęściej z USA), którzy podróżując nimi w ciągu krótkiego czasu nalatali nimi ponad 100tys,km. O, to mój duży GS jest lepszy od Hondy bo ma nalatane 160 000km i silnik jeszcze nie ruszany :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 pod 50tys to powinny bez większej łaski dobić 125ki w 2t na jednym tłoku ? eeee chyba nierealne nawet przy bardzo wakacyjnej jeździe......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Jak zwykle nikt nie wspomniał o SV650. Tak. To jest mega niezawodny sprzęt. W tym sezonie spodziewam się 100 tys. na zegarze to coś jeszcze napiszę. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 To ja dodam moje spostrzezenia dot. kilku sprzetow jakie przerobilem wg. kolejnosci posiadania:1. SV650S 2007 - zero problemow2. Gsx-r 750 2010 - zero problemow3. Speed Triple 1050 Abs 2011 - problemow zero, jedynie akcje serwisowe (lampy)4. R1 2012 - po zimie akumulator padl mimo ladowania go w domu. Wymieniony na gwarancji.5. CBF1000 2007 - procz miedzybiegow w skrzyni problemow brak. (30kkm)6. Street Triple 675 2014 - zero problemow.7. Tiger Sport 2014 - problem z reakcja jak zimny - wymieniono uszczelki kroccy ssacych - bylo lepiej ale wciaz nie tak jak przy kupnie. 2 naprawa - wymieniono potencjometr przepustnic. Lepiej lecz nie idealnie. Zobaczy!y wiosna.8. Gsx-s 1000F 2015 - zgubilem srobke z owiewki :) po akcji serwisowej z przewodem z chlodnicy. Podsumowujac najmniej problemow z Japonia jak dotad...Triumpha kocham calym sercem i ich problemy mi nie straszne. Marzy mi sie w garazu Daytona 675 po 2009 w Tornado Red.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 post długi ale zupełnie nic nie wnoszący piszesz roczniki (czy może lata, w których posiadałeś dany motocykl?) ale nie piszesz po ilu latach eksploatacji, po jakim przebiegu i jaki przebieg bezawaryjny w Twoich rękach Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biblo Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Ja bym do tej listy dopisał "małego" DL-a, czyli Suzuki V-Strom DL-650 - zarówno obecny, jak i poprzedni model. Te maszyny pokonują ogromne dystanse, bardzo często uczestniczą w odległych wyprawach po kiepskich drogach i ... praktycznie nic się nie dzieje :cool: Cytuj Pozdrawiam,Jacek __________________________________________|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC| Forum powinno być jak Media Markt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.