Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Ale izolacja miedzy poszczegolnymi zwojami drutu mogla ulec zestarzeniu i przestac dzialac na jakiejs dlugosc zmniejszajac mozliwosci generowania pradu przez stator. Mierzysz napiecie nie miedzy faza a masa a miedzy fazami, jesli masz 3 kable wychodzac ze statora ( stator 3 fazowy ) to mierzysz 1+2 potem 1+3 i 2+3. Jezeli przy takich pomiarach wyszlo ci 18V przy 5 tys obr, to stator jet do wymiany. Wlasciwe napiecie dla poszczegolnych faz to miedzy 70 - 90V AC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mianas Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 W dniu 28.06.2019 o 22:40, Adam M. napisał: Ale izolacja miedzy poszczegolnymi zwojami drutu mogla ulec zestarzeniu i przestac dzialac na jakiejs dlugosc zmniejszajac mozliwosci generowania pradu przez stator. Mierzysz napiecie nie miedzy faza a masa a miedzy fazami, jesli masz 3 kable wychodzac ze statora ( stator 3 fazowy ) to mierzysz 1+2 potem 1+3 i 2+3. Jezeli przy takich pomiarach wyszlo ci 18V przy 5 tys obr, to stator jet do wymiany. Wlasciwe napiecie dla poszczegolnych faz to miedzy 70 - 90V AC. U mnie stator jest 2 fazowy (wychodzą 2 kable). W takim razie nie opłaca mi się kupować nowego tylko dać do przewinięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Oplaca sie kupic nowy, bbo jakosc przewinieteego zalezy od materialow i umiejetnosci przewijajacego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mianas Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Tylko że nowy jest trudno dostępny i kosztuje prawie 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 To jest argument, w takim razie przewijaj, tylko zorientuj sie czy fachowiec ma styk z pradnicami czy raczej przewija silniki elektryczne. Ten od pradnic jest wlasciwym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Daj do Gywera on dobrze przewija. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 2.03.2019 o 16:24, konrad1f napisał: pacjent st1100 pytanko - macie jakiś prosty, sprawdzony sposób na delikatne obniżenie napięcia ładowania? u mnie na wolnych bez obciążenia 14,4-14,5V - wydawało by się wzorcowe po włączeniu świateł podnosi się do ok. 15,2V co jeszcze nie jest niepokojące niemniej z włączonymi światłami na wyższych obrotach idzie do 15,4-15,5V a to wydaje mi się być już nieprawidłowe pomiary robione oczywiście na naładowanym akumulatorze jakaś dioda w szereg da radę? Zmień żarówkę reflektora na "LEDa" to Ci nie będzie tak podnosił napięcia na włączonych światłach Edytowane 8 Lipca 2019 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Witam, szybkie pytanko. Czy to możliwe, żeby rezystancje między fazami statora były takie same (po 0,05), miedzy fazami a masą 1, a napięcie między fazami praktycznie zerowe na każdej (jedno podskoczyło do 1-3 przy 5k obrotach) ? Pozdrawiam Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Jak masz jeden om miedzy fazami a masą to jest zwarcie do masy ii nie dziwne, że nie ma zadnego napięcia ładowania...chyba, że źle cos rozumiem z Twojego posta. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Hej, źle napisałem, rezystancja nieskończenie wielka (na wyświetlaczu miałem 1 - skrót myślowy). Pozdrawiam Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Witam, szybkie pytanko. Czy to możliwe, żeby rezystancje między fazami statora były takie same (po 0,05), miedzy fazami a masą 1, a napięcie między fazami praktycznie zerowe na każdej (jedno podskoczyło do 1-3 przy 5k obrotach) ? PozdrawiamJest to możliwe tylko w jednym przypadku, gdy szlag trafił izolację uzwojeń. Zwarcia na masę nie ma (jeszcze), ale długość cewek przez brak izolacji między zwojami skróciła się z kilku metrów do centymetrów.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Techniacz napisał: Hej, źle napisałem, rezystancja nieskończenie wielka (na wyświetlaczu miałem 1 - skrót myślowy). Pozdrawiam Wynika z tego ze jest ok, tylko sie nie wzbudza... tak jak by magneto sie nie obracalo Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi2304 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Witam muj problem polega na tym iż przed zimą kiedy motocykl odstawiłam wszystko było ok po jakiś 3 miesiącach chciałem odpalić Moto i nic aku padło podłączyłem na kable odpalił bez problemu kiedy zdiełem kabel automatycznie zgasł w czym może być problem za pomoc z góry dziękuję Edytowane 27 Stycznia 2020 przez Adi2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Nie obilo ci sie o uszy ze akumulator w zimie powinni trzymac sie w cieplym pomieszczeniu i podladowac raz w m-cu? Sprobuj go na poczatek naladowac, ale moze byc roznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark.t Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 Witam wszystkich. . Mam problem z ładowaniem w romecie s16. Problem zaczął się od zniknięcia ładowania po włączeniu świateł (obojętnie których: pozycyjnych , mijania czy stopu). Przed włączeniem świateł napięcie po uruchomieniu silnika wzrasta do 14,2 / 14,4V oczywiście na akumulatorze do momentu włączenia któregoś odbiornika. Wymieniłem stator, napięcie jakie z niego wychodzi to ponad 14V na wolnych i ponad 50V (przemiennego podobnie na białym i żółtym przewodzie) na wysokich obrotach Wymieniłem regulator napięcia (ponoć oryginał) dość drogi bo kosztował ponad 20pln więcej niż te ze znanego portalu aukcyjnego. Ze statora wychodzi przewód żółty, biały, czarno-czerwony i zielony, niebiesko-biały do impulsatora. Ustaliłem że zielony to masa czarno-czerwony idzie do cdi, żółty i biały idą do regulatora Z akumulatora wychodzi napięcie do regulatora czyli wzbudzenie jest, niestety po uruchomieniu silnika napięcie nie wzrasta wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.