Skocz do zawartości

Mianas

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tczew

Osiągnięcia Mianas

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tylko że nowy jest trudno dostępny i kosztuje prawie 1000zł
  2. U mnie stator jest 2 fazowy (wychodzą 2 kable). W takim razie nie opłaca mi się kupować nowego tylko dać do przewinięcia
  3. Mierzylem napiecie zmienne. Mierzylem napiecie miedzy fazami. Miedzy faza a masą wychodzi okolo 8V na oby dwoch fazach. Przegrzany? Niby jak? Na stojanie nie ma zwarcia bo mierzylem każda faze do masy.
  4. Wiem że bez obciążenia się nie liczy, napisałem tak tylko informacyjnie. Te 18V zmiennego było przy około 5tys obr/min ale przy wyższych obrotach wcale nie wzrastało.Na biegu jałowym było koło 8V.
  5. Siema. W mojej Cagivie Frecci nie mam ładowania na włączonych światłach. Bez obciążenia 14,6V ale dopiero przy 3000obr/min. Na pozycjach okolo 14,2V tez dopiero przy 3000obr/min. Na światłach 12,6V i to tez dopiero przy 3000obr/min. (To są wszystkie pomiary mierzone na akumulatorze) Maksymalne napiecie jakie udalo mi sie zmierzyć to na wyjściu z regulatora i bylo to 14,9V przy 3000obr/min. Mierzyłem również czy miedzy fazami a masa na stojanie nie ma zwarcia , nie ma, jest wszystko ok. Jedynie co mnie zmartwilo to napiecie miedzyfazowe ktore wykazalo mi zaledwie maksymalnie 18V prądu zmiennego. Co obstawiacie zaczac od regulatora czy stojana a może jeszcze cos innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...