Jump to content

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


Recommended Posts

Tez bym sie nie przejmowal. Nic mu sie nie stanie ! Ostatnio kupilem za pierdylion talarow Yuasa i jako, ze nie zamontowalem do motura, to poszedl do cieplej piwnicy gdzie jest ladowany ladowarka rekomendowana przez samego Montera !

Tu uklony, ze chcialo mu sie jej dla mnie szukac ! 

Wczoraj bylem w piwnic , sprawdzilem napiecie 12,6 V 

 

🙂

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
W dniu 17.01.2023 o 15:27, Qadrat napisał:

Może to nie będzie typowy problem z ładowaniem - ale mam pewien problem i nie wiem jak to ugryźć. Kupiłem jesienią akumulator Exide AGM. Akumulator przyszedł suchy z gotowym pakietem do zalania. Zalałem, odczekałem chyba ze 3 godziny, zakryłem wlewy i kolejnego dnia wsadziłem do motocykla. Sprawdziłem ładowanie, pokazało przy włączonych światłach ~14,2V. Zrobiłem trasę około 300 km i następnego dnia zanim włożyłem kluczyk w stacyjkę to mierzę napięcie na klemach a tam 13,1V. Pogoda już nie dopisywała więc więcej nie jeździłem, akumulator do ciepłej piwnicy, Po prawie 3 miesiącach stania bez ładowania idę zmierzyć a tam 12,95V. Niech mnie ktoś oświeci ale to chyba trochę za duże napięcie akumulatora? Coś jest w nim uszkodzone? Reklamować?

no to przyszły czasy gdy ludzie otwierają oczy ze zdumienia, że coś działa i chcą reklamować dobry akumulator....

Mechanika Motocyklowa

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...