Qadrat Posted February 19, 2022 Share Posted February 19, 2022 8 godzin temu, Nitomen napisał: 2. Maxger...czyli z ryzu ,wytrzyma to kilka lat ? Maxgear to marka własna hurtowni motoryzacyjnej Auto Partner. Chcesz to w poniedziałek zapytam ich przedstawiciela bo codziennie przyjeżdża do mnie na firmę. Akumulatory na 100% robi dla nich jakiś czołowy producent typu Varta, Bosch czy Centra, nie są to na pewno jakieś importowane chińczyki. Ja mam od nich filtr powietrza w Hondzie bo kosztował po rabatach 55 zł gdzie Hiflo to około 200 zł. Co ciekawe, ten od maxgear ma identyczne oznaczenie jak Hiflo i... na filtrze ma wybite logo Hiflo Na pewno bez obaw można też brać od nich łożyska czy rolki bo w pudełku znajdziemy coś od koyo czy ntn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filipen0 Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Witam czy magneto ma coś do ładowania silnik ładnie pali ale nie ma ładowania cewka nowa regulator nowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted October 6, 2022 Author Share Posted October 6, 2022 Witam czy magneto ma coś do ładowania silnik ładnie pali ale nie ma ładowania cewka nowa regulator nowyOczywiście, że ma, jeśli magnesy są słabe to napięcie ładowania będzie niskie lub żadne. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks-rider Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 10 godzin temu, _Monter_ napisał: Oczywiście, że ma, jeśli magnesy są słabe to napięcie ładowania będzie niskie lub żadne. Pytanie z niewiedzy ( mojej ) myslelem, ze magnesy sa rzecza stala i nie podlegaja wyrobieniu sie. Sa to jakies inne magnesy od tych standardowych jakie znam ? Quote <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted October 7, 2022 Author Share Posted October 7, 2022 5 godzin temu, ks-rider napisał: Pytanie z niewiedzy ( mojej ) myslelem, ze magnesy sa rzecza stala i nie podlegaja wyrobieniu sie. Sa to jakies inne magnesy od tych standardowych jakie znam ? Magnes stały wcale nie jest taki stały. Potrafi się rozmagnesować. Nie są inne, są takie jak nigdy o nich nie pomyślałeś bo bezwiednie uwierzyłeś w słowo "stały" Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted January 17 Share Posted January 17 Może to nie będzie typowy problem z ładowaniem - ale mam pewien problem i nie wiem jak to ugryźć. Kupiłem jesienią akumulator Exide AGM. Akumulator przyszedł suchy z gotowym pakietem do zalania. Zalałem, odczekałem chyba ze 3 godziny, zakryłem wlewy i kolejnego dnia wsadziłem do motocykla. Sprawdziłem ładowanie, pokazało przy włączonych światłach ~14,2V. Zrobiłem trasę około 300 km i następnego dnia zanim włożyłem kluczyk w stacyjkę to mierzę napięcie na klemach a tam 13,1V. Pogoda już nie dopisywała więc więcej nie jeździłem, akumulator do ciepłej piwnicy, Po prawie 3 miesiącach stania bez ładowania idę zmierzyć a tam 12,95V. Niech mnie ktoś oświeci ale to chyba trochę za duże napięcie akumulatora? Coś jest w nim uszkodzone? Reklamować? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted January 17 Share Posted January 17 Raczej każdy by się cieszył a nie reklamował. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted January 17 Share Posted January 17 No nie wiem czy się cieszyć... Nie za duże napięcie? Nic nie uszkodzi? Ponad 13V po całej nocy stania to chyba trochę za dużo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lysy76 Posted January 17 Share Posted January 17 Miernika pewnyś? Quote ***** *** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted January 17 Share Posted January 17 1 minutę temu, lysy76 napisał: Miernika pewnyś? Pewny i to bardziej niż kobity, sprawdzany na 3 różne mierniki w tym jeden taki lepsiejszy Sonel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted January 17 Share Posted January 17 Wszystko jest ok. Nic sie nie spali. Przecież w czasie jazdy i prawidłowego ładowania w instalacji masz jeszcze więcej. Powyżej 14volt.Natomiast sam miernik to tylko mierzenie aku na zasadzie pi razy drzwi. Dokładny wynik poda tylko badanie gęstości roztworu. Przeladowac też się tego aku raczej nie da. O ile pamiętam to masz BMW a on potrzebuje dobrego prądu do działania agregatu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted January 17 Share Posted January 17 2 minuty temu, jonaszko napisał: O ile pamiętam to masz BMW a on potrzebuje dobrego prądu do działania agregatu. Sprzetów w garażu to mam sztuk 4 Akura ten "problematyczny" akumulator siedzi w skuterze, SH300i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lysy76 Posted January 17 Share Posted January 17 Jeździć, obserwować... Odnośnie mierzenia gęstości, kiedyś się natknąłem na to: http://sp5mxf.com/czy-gestosc-elektrolitu-ma-istotne-znaczenie/ Quote ***** *** Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted January 17 Share Posted January 17 Przeczytałem. Ciężko dyskutować bo autor pomieszał wątki i nić. Gęstość, jak słusznie zauważył jest doskonałym odnośnikiem pod pewnymi warunkami. Nowy, oryginalny , kwasowy aku te warunki spełnia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej JK Posted January 17 Share Posted January 17 5 godzin temu, Qadrat napisał: Może to nie będzie typowy problem z ładowaniem - ale mam pewien problem i nie wiem jak to ugryźć. Kupiłem jesienią akumulator Exide AGM. Akumulator przyszedł suchy z gotowym pakietem do zalania. Zalałem, odczekałem chyba ze 3 godziny, zakryłem wlewy i kolejnego dnia wsadziłem do motocykla. Sprawdziłem ładowanie, pokazało przy włączonych światłach ~14,2V. Zrobiłem trasę około 300 km i następnego dnia zanim włożyłem kluczyk w stacyjkę to mierzę napięcie na klemach a tam 13,1V. Pogoda już nie dopisywała więc więcej nie jeździłem, akumulator do ciepłej piwnicy, Po prawie 3 miesiącach stania bez ładowania idę zmierzyć a tam 12,95V. Niech mnie ktoś oświeci ale to chyba trochę za duże napięcie akumulatora? Coś jest w nim uszkodzone? Reklamować? Cześć, nie masz się czym martwić. Zerknij na poziomy napięć kontrolki z UK: https://gammatronixltd.com/epages/bae94c71-c5b6-4572-89a1-e89006e78fbe.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/bae94c71-c5b6-4572-89a1-e89006e78fbe/Products/J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.