Jump to content

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


Recommended Posts

8 godzin temu, Nitomen napisał:


2. Maxger...czyli z ryzu ,wytrzyma to kilka lat ?

Maxgear to marka własna hurtowni motoryzacyjnej Auto Partner. Chcesz to w poniedziałek zapytam ich przedstawiciela bo codziennie przyjeżdża do mnie na firmę. Akumulatory na 100% robi dla nich jakiś czołowy producent typu Varta, Bosch czy Centra, nie są to na pewno jakieś importowane chińczyki. Ja mam od nich filtr powietrza w Hondzie bo kosztował po rabatach 55 zł gdzie Hiflo to około 200 zł. Co ciekawe, ten od maxgear ma identyczne oznaczenie jak Hiflo i... na filtrze ma wybite logo Hiflo 😉 Na pewno bez obaw można też brać od nich łożyska czy rolki bo w pudełku znajdziemy coś od koyo czy ntn.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Witam czy magneto ma coś do ładowania silnik ładnie pali ale nie ma ładowania cewka nowa regulator nowy

Oczywiście, że ma, jeśli magnesy są słabe to napięcie ładowania będzie niskie lub żadne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, _Monter_ napisał:

Oczywiście, że ma, jeśli magnesy są słabe to napięcie ładowania będzie niskie lub żadne.

Pytanie z niewiedzy ( mojej ) myslelem, ze magnesy sa rzecza stala i nie podlegaja wyrobieniu sie.  

Sa to jakies inne magnesy od tych standardowych jakie znam ? 

 

🙂

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, ks-rider napisał:

Pytanie z niewiedzy ( mojej ) myslelem, ze magnesy sa rzecza stala i nie podlegaja wyrobieniu sie.  

Sa to jakies inne magnesy od tych standardowych jakie znam ? 

 

🙂

Magnes stały wcale nie jest taki stały. Potrafi się rozmagnesować. Nie są inne, są takie  jak nigdy o nich nie pomyślałeś bo bezwiednie uwierzyłeś w słowo "stały"

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Może to nie będzie typowy problem z ładowaniem - ale mam pewien problem i nie wiem jak to ugryźć. Kupiłem jesienią akumulator Exide AGM. Akumulator przyszedł suchy z gotowym pakietem do zalania. Zalałem, odczekałem chyba ze 3 godziny, zakryłem wlewy i kolejnego dnia wsadziłem do motocykla. Sprawdziłem ładowanie, pokazało przy włączonych światłach ~14,2V. Zrobiłem trasę około 300 km i następnego dnia zanim włożyłem kluczyk w stacyjkę to mierzę napięcie na klemach a tam 13,1V. Pogoda już nie dopisywała więc więcej nie jeździłem, akumulator do ciepłej piwnicy, Po prawie 3 miesiącach stania bez ładowania idę zmierzyć a tam 12,95V. Niech mnie ktoś oświeci ale to chyba trochę za duże napięcie akumulatora? Coś jest w nim uszkodzone? Reklamować?

Link to comment
Share on other sites

Wszystko jest ok. Nic sie nie spali. Przecież w czasie jazdy i prawidłowego ładowania w instalacji masz jeszcze więcej. Powyżej 14volt.
Natomiast sam miernik to tylko mierzenie aku na zasadzie pi razy drzwi. Dokładny wynik poda tylko badanie gęstości roztworu. Przeladowac też się tego aku raczej nie da. O ile pamiętam to masz BMW a on potrzebuje dobrego prądu do działania agregatu.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, jonaszko napisał:

O ile pamiętam to masz BMW a on potrzebuje dobrego prądu do działania agregatu.

Sprzetów w garażu to mam sztuk 4 😄 Akura ten "problematyczny" akumulator siedzi w skuterze, SH300i.

Link to comment
Share on other sites

Przeczytałem. Ciężko dyskutować bo autor pomieszał wątki i nić. Gęstość, jak słusznie zauważył jest doskonałym odnośnikiem pod pewnymi warunkami. Nowy, oryginalny , kwasowy aku te warunki spełnia.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Qadrat napisał:

Może to nie będzie typowy problem z ładowaniem - ale mam pewien problem i nie wiem jak to ugryźć. Kupiłem jesienią akumulator Exide AGM. Akumulator przyszedł suchy z gotowym pakietem do zalania. Zalałem, odczekałem chyba ze 3 godziny, zakryłem wlewy i kolejnego dnia wsadziłem do motocykla. Sprawdziłem ładowanie, pokazało przy włączonych światłach ~14,2V. Zrobiłem trasę około 300 km i następnego dnia zanim włożyłem kluczyk w stacyjkę to mierzę napięcie na klemach a tam 13,1V. Pogoda już nie dopisywała więc więcej nie jeździłem, akumulator do ciepłej piwnicy, Po prawie 3 miesiącach stania bez ładowania idę zmierzyć a tam 12,95V. Niech mnie ktoś oświeci ale to chyba trochę za duże napięcie akumulatora? Coś jest w nim uszkodzone? Reklamować?

Cześć, nie masz się czym martwić. Zerknij na poziomy napięć kontrolki z UK:

https://gammatronixltd.com/epages/bae94c71-c5b6-4572-89a1-e89006e78fbe.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/bae94c71-c5b6-4572-89a1-e89006e78fbe/Products/J

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...