Skocz do zawartości

mark.t

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kutno

Osiągnięcia mark.t

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

1

Reputacja

  1. Witam wszystkich. . Edit: Przyczyną był nowy wadliwy stator. Teraz napięcie bez obciążenia jak i z obciążeniem jest powyżej 14V na zaciskach akumulatora.
  2. Witam wszystkich. . Mam problem z ładowaniem w romecie s16. Problem zaczął się od zniknięcia ładowania po włączeniu świateł (obojętnie których: pozycyjnych , mijania czy stopu). Przed włączeniem świateł napięcie po uruchomieniu silnika wzrasta do 14,2 / 14,4V oczywiście na akumulatorze do momentu włączenia któregoś odbiornika. Wymieniłem stator, napięcie jakie z niego wychodzi to ponad 14V na wolnych i ponad 50V (przemiennego podobnie na białym i żółtym przewodzie) na wysokich obrotach Wymieniłem regulator napięcia (ponoć oryginał) dość drogi bo kosztował ponad 20pln więcej niż te ze znanego portalu aukcyjnego. Ze statora wychodzi przewód żółty, biały, czarno-czerwony i zielony, niebiesko-biały do impulsatora. Ustaliłem że zielony to masa czarno-czerwony idzie do cdi, żółty i biały idą do regulatora Z akumulatora wychodzi napięcie do regulatora czyli wzbudzenie jest, niestety po uruchomieniu silnika napięcie nie wzrasta wcale.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...