Skocz do zawartości

Techniacz

Forumowicze
  • Postów

    1200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Techniacz

  • Urodziny 09/10/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Redzikowo / Slupsk / Gdansk

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 750 K1
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3288887
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Techniacz

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)

10

Reputacja

  1. Hej, źle napisałem, rezystancja nieskończenie wielka (na wyświetlaczu miałem 1 - skrót myślowy). Pozdrawiam
  2. Witam, szybkie pytanko. Czy to możliwe, żeby rezystancje między fazami statora były takie same (po 0,05), miedzy fazami a masą 1, a napięcie między fazami praktycznie zerowe na każdej (jedno podskoczyło do 1-3 przy 5k obrotach) ? Pozdrawiam
  3. Obecnie jeżdżę w xr-1100. Wcześniej miałem suomy vandala, ale po glebie niestety trafił na półkę ;) W porównaniu - wentylacja niebo a ziemia dla shoeia. Aerodynamika również + dla shoeia. Wykonanie podobne, wyściółka tu i tu bardzo fajna.W vandalu czasami zdarzało się po dłuższej jeździe, że bolało mnie jedno ucho. Kumpel miał to samo w swoim. Może wadliwe mieliśmy egzemplarze. Vandal za to był cichszym kaskiem. Szyba + dla shoeia, w vandalu po sezonie zaczął złuszczać się antyfog, przy większej wilgotności też nie dawał rady. Pewnie gdyby nie gleba, nie zmieniałbym kasku. Natomiast teraz jeśli miałbym shoeia wymienić, to pojeździłbym w rpha10, bo słyszałem dużo dobrych opinii na jego temat. No ewentualnie chciałbym się przejechać w araiu ;) Co do rozmiarów, dla mnie S'ka była za mała, a M miała za małe policzki. Dokupiłem większe policzki i jest git. Pzdr
  4. No tak właśnie planowałem, w większości "poradników" tak to jest opisane. Ciekawiły mnie bardziej osobiste odczucia ;) Pzdr
  5. No dobra, to skoro zima - to mam pytanie :P Temat balansu na gumie, na siedząco mam ogarnięty. W nadchodzącym sezonie, plan jest nauczyć się po pierwsze przebijać biegi w górę. I nauczyć się latać na stojąco. I tu pytanie, bo słyszałem różne głosy z ludu. Lewa noga, na tylny podnóżek i próbować ? Czy obydwie z przodu najpierw ? Czy jak jest prościej ? Jak do tej pory, to jakoś nie widzi mi się wizja lądowania "twardego", gdy coś nie wyjdzie mam wrażenie, że polecę przez kierę do przodu... Jakieś rady, jak zaczynaliście naukę ? ;) Pzdr :ph34r:
  6. Swoją drogą kaski na USA mają inną budowę skorupy. Mają bardziej wysunięte czoło bodaj. Stąd na europejska głowę, mogą nie pasować ;) Pzdr
  7. Mam porównanie Suomy Vandala do Shoei'a xr1100. Wentylacja + aerodynamika + wykonanie dla shoei'a, vandal był cichszy i to dużo. No i xr jakoś mi osobiście lepiej na głowie leży, w vandalu czasami po dłuższej jeździe bolały mnie uszy. Pzdr
  8. To ja też spytam :) Chodzi mi po głowie sprzedanie gixa. Wtedy na moto powiedzmy będę mógł przeznaczyć około 10 k zł~ wiadomo granica jest dosyć płynna z zakresie +- 2k. Czego oczekuję ? Ano Panie takie rzeczy tylko w Erze. Interesuje mnie głównie dobry zawias, żeby nauczyć się po torze latać. Ale oprócz tego, lubię latać sobie po terenie i nie wiem, czy tor mnie szybko nie znudzi. Biorąc pod uwagę, że sprzedałbym gixa, najlepiej kupiłbym sobie cos z 2 kompletami kół, tudzież dokupił później drugi komplet. Więc następny wymóg to zarejestrowane moto. W 4T, dosyć mocne - może mnie sponiewierać w terenie i na torze, nie ważne - żeby na ulicy po mieście dawało radę, a i żeby powiedzmy raz na ruski rok pojechać na "trasę" 130 km i żeby trzymać tam te 100 km/h przynajmniej ;) Czyli skracając: dobry zawias, 4T, dosyć mocne, zarejestrowane, raczej nie wysilone żeby dało się jeździć i po mieście, żeby koszta utrzymania mnie nie przerosły. Pojemnościowo raczej od 400 w górę ;) Ewentualnie druga opcja, to nie sprzedawanie gixa i kupno choćby czegoś takiego: http://otomoto.pl/honda-crf-honda-crf-450-okazja-M3390466.html typowo na dojazd na przyczepce na tor. Wtedy górna granica to byłoby z 5k zł i pewnie nie więcej. Tylko czy jest sens pakowania się w takie moto ? Choć to z drugiej strony jest pytanie, na ile realne są wymagania z pierwszej opcji ;) Pzdr
  9. Jak chcesz sam jechać to są jeszcze dedykowane od sw-motecha takie torby np > http://shop.sw-motec...&typid=71415411 jeszcze ewentualnie większa wersja http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=134437143514570&ls=en&nc=1344371704-18353&rubnum=brands.suzuki.gsxr1000&artnum=BC.HTA.00.301.10000&id=37&gesamt_zeilen=0Tshowrub--brands.suzuki.gsxr1000&typid=71409552 . Pzdr
  10. S700 już całkiem fajnie się prezentuje na żywo, ewentualnie nolan n85 w tym przedziale. Pzdr
  11. Właśnie kupiłem te spidi, ale jeszcze nie miałem okazji polatać. Wyglądają i leżą fajnie ;) Pzdr
  12. Ja tam wyrobiłem sobie nawyk wciskania wszystkiego co mam pod ręką, nogą w razie w - czyt 2 klamki + tylny hamulec. I w zależności od sytuacji, albo dohamowuję i omijam przeszkodę, albo hamuję do zatrzymania się. W awaryjnej sytuacji w dupie mam zbijanie biegów w dół... Choć i tak każda sytuacja jest inna i wymaga innej reakcji. Pzdr
  13. Jeden z "głównych" forumowych instruktorów, w ten sam sposób szkoli ludzi (bez cienia ironii to piszę). Do niego jakoś nikt nie ma zastrzeżeń, wręcz przeciwnie... Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...