Tuzmen Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Tuzmen a jezeli bede dalej na tym jezdzil to czym to grozi? Jeżeli moment największego napięcia łańcucha będzie zbyt duży to zniszczysz: -łożysko zdawcze -łożysko koła -gumowe tłumiki w piaście koła Poza tym podczas jazdy są niewygodne wibracje. Sam przerabiałem oszczędzanie na łańcuchu i powiem ci nie warto. I tak musisz zmienić i tak, a jazda będzie przyjemniejsza. No chyba że chcesz sprzedać moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 wyciągnięty łańcuch jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 wyciągnięty łańcuch jsz Dzieki Panowie... Nie chce sprzedac go, niedawno kupilem... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 No niestety... jesli roznica wyciagniecia 5cm to tylko i wylacznie wymiana calego napedu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 (edytowane) Tak łańcuch pewnego razu może się po prostu zerwać. A to jest masakra wtedy. Przy odrobinie szczęścia może przeżyjesz to zdarzenie ale może być na prawdę źle. Przy okazji zmasakruje Ci blok silnika i wtedy będziesz jeszcze musiał drugi silnik kupić. Łańcuch bezpośrednio wpływa na Twoje bezpieczeństwo, tak jak opony, hamulce i zawieszenia. Edytowane 27 Lipca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winkiel Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Pewnie poprzedni właściciel nie wiedział co to smar do łańcuchów xP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Miesiąc temu sam przerobiłem ten temat! Co do kwestii mechanicznej dochodzi takze dzwięk i nieprzyjemne szarpanie w czasie jazdy - w kasku tego nie usłyszysz za bardzo ale bez rzęźi jak diabli. Założyłem DIDa z kompletem zębatek i jest lalka... I jak to sie mówi "nie posmarujesz,nie pojedziesz" :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 ...raczej nikt by nie chciał jadac winklem zeby mu zerwany łancuch koło sklinowal np. Jade dzis zestaw wymienic. Dzieki wam wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 No i to się chwali. Chłopak świeży w temacie motocykli ale bierze do serca poważne rady. :clap: Nie to co ten ziomek od kasku za 50PLN. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro78 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Miałem tak samo miesiąc temu obładowanym V-Stromem. I byłem wtedy ponad 2 tys.km od domu. Regulacja łańcucha nic nie pomagała. Tak obs.any w czasie powrotu do domu jeszcze nie byłem - ostre szarpanie przy ruszaniu na I i II biegu, rzężenie jak jakaś krajzega... MASAKRA. Wcześniejsza jazda 900km w deszczu i smarowanie co 100km łańcucha smarem JMC z Larssona wykończyła żywot napędu. Popieram wszystkich doradzających wymianę. Tobie gratuluję rozsądku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Teraz przypomniała mi się akcja z zeszłego sezonu. Pomogliśmy pewnemu bieker'owi z Warszawy bo chyba nie wrócił uwagi na napęd jak wyjeżdżał w trasę... Pod Pniewami na stacji miał wyryty wahacz od łańcucha. Dodam, że na pewno nigdy go nie smarował. Można tak? No można... :icon_rolleyes: Napęd wyrbany i tyle. Ja swój kiedyś jeszcze chciałem dojechać, ale nie zdążyłem :wink: Zobiłem kilkset kilometrów i zaczął strasznie chrabolić a później coraz częściej szarpać. Warto wymienić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chasseur Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Witam, Kto mi wytłumaczy co jest nie tak ? Ustawiam motocykl na podpórce centralnej, tylne koło w powietrzu. Przekręcam kołem kilka razy, zatrzymuje się i sprawdzam nasiąg łańcucha, jest około 30mm. Przekręcam kawałek dalej i widzę jak łańcuch napina się, w granicznym punkcie, ugięcie wynosi około 5mm. Przekręcając koło o pełen obrót, widzę jak łańcuch się napina i odpuszcza, jakby Koło było osadzone mimośrodowo. Co jest nie tak, czy może to jest normalne ? Cytuj Aby jeździć szybko, nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny jest jeszcze olej w głowie.Każdy chwali to - czym jeździ jego stary.Jeździłem już chyba wszystkim, od dziecięcego chodzika po Magnum 520 DXi z naczepą ponadnormatywną, a teraz przyszedł czas na motocykl.Kierowcą trzeba się urodzić, samo prawo jazdy nie wystarczy ... ale na wszelki wypadek mam wszystkie kategorie :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 (edytowane) Łańcuch jest nierównomiernie wyciągnięty i kwalifikuje się do wymiany wraz z zębatkami Edytowane 7 Marca 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chasseur Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Jaki może być skutek dalszej eksploatacji ? Cytuj Aby jeździć szybko, nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny jest jeszcze olej w głowie.Każdy chwali to - czym jeździ jego stary.Jeździłem już chyba wszystkim, od dziecięcego chodzika po Magnum 520 DXi z naczepą ponadnormatywną, a teraz przyszedł czas na motocykl.Kierowcą trzeba się urodzić, samo prawo jazdy nie wystarczy ... ale na wszelki wypadek mam wszystkie kategorie :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 awaria. mniej lub bardziej poważna. motocykle to drogie w utrzymaniu zabawki, nie wiedziałeś przed zakupem?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.