Skocz do zawartości

Leon84

Forumowicze
  • Postów

    858
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Leon84

  • Urodziny 08/15/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI GSX750F
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Leon84

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

0

Reputacja

  1. Na zdrowy rozsądek to Panie weź - ten olej jest przepracowany ? Nie jest! Zostaw go i czekaj na sezon. I zły dział na takie tematy, pewnie poleci w kosz, ale może zdążysz przeczytać ;)
  2. Na powiększonym zdjęciu widać, że to ucho było już rzeźbione, błotnik też ma zlewy lakieru czy tam szpachlę niedotartą. Goleń do wymiany.
  3. U mnie z założonym kufrem (nawet bez bagażu) kierownica po puszczenia zaczyna dość mocno trzepotać. Bez kufra jedzie jak po szynach przy każdej prędkości.
  4. Co to znaczy łożyska ok? Demontowałeś półki i je sprawdzałeś ? Do sprawdzenia ale fachowego! - opona przednia i tylna (bicie/wyważenie/wyząbkowanie bieżnika, ciśnienie w kołach) - ilość i jakość oleju w lagach - stan techniczny zawieszenia przedniego - geometria - prostość zawieszenia - lag, półek - stan łożysk główki ramy - siła dokręcenia łożysk główki jak i samej górnej półki - kolejność skręcania zawieszenia przedniego i wyeliminowanie naprężeń - łożyskowanie wahacza i wszelkie na nim luzy wraz z elementami zawieszenia. No i czy nie masz jakiś mocno wystających bagażników, kufrów, itp.?
  5. W czym jest problem ? Wiesz już do jakich moto możesz dopasować ten konkretny tłumik. Pozostaje tylko dopasowanie łącznika (tłumik-kolektor) z flanszą o rozstawie śrub, średnicy i kształcie pasującym do Bandita, CBR, czy bóg wie jeszcze do czego.
  6. W serwisówce znajdziesz wszystkie, interesujące Cię informacje. Może też być i tak, że sam kranik uległ awarii - uszkodzona lub zablokowana przez brud membrama.
  7. Malowałem alufelgi samochodowe kilka razy. Najpierw zmatowienie powierzchni / zdarcie lakieru - zależne od stanu. Na odtłuszczoną powierzchnię (zwykłą benzyną ekstrakcyjną) nakładałem cienką warstwę podkładu Novol Protect ze spreja, następnie lakier, również w spreju, o nazwie Megafelga. Żadnych bąbli czy innych problemów przy lakierowaniu. Efekt zadowalający, wychodziło to naprawdę dobrze, szybko i tanio.
  8. Piszesz, że gaźniki wyczyszczone na tip-top a potem, że jednak nie doszedłeś do układu ssana. Takim sposobem będziesz walczył z moto i nie dojdziesz co go boli. Po kolei metodycznie musisz eliminować możliwe przyczyny niewłaściwej pracy układu paliwowego a następnie elektrycznego. Ile ten motocykl stał i w jakich warunkach ? Takie sprawy jak regulacja luzu zaworowego i pomiar kompresji były wykonane?
  9. Ja również czyściłem zaolejony układ chłodzenia ale za pomocą zwykłej wody/kranówy z odrobiną ludwika (za dużo płynu będzie skutkować pienieniem) Po zalaniu mikstury zrobiłem kilka rundek wokół domu. Po zlaniu wody z płynem przepłukałem układ już tylko samą wodą i zalałem płynem do chłodnic i było OK.
  10. Te wężyki w żaden sposób nie wpływają na pracę gaźników. Wężyki mają być puszczone luźno w okolicach airboxu (nie wiem gdzie dokładnie w Bandicie) W jaki sposób były czyszczone gaźniki ? Robiłeś to sam czy oddałeś komuś ? Dysze wykręcone i wyczyszczone? Zaworki iglicowe sprawdzone? Poziomy paliwa wyregulowane? Czy sprawdziłeś poprawność funkcjonowania kranika? Masz tam założony filtr paliwa (pomiędzy kranikiem a gaźnikami) ?
  11. Tyle oleju przez uszczelniacze zaworowe ? Musiałby być w agonalnym stanie a gdyby tak było, to po dłuższym postoju, po odpaleniu kopciłby jak lokomotywa. Ja stawiam na problem w pierścieniami - tu może nawet próba ciśnieniowa nic nie dać jak zrypane są te olejowe. Taki przypadek miałem w XJ Przy normalnej jeździe nie brało oleju a jak goniłem po autostradzie, to zużycie gwałtownie rosło. Uszczelniacze wymieniłem, luz na prowadnicach był OK i tak to nic nie dało. Głowica z silnika i pomiary dopiero pokażą gdzie leży problem. Wcześniej na 100% trzeba wyeliminować jakiekolwiek wycieki - i takie które mogą się ujawnić tylko podczas ostrzej jazdy na wysokich obrotach.
  12. Nie wiem czy mówimy o tym samym ;) W temacie padło słowo osłonki. O-ringi przeciw-kurzowe montowane zaraz obok uszczelniacza zasadniczego tak, ale nie osłonki / harmonijki jak w samochodowych zaciskach. Dlaczego nie jest to stosowane w motocyklach? W MZ o ile dobrze pamiętam były takie osłonki. Szkoda, bo wysunięty w skutek zużycia klocka tłoczek, ulega zabrudzeniu, co w konsekwencji często prowadzi do zablokowania.
  13. Stelaż Shad rozwiązuje problem w tym przypadku. http://img.xooimage.com/files71/7/0/4/gsxf_topcase-2f19005.jpg
  14. Szukam stelaża pod kufer centralny, który przy montażu nie będzie wymagał pozbycia się rączki pasażera na zadupku tak jak na fotce poniżej: Interesuje mnie takie rozwiązanie: Ale pojawia się problem, że takie stelaże pasują katalogowo do GSXFa po lifcie - czyli od roku 2003 Czy ktoś ma wiedzę, czy stelaż do GSXF po lifcie będzie pasował do GSXF przed liftem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...