Skocz do zawartości

Paweli

Forumowicze
  • Postów

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Paweli

  • Urodziny 04/07/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Wsk125-->MzEtz250-->JawaTs350-->Suzuki: GS500-->Gsx600F.
  • Skąd
    strzelin

Osobiste

  • Motocykl
    GSX600F 2000r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Paweli

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

-4

Reputacja

  1. MłodyWilk22 - nie jedno Suzuki juz mialem, chcialbym jak zobaczyc jak sam bys olal zgrzyty take..;) szkoda ze te wszystkie duperele ktore moga wpadac w rezonans wpadaja akurat na goracym juz oleju i w tym samym zakresie obrotów:) Chyba jednak wole dac troche kasy i moto do kowala niz zydzic a potem jezdzic hulajnoga.. Pozdro.
  2. Cześć. no własnbie nie mam juz pomysłów..wszystkie plastiki podokrecane... nic przy stacyjjce bo nawet podczas jazdy juz grzebalem lapa i nic... czy moga byc tarcze hamulcowe? bo maja lekkie luzy na wszystkie strony? Toowdie a jak w silnikach jaja czy bandyty rozrzad sie najczesciej uaktywnia? Problem jest w tym ze poza silnikiem to slyszalbym to zawsze a to wychodzi po kilku kilometrach jak rozgrzany...; (
  3. Witajcie moze Wy mi pomozecie, poniewaz w dwuch serwisach mowia, ze to raczej nie lancuch ale moga mi wymienic.. Otoz w moim moto 2000r. 45 tys km. Slychac tylko podczas jazdy w zakresie obrotow okolo 6-7 tys glosne halasowanie gdzies z przodu, dzwonienie takie szuranie metaliczne... Moje pytanie brzmi jak w tych silnikach objawia sie lancuszek wlasnie w jakimzakresie, czy poedczas postoju powinno byc go slychac? Dodam jeszcze ze pojawia sie to juz na rozgrzanym oleju. Pozdro.
  4. cześć< no masz luzy na koszu, moim zdanie amor sprzegla wywalony-jego sprezyny jak u mnie w jajku ale ^00tce... tylko poza jak mi tez powiedzial mechanik wibracjami strasznie na wolnych obrotach gdy olej goracy stuka ze srodka... u Ciebie tego nie ma?
  5. ja myslalem ze spalanie olejuz ujawnia sie dymem ciemnym-niebieskawym... Na bialo moj tez o tej porze kopci jak cholera perzy zapalaniu, ale po kilku minutach juz tylko lekki dymech a po dobrym nagrzaniu praktycznie nie widac... przyloz reke do wydechu i zobacz czy zaolei Ci sie czy bedzie tylko mokra od spalin.
  6. "PS. Nie wiem dlaczego tak jest w Polsce, Polak Polaka tak potrafi dymać, ostatnio słyszałem tekst ze jeden wyjął zestaw kluczy pod siedzeniem by nowy właściciel nie miał "za dobrze" " To prawda i dlatego mowie wszystkim - jezdzijcie a skoro chcecie jezdzic to serwisujecie i myslcie o najwazniejszych sprawach typu olej w silniku, bo pozniej trzeba kogos wydymac albo zostac wydymanym! Poza tym w polsce nikt nie zarabia tyle co np. w niemczech i nie kupi sobie z jednej wyplaty motocykla, wiec warto dac czasami partte zł i cieszyc sie pozniej sprzetem skoro decydujemy sie na to, jezeli kogos nie stac na motocykl niech kupi sobie puszke za tysiąc czy dwa tyś. zł. i jeszcze nia kule ziemska do okola przejedzie!
  7. ja nie rozumiem nie ktorych... Martwisz sie ze zaczal moto pukac a masz w du.. czy masz olej czy nie. Poza tym na zimnym sie nie pomaga motocyklowi wkrecac na obroty. nagraj filmik i posluchaj dokladnie z ktorej czesci silnika Ci stuka, dol lub gore latwo poznac a wtedy juz sie duzo dowiesz, sprzeglo bym raczej wykluczyl.
  8. Moj Suzuki gsx600f tez z puszczona manetka na jedynce bedzie jechal i nie zgasnie, choc idealnie rowno to nie jest... z obrotow nie ruszy, chyba ze by mial 1.5k na jalowym to moze...
  9. a wrzuc jedynke daj delikatnie gazy trzymajac na hamulcu i popusc klame sprzegla, aby dostal obciazenia silni... Panewki moim zdaniem inaczej brzmia, a najlepiej slychac przy dodaniu i jak schodzi z obrotow, u Ciebie na wolnych obrotach na poewno to nie sa panewki bo juz bys mial po silniku, ale to tylko moje zdanie... Panewki wydaja metaliczny dzwiek i jak dla mnie wyzszej czestotliwosci i dopiero wydaja dzwieki w momecie bujania obrotami od przygazowek a nie jak u Ciebie najglosniej przy jałowych, a od kiedy to masz, nasilal sie ten dzwiek, ile tak juz jezdzisz, napisz jakies szczegoly bo to wazne w diagnozie - zwlaszcza panewek! Masz zawsze odpowiednia ilosc oleju?
  10. u mnie identyczny dzwiek jest z amortyzatora sprzegla w suzuki gsxf.
  11. Podjedz do pierwszego lepszego serwisu i za kilka zlotych lub tez za darmo zmierza Ci ladowanie a wtedy bedziesz wiedzial czy do dupy aku czy ladowanie.
  12. u tego pana w garażu na końcu swiata dlatego stała ta honda bo panewka zajechana, ja bym probowal z nim teraz jakos dodagydac sie niech Ci jakas kase zwroci, skoro sprzedal Ci raczej swiadomie i nie poinformowal.
  13. Mozesz podciagnac linke ile sie da, moze cos da, zeby biegi delikatniej wchodzily, a pozniej spokojnie jezdzic zeby nie dochodzilo do slizgu tarcz, jezeli nie masz jak odrazu wymiebnic.
  14. oczywiscie ze do wymiany, o ile olej jest odpowiedni... Z powodu zlego wyregulowania nigdy na raz nie ciagnie i slizga sie.
  15. Widze ze nic nie poradze raczej..;) Jak mam kupic tico i zaplacic oc to mi sie nie kalkujuje, za te pieniadze sa dwa silniki do jajka, ale nie o to chodzi - zaoszczedze zdrowie nie jezdzac ponizej 0 stopni. Dziekuje wszystkim za poswiecony czas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...