Skocz do zawartości

Tuzmen

Forumowicze
  • Postów

    656
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tuzmen

  • Urodziny 09/13/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warka/Zagnańsk

Osobiste

  • Motocykl
    Tiger 1050
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2979767
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

654 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tuzmen

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. To ja odkopałem. Telefon sfiksowal albo coś poklikałem jak przeszukiwał em tematy. Można usunąć. Tigerek mi lata w zakręcie jak dmuchawce latawce wiatr ale już diagnoza - amor padł
  2. Właśnie jestem na podobnym etapie jak Ty i mocno rozglądam się za Tigerem 1050. Spełnia wszystkie Twoje warunki, jak i moje, tylko mało relacji w necie jak toto się zachowuje w codziennym długim uzytkowaniu, w sensie jaka jest jakość w porównaniu do japoni
  3. przyczyn może być wiele, poczytaj tu (podobne objawy): http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/180777-honda-cbr600rr-z-2005-roku-przerywa-na-wolnych-po-rozgrzaniu/
  4. Na logikę 0-1, przed serwisem jeździło, po serwisie nie jeździ, wychodzi mi że serwis do poprawy :) Co chcesz więcej wiedzieć?
  5. No z tego rysunku wynika że powinieneś próbować delikatnie klinem poluzować ścisk tej całej piasty... było by bez odkręcania wahacza
  6. Ja tam nie robiłem w trumfach ale to chyba wszędzie tak samo, odkręcasz oś wachacza, wyciagasz oś i wahacz wychodzi. Przy okazji przesmarujesz igiełki :)
  7. Zdejmij cały wahacz i na prasę, szkoda czasu i ryzyka Ewentualnie czy można delikatnie rozprężyć ten zacisk wahacza jakimś miękkim klinem?
  8. A co z termostatem? Praca z otwartym korkiem to nie jest dobry test bo uklad z zalozenia pracuje pod cisnieniem.
  9. ok, 1000km przejechane: - silnik chodzi gładko już od 1000obr, - spalanie spadło o 0,5 (może błąd pomiaru, a może irydy) Podsumowanie: Objawy - przerywanie przy pracy jałowej i przy jeździe do 3000tys obr, potem ok, wrażenie jakby jeden lub dwa cylindry pracowały nieregularnie, wypadanie zapłonów, problem nasilał się wraz z rozgrzewaniem silnika Rozwiązanie - wymiana świec, wymiana cewkofajek (używki z rn12), dodatkowo zwiększyłem CO1 z -15 na +5 Temat do zamknięcia
  10. Kolezanki i kolegi, postemp. Wsadzilem cewki od r1 i narazie 50km jest ok. Nie kombinowalem ktora to bo juz nie mam cierpliwosci, wymienilem wszystkie. Ciekawe czy ich szlak nie trafii. Narazie wybaczam janince
×
×
  • Dodaj nową pozycję...