Skocz do zawartości

gumiskm2354

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świętokrzyskie

Osobiste

  • Motocykl
    Honda cbr 600 f4i
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia gumiskm2354

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem ciśnienie wynosi 3,5 bara (50psi) tak jak mówi serwisówka, ale gdy odkręcam manetkę na postoju moto wkręca się na 11 tyś i ciśnienie spada na 1 bar
  2. Tak, na każdym biegu. Moc ma, przyspiesza ok, ale odkręcisz manete, zaczyna przyspieszać dochodzi do 11tyś czasami do 12 i koniec, dalej nie jedzie
  3. Przerywanie zrobione, padła cewkofajka na pierwszym cylindrze. Pojawił się teraz drugi problem, honda nie wkręca się na maksymalne obroty, podczas jazdy pochodzi do 11 tyś i na tym koniec.
  4. Witam. Mam problem z Hondą CBR 600rr z 2005 roku. Honda po odpaleniu chodzi ładnie, po osiągnięciu temperatury ok. 40 stopni, zaczyna przerywać i nierówno chodzić, dzieje się to również podczas jazdy z wolnych obrotów tak do 5 tyś. strasznie szarpie. Wymieniłem już świece, wężyki od Map sensoru, i nie wiem co dalej. POMOCY
  5. Witam. Mam problem z Piaggio X9 125. Piaggio do tej pory sprawowało się rewelacyjnie. Pewnego deszczowego dnia przestało kilka godzin na deszczu i od tamtej pory problem, po włączeniu zapłonu zegary od prędkości, obrotów, paliwo, temperatura, i drugi wyświetlacz z km nie działają, skuter normalnie odpala, jeździ, a i nie ma jeszcze kierunków, a co najlepsze po wyciągnięciu wszystkich bezpieczników z pod siedzenia i wsadzenia ich z powrotem na włączonym zapłonie wszystko chodzi jak powinno do momentu wyłączenia zapłonu i zgaszeniu się wszystkich zegarów i kontrolek.
  6. Witam. Przepraszam panowie za nieobecność, wypadek na moto. Suzuki zrobione. Okazał się czujnik przy stopce bocznej i słaba sprężyna. Po prostu przy tych obrotach zaczęła drgać stopka i czujnik wariował włączając zapłon i rozłączając z tego ten cały CYRK.
  7. Witam. Mam problem z Suzuki SV 650 z 1999 roku, a mianowicie podczas jazdy przy prędkości 140km/h i obrotach w granicy 7 tyś. motocykl zaczyna szarpać dosyć mocno i strzelać w tłumik, a co najważniejsze w momencie szarpania wariuje też obrotomierz, gdy odkręcę manetkę do końca wtedy ustępuje, dzieje się to tylko przy równej jeździe. Czy to może być wina modułu? Ładowanie sprawdzałem jest ok. w granicach 14.3v
  8. Witam. Mam problem z Piaggio X9 125. Skuter odpala wkręca się na obroty, po zejściu na wolne obroty nie równo chodzi, i gdy powolutku zacznę dawać gazu to go zdławi. Gaźnik został wyczyszczony. Skuter prawie w ogóle nie reaguje na śrubę mieszanki jak i wolnych obrotów gdzie kręcąc nią obroty się nie zwiększają, dopiero wtedy jak dodam gazu. Króciec został zmieniony, świeca, i wyczyszczony filtr powietrza.
  9. Po wypięciu PC moto zapaliło. Dzięki panowie za rady. To jeszcze jedno pytanie. Czy PC jest do wyrzucenia? Czy da się go jakoś uratować?
  10. Czyli odpiąć komputer który jest za boczkiem zadpuka? Myślisz że wtedy zaczną podawać wtryski paliwo?
  11. Witam wszystkich. Mam problem ze swoją Hondą którą niedawno nabyłem, a mianowicie Honda nie chce odpalić. Honda posiada zmieniony moduł POWER COMMANDER, motocykl nie odpala, silnik kręci ładnie, iskra na świecach jest, pompka paliwa po włączeniu zapłony działa i robi ciśnienie. Honda nie dostaje paliwa na tłoki, świece suche, po ściągnięciu przepustnic z wtryskami okazuje się że wtryski nie podają paliwa, zasilanie do wtrysków pochodzi. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...