Skocz do zawartości

kukiz1986

Forumowicze
  • Postów

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CBR954RR
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mierzęcice

Ostatnie wizyty

306 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kukiz1986

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Ale moment moment. Teraz czytam, że były różne wersje, z jednym i dwoma dekompresatorami. Podobno może być tak, że dekompresator jest tylko na frontowym cylindrze i wtedy kompresje są prawidłowe? Serwisówka podaje mi, że są tam hydrauliki i prawidłowa kompresja na obu garach to: Cylinder Compression (Usable Range)340 ∼ 590 kPa (3.5 ∼ 6.0 kgf/cm², 50 ∼ 85 psi) @300r/min (rpm) ale gdyby był to model z jednym odprężnikiem to jest ok?
  2. Witajcie. Pacjent jw. Na pierwszym garze kompresja 6 a po rozgrzaniu 4. Na drugim ok. Po wlaniu odrobiny oleju do cylindra kompresja nie poprawia się. Wiec raczej góra Myślę że problem może leżeć w ciasnych zaworach. Nie rozbierałem nigdy takiej maszyny, tylko samochodówka. Jak rozwiązana jest regulacja zaworów w tym modelu? Płytki? Regulacja tradycyjna? Czy problematyczne jest dojście aby to wykonać?
  3. Ok, wyczytałem że liczymy od lewej. Tam gdzie nabite są numery na bloku.
  4. Witajcie. Jakiś czas temu wymieniałem panewki w tym silniku, nikt nie wróżył mi powodzenia :) Po 2 tysiącach musiałem rozebrać silnik i chyba coś z niego będzie :) Bo panewki są ok. Ale nie w tym rzecz... Problem polega na tym że bieg 4 pod obciążeniem szarpie, nie wyskakuje bo jak popuszczę gazu to jadę dalej. Rozebrałem silnik i znalazłem przytarty wodzik. Kły są lekko draśnięte ale tylko na początku, to chyba normalne od zazębiania? Proszę bardziej doświadczonych o oglądnięcie i wypowiedzenie się co mogło być powodem przytarcia wodzika. Co wymienić, co sprawdzić i co robić dalej :/
  5. Witajcie, czy jest ktoś pewny od której strony liczymy oznaczenia wybite na bloku i wale? Powiedzmy że silnik hondy 954 Ozn na bloku CBBBA Ozn na wale 12112 Wiec mamy C1 B2 B1 B1 A2 ale... od której strony to liczymy? Od strony numerów na bloku jest 1 pozycja? Tam gdzie magneto? Bo ja zawsze tak myślałem ale po rozebraniu silnika wg nie jeszcze nie rozbieranego wszystko było od drugiej strony. I korby i panewki główne były liczone od strony sprzęgła :O Ma ktoś wiarygodne informacje?
  6. nie chodzi mi miedzy gaznikiem a cylindrem tylko czy dać na początku snorkla czy na końcu (1m za) przy wlocie powietrza.
  7. Gdzie taki zawór najlepiej założyć? Zaraz za gaźnikiem aby w rurze pozostał zapas powietrza? Czy na końcu rury przy wylocie?
  8. Musiałem go założyć z powodu wywalenia ori puchy. Czy można zastosowaś jakiś dławik (bypass) regulowany np? Powiedzmy z jakiegoś zaworu aby dokładnie dopasować dawkę powietrza? Gdzie taki zawór najlepiej umiejscowić? Bliżej gaźnika czy na końcu rury? Muszę mieć tą rurę bo quad bywa topiony, uszczelniałem juz puszkę z filtrem i ciagle gdzieś przecieka ;/
  9. CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. ProblemyWitajcie, czy ma ktoś u siebie snorkel w CF Moto z wywaloną obudową filtra? Mam rozwaloną obudowe filtra, odkształciła się też od ciepła. Wywaliłem ją i założyłem rurę i chciałem jakiś stożek wsadzić ale mam problemy z wchodzeniem quada na obroty, rura fi50. Jak jest cała otwarta to wcale nie wchodzi. Jak ją trochę zdławię zwężką to jest lepiej ale wydaje mi się że nie ma max obrotów. Można to jakoś rozwiązać?
  10. Tak, mam jakies 400 i chyba na ten sezon koniec. Zalałem go syntetykiem po tych 200km. Przejechałem kolejne 200 i czekam do nowego sezonu albo jakiejś lepszej pogody na wiosnę. Na razie jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...