slawekgsxgsx Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Zarówno stare zębatki jak i nowe mają oryginalne rozmiary i ilości zębów 14/46 zgodnie z serwisówką, również łańcuch i stary i nowy jest 112 ogniw rozmiar 530, po ustawieniu naciągu zostaje około 1cm naciągu do końca, może ma tak być? wahacz i cała reszta jest oryginalna porównując do rysunków z manuali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Może to kwestia producenta, bo chyba każdy przyzna, że rozmiarówka DID'a jest dość pokrętna jeśli się wdać w szczegóły. Ja sam teraz kupiłem SFR520 i po założeniu jest na mniej więcej połowie skali. Podobno powinno być 106 ogniw ale niektóre źródła mówią 104 (ASO nie potrafiło ustalić właściwej wersji). Fabrycznie miałem DID 520 ERT2 ale nie policzyłem ogniw. Wiem tylko, że też był od samego początku gdzieś w granicach 1/3 regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 W Cebrze miałem podobnie.....też musiałem skracać w porównaniu z servisówką..... W erłance miałem początek skali, jak tylko kupiłem..... ale szybko sie rozciąga....mam nadzieję, ze to tylko takie początki :P. A ile kilometrów robicie na tych swoich zestawach?....tak realnie proszę, bo RK w cebrze szyybko! załatwiłem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madcat_84 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Mam następujący problem, naciągałem (po raz pierwszy) łańcuch w swoim (pierwszym) moto - bandit 600 95' - lewym naciągaczem napiąłem łańcuch do pożądanej wartości ok 3cm luzu, i wszystko byłoby ok, gdyby nie to że nie policzyłem obrotów płaszczyzn śruby i nie wiem o ile powinienem obrócić teraz prawy napinacz.. (nie śmiać się :P). Dokręciłem go więc na oko, jednak chyba źle, ponieważ coś obciera gdy moto się 'toczy', przypuszczam że tarcza hamulcowa. Jak to ustrojstwo teraz właściwie wyregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Mam następujący problem, naciągałem (po raz pierwszy) łańcuch w swoim (pierwszym) moto - bandit 600 95' - lewym naciągaczem napiąłem łańcuch do pożądanej wartości ok 3cm luzu, i wszystko byłoby ok, gdyby nie to że nie policzyłem obrotów płaszczyzn śruby i nie wiem o ile powinienem obrócić teraz prawy napinacz.. (nie śmiać się :P). Dokręciłem go więc na oko, jednak chyba źle, ponieważ coś obciera gdy moto się 'toczy', przypuszczam że tarcza hamulcowa. Jak to ustrojstwo teraz właściwie wyregulować? Po pierwsze nie nalezy raczej sie sugerować obrotami gdy nie jestes pewny że wczesniej był własciewie naciagniety - jesli po "fachowym" naciągu bedziesz powtarzał tą czynność,wtedy możesz "liczyć"! Nie wiem czy mój sposób jest dobry lecz ja biorę suwmiarkę i przy regulacji naciągu łańcucha mierze odległość felgi od ramienia wahacza (od strony silnika), z jednej jak i z drugiej strony aby oś koła była po środku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 w banditach masz taką nakładkę na wahacz ze skalą i wskaźnikiem ustawiasz równo po obu stronach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 niestety to dość często zawodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Mam takie jedno małe głupie pytanko. Żeby naciągnąć łańcuch napinaczami trzeba poluzować śruby od osi tylnego koła? czy po prostu kręcić napinaczami i będzie dobrze? PS. nie bić proszę :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 musisz poluzować ośkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 (edytowane) musisz poluzować ośkę Można ustawiać odległości na fabryczne znaczki po obu stronach wachacza (najmniej dokładna metoda) Można użyć suwmiarki (dokłądniejsza) Najlepiej sprawdzić zbieżność kół za pomocą dwóch kątowników (dł ok 2,5m) przyłażonych do krawędzi opny tylnego koła (po każdej stronie po jednym kątowniku) i mierzyć różnicę odległóści po obu stronach względem krawędzi opony PRZEDNIEGO koła. (można to równiż zrobić przy pomocy sznurka lub struny lub przy dużym doświadczeniu "na oko" lecz jest to trudniejsze niż powyższy sposób) Edytowane 10 Lipca 2010 przez W-max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KajoXJ Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 http://www.scigacz.pl/Warsztat,Scigacz,pl,...cucha,8132.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiety Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Kolego na dolnej części łańcucha. Gdzieś na środku, ja ustawiam na około 2-3 cm. Co do drugiej sprawy to na wahaczu masz skalę i wskaźnik przy napinaczach. Zrób tak, aby było dokładnie tak samo po obu stronach. Jak coś będzie nie tak to poczujesz podczas jazdy :bigrazz: Ale raczej nie powinno... Cytuj NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Panowie mam tak dziwnie naciagniety ładncuch ze jak na nozce centralnej krece kolem to raz jest luzny na okolo 5 cmm, a raz sztywny calkiem, czy jeszcze spokojnie jezdzac moge tak polatac, czy juz musze wymienic zestaw? Chodzi mi o to czy przednia zebatka a raczej lozysko, trzpien itd.. nie poleca od tych napiec? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Panowie mam tak dziwnie naciagniety ładncuch ze jak na nozce centralnej krece kolem to raz jest luzny na okolo 5 cmm, a raz sztywny calkiem, czy jeszcze spokojnie jezdzac moge tak polatac, czy juz musze wymienic zestaw? Chodzi mi o to czy przednia zebatka a raczej lozysko, trzpien itd.. nie poleca od tych napiec? Pozdrawiam. Tylko wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Tylko wymiana Tuzmen a jezeli bede dalej na tym jezdzil to czym to grozi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.