Skocz do zawartości

tomhagen

Forumowicze
  • Postów

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomhagen

  • Urodziny 11/22/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnowo Podgórne

Osobiste

  • Motocykl
    inka 3/4
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia tomhagen

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

-6

Reputacja

  1. mam kangoo 1999 1.4 benzyna przejechałem już kilka tyś.km i na razie zmieniłem sworznie dolne, łączniki stabilizatora oraz końcówki drażków. silnik daje radę, ponoć najsłabsza w tych modelach jest elektronika. trzeszczy w środku dużo rzeczy poza tym jest słabo wygłuszony bo generalnie sama blacha a mało tapicerki. ale za to wlewam za 100zł (19L) i przejeżdżam na tym do pracy 310km, wielki bagażnik - o niebo pojemniejszy niż partner czy berlingo a potrzebowałem właśnie pod kątem wożenia bambetli na robotę + 4 osoby.
  2. nowa, lepsza cena ! http://allegro.pl/spodnie-berik-jak-nowe-rozmiar-32-i1594967095.html
  3. podbijam zostały tylko spodnie http://allegro.pl/spodnie-berik-jak-nowe-rozmiar-32-i1546140624.html
  4. http://allegro.pl/kurtka-skorzana-utika-idealna-i1546140491.html http://allegro.pl/spodnie-berik-jak-nowe-rozmiar-32-i1546140624.html http://allegro.pl/buty-berik-gpx-rozmiar-45-i1546140714.html
  5. z istotnych minusów tego tego motocykla mogę wymienić ten że moto nie jedzie poniżej 4000 obr\min ale ja się przesiadłem z vfr'ki więc mój punkt widzenia jest nieco inny:) poza tym warto wsadzić szerszą kierownicę co poprawia komfort manewrowania oraz stalowe oploty. mam i wiem co mówię.
  6. niedawno przymierzałem się do jakiegoś integrala za 350zł i wybrałem....? ..LS2 Single. przymierzałem AGV K3 i powiem wam że rewelacja żadna, wielka skorupa (przód wyciągnięty) ale płytki bardzo i broda wystaje z pod spodu, kask trzeszczy przy mocniejszym zduszeniu, jakiś taki badziewny się wydawał. to samo było z moim lazerem tyle że w nim dodatkowo nosek oraz regulatory nawiewów odpadały czasami. LS2 jest taki zbity, mniejsze skorupa i grubsze gąbki wewnątrz, solidnie wykonane wentylatory jak cały zresztą. nie wiem narazie jak to będzie z rysowaniem szybki i hałasem być może na minus w stosunku do w/w ale pierwsze wrażenia zdecydowanie pozytywne.
  7. osobiście jak dla siebie kupiłbym to http://otomoto.pl/honda-cb-cb750-cb-750-se...y-M2428761.html albo to http://otomoto.pl/kawasaki-zephyr-z-550-zephyr-M1627258.html
  8. że zacytuje gościa co cytuje: " Podobno istnieje mozliwosc latwego tuningu motocykla - tu zacytuje fragment prywatnej korespondencji z pewnym uzytkownikiem Inazumy (jezeli czyta te grupe, mam nadzieje ze sie nie obrazi): "Co do tuningu....na niemieckich forach skupiających właścicieli GSX-R i innych olejaków był duży szum z tym związany. Silnik Inazumy wywodzi się z GSX-R 750 , który w szczytowej formie miał 117 KM.Ponieważ zamysłem konstruktorów Inazumy było zbudowanie silnika o dużym momencie obrotowym (kosztem mocy)-ech ta elastyczność od 60 km/h na szóstym biegu myślę ,że nie ma sensu przerabiać tego silnika na sport(wym głowicy, wałków rozrządu, gażników etc...)-bo kto chce sporta to powinien po prostu sobie taki kupić. W Inazumie są inne możliwości....sprawa dotyczy zablokowania(zmniejszenia) maksymalnych obrotów na 2 i 3 biegu. Ma to związek z tym, że na tych biegach najczęściej poruszamy się (mniej lub BARDZIEJ dynamicznie) w okolicy prędkośći 50 km/h-prędkości ogólnie przyjętej na terenie zabudowanym w Uni. Ponieważ normy głośności jednośladów w Europie są coraz bardziej zaostrzane zmniejszenie obrotów na 2 i 3-ce nie drażni ucha normalnych zjadaczy chleba ;-) . A teraz sedno sprawy-jak odblokować?-sprawa jest prosta.....(mimo ,że na zachodzie pojawiły się przystawki do modułu zapłonowego G-Pack za o ile pamiętam 150euro)- u nas wystarczy rozpiąć podwójną kostkę idącą od silnika(od strony zębatki zdawczej) . Kostka ta leży pod zbiornikiem paliwa na filtrze powietrza, obok jest jeszcze kostka pojedyńcza , ale tej nie rozpinamy , gdyż obsługuje ona lampkę luzu. Proszę spróbować _najlepiej za miastem ... :-)" dodam tylko tyle że już rozłączyłem tą kostkę ale nie mam jak sprawdzić na razie :)
  9. a czy ktoś może potwierdzić lub zdementować prawdziwość faktu odblokowania maksymalnych obrotów silnika na 2 i 3 biegu poprzez rozpinanie kostki pod bakiem ? chodzi o silnik gsx750.
  10. sprzedany. proszę moda o usunięcie.
  11. 1998 rok, 39000 km, stan RE-WE-LA-CJA !!! kupiłem za groszę, w sumie to sprzedałem VFR żeby kupić samochód do pracy ale okazało się że promocje posezonowe plus dobra passa w budownictwie czynią cuda :biggrin: dodatkowo: - szyba Puiga - stalowe oploty - czarne klamki - polerowane lagi i dźwignie zmiany biegów i hamulca - ucięty tylny błotnik - przelotowy tłumik Future http://img40.imageshack.us/i/48273384.jpg/ http://img28.imageshack.us/i/76783650.jpg/
  12. up. do oddania za 150 zł + koszt wysyłki.
  13. Witam, kask w stanie dobrym, posiada normalne oznaki użytkowania. Rozmiar S czyli obwód głowy 55-56 cm mierzone nad uszami. W razie pytań proszę o PW lub 662 199 338 http://img153.imageshack.us/img153/8656/1385569326.jpg http://img211.imageshack.us/img211/8070/13855693262.jpg
  14. otoż jak sprawdza się cos takiego http://allegro.pl/szyba-puig-przyciemniona...1379213717.html w nakedach typu inazuma, cebula, bandzior ? czy faktycznie odczuwalna jest róznica czy tylko nastawić się należy na efekt estetyczny ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...