Skocz do zawartości

toowdie

Forumowicze
  • Postów

    2116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O toowdie

  • Urodziny 03/13/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    A jakże: Motocykle:-D
  • Skąd
    Wrocław/Wałbrzych

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki TL 1000s
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1398 wyświetleń profilu

Osiągnięcia toowdie

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie (29/46)

7

Reputacja

  1. Cześć, po długiej nieobecności trafiła mi się motozagadka: Pacjent: CB750 F2 z początku produkcji. Historia: Moto było rozebrane, polakierowane, odświeżony lakier na silniku, wymieniona uszczelka pod głowicą (dół był nie rozbierany). Objawy: moto po zagrzaniu i przejechaniu ca 10-15km nie chce kręcić rozrusznikiem,, a właściwie kręci ledwo-ledwo. NA wolnych obrotach potrafi zgasnąć przy b. rozgrzanym silniku. Sprawdziłem ładowanie, podmieniłem rozrusznik, kable prądowe się nie grzeją. Próby odpalenia na kable nie przynoszą rezultat - objawy te same. Rozebrałem na powrót górę - tj wałki, napinacz itd - wszystko wygląda ok - bez efektu. Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem? Przyznam się że kończą mi się już pomysły.
  2. Jak dobrze pamiętam to z fzr podchodził napinacz i zamykał temat na zawsze
  3. Do sprawdzenia bicie tarcz i luzy na główce ramy. Dodatkowo czy lańuch nie jest wyciągnięty. Co do nierównej pracy - to kiedy był jakikolwiek serwis (zawory są tam co 12 tys km, a synchro co 6 tys)?
  4. Sprzedam Z-eta 650 '79 https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-z-650-79-emmerald-green-CID5-IDm4C9Q.html Może być zamiana na coś podobne wiekowo do reanimacji (z papierami) + dopłata. Może być nie kompletne.
  5. Athena nie jest zła, ja bym sprawdził płaszczyznę głowicy(nie mylić z planowaniem), płaszczyznę cylindra - generalnie tutaj najczęściej jest przyczyna
  6. sprawdź filtr powietrza, ale generalnie to iglica do podniesienia
  7. to raczej norma że jak się położysz to ma problem z odpaleniem - pomijając przylanie się świecy, to ubywa paliwa w komorze pływakowej
  8. nhc sinterowe całkiem sobie chwalę, założyłem kilkadziesiat kompletów i generalnie narzekań nie było
  9. minerał nic nie doszczelni, to jest mit z czasów selektora kiedy to faktycznie były nagary w silniku i syntetyk je wypłukiwał. Ja osobiście nagary w silniku widziałem kilka razy w życiu i to w w mocno zakatowanych silnikach. W ramach ciekawostki to minerał ma więcej substancji myjących niż półsyntetyk, a ten więcej niż syntetyk. Olej zalewamy najlepszy na jaki nas stać. Przy obecnych olejach nagarów nie ma prawa być, chyba że mamy przedmuchy takie że z odmy wali jak z huty katowice.
  10. Za taką kasę to bym wolał zestaw polliniego 160ccm
  11. wymiana uszczelki załatwi sprawę, droga nie jest
  12. Dlatego napisałem żebyś podjechał, w celu diagnozy, a nie porównania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...