Skocz do zawartości

Majkiel

Forumowicze
  • Postów

    391
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Majkiel

  • Urodziny 09/08/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Podlasie

Osobiste

  • Motocykl
    Bandit 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3418709
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Majkiel

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

3

Reputacja

  1. ale czasami właśnie o to chodzi, aby samemu to odrestaurować. Nie sztuka kupić sprzęt wyremontowany i postawić w gablocie ;) chorowałem za małolata na taką 251
  2. to, że kierowca nie był w stanie wykorzystać potencjału silnika ani właściwości jezdnych nie świadczy o tym, że sprzęt jest kiepski lecz o tym, że maszyna gwizda ino kierowca p****.
  3. pytanie tylko czy prawko A1 daje takie same przywileje do A jak w przypadku zrobienia najpierw A2
  4. dobra to pytanie teoretyczne. Co dzieje się z niespalonym paliwem w cylindrze? Idzie w wydech? Bo w samochodach to jest chyba jakiś powrót do zbiornika zrobiony (coś takiego gdzieś kiedyś słyszałem, nie wiem czy to prawda) nieładnie podsłuchiwać
  5. dlatego lepiej kupowac kask w jednolitym kolorze.
  6. gratuluję udanej imprezy. Świetna inicjatywa. Kibicuję wam gorąco, rozwijajcie się dalej ;)
  7. Zdecydowanie tak ma być. Tak jak enduromaster pisze, jest to łącznik aby uszczelka się nie pokrzywiła. A w tamtym miejscu są po prostu świece więc niby skąd miałby olej lecieć ;) Wszystko gra malina, lać wachę i jezdzić
  8. Szczęściem w nieszczęściu jest to, że nie walnęła Ci ta rama np. przy schodzeniu z szybkiej gumy. Bo mogło się to potoczyć zupełnie inaczej
  9. Gratulacje. Witamy wśród nas i czekamy na foteczki mi po zimie strzelił rozporek w spodniach moto :laugh:
  10. jak mechanik stwierdził, że do wymiany pasek rozrządu to dobry z niego mechanik. Bo tam nie ma paska tylko łańcuch
  11. szkoda całkowita to raczej nie będzie. Drobnostki typu lampa, kierunki i lusterka wyienisz za grosze. Owiewkę można pospawać. Jak zawiecha nie pogięta, rama cała to nie ma strachu. Co do przyczyn wypadku to niestety nie jestem w stanie pomóc
  12. sprawdzałem, łańcuszek jest równo wyciągnięty i mieści się w limicie jaki podaje serwisówka
  13. Dobra co nieco się dowiedziałem. Napinacz ma zakres regulacji na 16 ząbków. Sprężyna napina mi na 9 ząbek. Wtedy łańcuch jest strasznie luźny i silnik chodzi jak w załączonym wcześniej filmiku. Jak ustawię napinacz ręcznie na 13 ząbków i wkręcę to moto chodzi zdecydowanie lepiej (chodzi mi o odgłosy silnika), a łańcuch nie jest taki luźny, ale tez i nie jest napięty jak struna (co było w przypadku na maxa wyciągniętego napinacza). Co wy o tym myślicie? Bo wychodzi chyba na to, że sprężyna jest za słaba i nadaje się do wymiany. Jest jeszcze inny problem. Gdy żadna krzywka nie naciska żadnego zaworu to na wałkach rozrządu są delikatne luzy na boki (lewo-prawo patrząc od wzdłuż motocykla) Co z tym fantem zrobić?. Dołączam filmik: http://www.youtube.com/watch?v=gtqukkyI0ck
  14. gdy ogladałem wykręcony napinacz to nie zauważyłem, aby zapadki były uszkodzone. A 40zł za spręzynę to nie majątek. Widziałem na allegro zestawy naprawcze do napinaczy, ale do mojej gpz akurat nie ma. Z jakiego materiału najlepiej wykonać taką sprężynę? Gdzie w ogóle szukać kogoś kto podjąłby się tego tematu?
  15. a czy jest możliwość, że po tym wszystkim sprężyna lub zapadki w napinaczu zostały uszkodzone przez co po poprawnym jego zamontowaniu nie napina wystarczająco łańcucha? To by w sumie pasowało do tego luźnego łancucha i niepokojących dźwięków. W każdym razie łańcuch i tak będę mierzył pod koniec tygodnia. Teraz to tylko teoretyzowanie i nastawianie się na to co mogę tam zastać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...