Skocz do zawartości

Swiety

Forumowicze
  • Postów

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Swiety

  • Urodziny 02/27/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    W-wa/Ząbki

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSR600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1126196
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Swiety

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

1

Reputacja

  1. Panowie, bez nerwów, ale jeżeli silnik bez obciążenia powoli mi się wkręca w obroty i osiąga jakieś 50% to nie przez to że ma zużyte rolki. Zawory też ok. No klasyczny objaw braku paliwa. Może coś jeszcze przegapiłem w ty gaźniku, czekam na jakieś sugestie. A i jeszcze jeden objaw. Po zapaleniu muszę odczekać kilka minut bo przy dodaniu gazu gaśnie. Kiedyś tak miał jak stał ze 3 tygodnie w garażu i trwało to najwyżej kilkanaście sekund...
  2. Masz w ogóle jakieś pojęcie, bez urazy ale to się stało w ciągu kilku minut. i co tu ma wspólnego napęd... ?
  3. Witam po dłuższej przerwie. Mam pewien problem z tym bzykiem. Jakiś czas temu jechałem i skuter powoli w trasie zaczął mi powoli zwalniać i zatrzymał się na 40 km/h. Brak mocy i straszny muł. Pomyślałem przypchany gaźnik. Tak więc go wymontowałem, przedmuchałem i włożyłem z powrotem. Niestety nie pomogło. Więc jeszcze raz rozebrałem i zauważyłem że w sprężynce jest taki mały plastik który dociska iglicę, i był zużyty, przez co iglica mogła swobodnie latać. kupiłem nowy, profilaktycznie jeszcze raz wszystko przedmuchałem i złożyłem. Niestety, ale brak jakiegokolwiek efektu. Membrana jest cała bez uszkodzeń. I tu moje pomysły się kończą... Dodam że jest to z 2004 r. mówię, objawy są takie jak by mu brakowało paliwa, ale pompka podaje a gaźnik przedmuchany i żadnej poprawy. Jak ktoś ma jakieś sugestie to będę bardzo wdzięczny... Pozdrawiam...
  4. Lataj szczęśliwie ... i powodzenia. Chyba faktycznie byłeś na kacu ;-)
  5. TU NIE CHODZI O TO ABY KONKUROWAĆ Z INNYMI, CHODZI O TO ABY zapie**alaĆ ;-)

  6. Powiedzialem ci że nie widzialem więc nie jestem pewien. nie kończyłem szkoły mechanicznej tylko wszystkiego uczyłem się na wlasnym sprzęcie :-). Dzwoniłem do kolegi który pracuje w Suzuki i powiedzial mi że czujnik wentylatora który go załącza znajduje się wlaśnie tam. jeśli to jest ten o ktorym piszesz to jest to to ;-) Powiedzialem ci że nie widzialem więc nie jestem pewien. nie kończyłem szkoły mechanicznej tylko wszystkiego uczyłem się na wlasnym sprzęcie :-). Dzwoniłem do kolegi który pracuje w Suzuki i powiedzial mi że czujnik wentylatora który go załącza w tym modelu znajduje się wlaśnie tam. jeśli to jest ten o ktorym piszesz to jest to to ;-)
  7. NIKT NIE BĘDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYĆ - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE

  8. NIKT NIE BĘDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYĆ - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE

  9. Poświęciłem 5 minut. Z tyłu cylindra pod wtryskami, czyli demontujesz zbiornik i tam szukasz, jest w 100%... Idź po przewodzi plynu z chłonicy, wracajacego do silnika (nie z silnika do chłodnicy :-) ). Powodzenia...
  10. Nie wiem jak to jest dokladnie w Giksie, ale czujnik temperatury pokazujący na zegarach masz zamontowany w silniku, natomiast czesto wentylator ma swój zamontowany w chłodnicy gdzieś na dole... Raczej szukaj drudiego czujnika, lub może idź po przewodach , może przy montażu gdzieś nie podłączyłeś do czujnika, lub kostki... To wszystko trzeba sprawdzić. Na krótko czy wentylator kręci. jak tak to po kolei czy do czujnika dochodzi prąd, jak tak zewrzyj tam i sprawdź czy czujnik popsuty i nie załącza, czy i do niego nie dochodzi zasilanie. Nie jest to zbyt skomplikowana robota, więc jeśli masz trochę w tym rozeznania to sobie poradzisz...
  11. Swiety

    DNIEPR MT11

    400 USD ;-) na Ukrainie No i plus koszty dodatkowe. Jak dobrze pójdzie to wyleci koło 2 tys.
  12. Swiety

    DNIEPR MT11

    https://picasaweb.google.com/112684604897788580372/Dniepr11?authkey=Gv1sRgCJK4_OjZ7aqsbg#5601457641899605890 Tylko musze jeszcze poczekac z jego legalizacja...
  13. https://picasaweb.google.com/112684604897788580372/Dniepr11?authkey=Gv1sRgCJK4_OjZ7aqsbg#5601457641899605890 Niestety Juz mam, ale go zostawiam. I za dwa miesiace wracam. Problem jest tuatj na Ukrainie. Krzycza mi kosmiczne ceny, ale jak zadzwonilem do tutejszego Wydzialu Komunikacji To uslyszalem. My do tego nic nie mamy, jesli chcesz zabrac motocykl do Polski , wszystkie formalnosci zalatwiam na ich granicy. Tak wiec jutro tam bede, moze cos sie dowiem co i jak i za dwa miesiace po niego wroce. ;-) Mialem cicha nadzieje ze majoowke juz nim przesmigam, ale trudno. Jak mnie pocieszyli, poczekaj az Ukraina wejdzie do Unii. On na wartosci nie straci a tylko u nas zyska... Co do Montera, sluchaj na forum jest tylu uzytkownikow, wiec moze, a czytalem ze wlasnie temat Ukrainy byl poruszany na kilku tematach...
  14. No i co nikt nie pomoze? Jutro mam ostatni dzien i musze wracac do naszej pieknej stolicy ;-)
  15. Witam Po dlugiej nieobeznosci, widze ze sie trocge pozmienialo. Ale do rzeczy. Moze ktos sie orientuje w te klocki. Jestem na Ukrainie. Znalazlem sobie fajne moto Dniepr MT 10z koszem. Calkiem niedrogo. Teraz jak moge go oficjalnie zarejestrowac w Polsce i jakie poniose za niego oplaty. Mam 2 opcje. 1- Biore motor na siebie wszystkie tlumaczenia clo i co tam by bylo potrzebne. 2- moja zona jest ukrainka. Kupuje normalnie motor na nia, rejestruje go w ukrainie. I przejezdzam przez granicce na kolach z nia jako wlascicielem. Czy pozniej dojda ze moto przejechalo w jedna strone, nie beda sie czepiac przy nastepnym wyjezdzie gzie go zostawila. No i jak tam u nas go pozniej przepisac zebym mogl nim kozystac jako wspolmaluzonek??? Jak ktos sie orientuje jak to wyglada to prosze o kilka podpowiedzi???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...