patryk.cbr Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Mercedes kojarzy mi się z prezesami średnich przedsiębiorstw ale czy lubię?Jak jest miły kierowca to tak, a jak jakiś lanser to nie. Ale mi pomogłeś! :D :crossy: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Mam taka sprawe do jakiegos fanatyka MB, bo nie moge tego dokladnie wygooglowac. Prosilbym, zeby ktos w miare czytelnie rozpisal konkretne wersje silnikowe i ich moce w AMG. Chodzi o CL i SL. Czym sie roznia 63 od 65? Czy w ogole istnieja w obu przypadkach wszystkie wersje czyli 55, 63, 65, bo o tyle o ile przy CL zdaje sie, ze wszystkie, to juz w przypadku SL roznie bywa w przypadku 63. Poza tym np. w przypadku SL raz znajduje, ze 55 AMG ma 507 KM, a potem 517. Chodzi mi o R230 w przypadku SL, a CL to W215 i W216. Z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 cześć,od dłuższego czasu choruję na mercedesa, wcześcniej planowałem zakup w114/115, jednak teraz pomyślałem, że mając trochę wolnych środków do zainwestowania, warto pomyśleć o kupnie zabytkowego auta. Znalazłem sobie w120 zwanego potocznie ponton, z roku 1956, kompletny, w oryginalnym stanie, oczywiście do renowacji, ale nie odbudowy. Mało tych samochodów na naszym rynku, nie mogę w zasadzie znaleść w tej chwili nic w ogłoszeniach, więc pytam was. Jaka może być realna wartość tego auta, po renowacji (wiem ze renowacja renowacji nie równa, ale załóżmy że będzie zrobione a nie ulepione, oryginalne i zarejestrowane jako zabytek). Myślicie, że 30000zl to w miare realna wartość? pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Dziwne pytanie, bo za 30 tyś to nawet remontu nie skończysz.I zanim ktoś mi powie, że się da i nic otym nie wiem, to miałem NSU 1000 Prinz, i nawet tam za tą kasę nie doprowadziłbym go do stanu perfekt (a dodam, że auto jeździło i było "w miarę kompletne") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Właśnie szukam autka dla siebie i jednym z poszukiwanych jest MB w 124 zwany baleronem. Podobno ostatni prawdziwy merc. Może ktoś wie o takim w dobrym stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Zapraszam na forum ktorego zreszta jestem czlonkiem:)http://www.w114-115.org.pl/forum/ Sam posiadalem przez ostatni rok mercedesa w123 200D o małym i skromnym przebiegu 500 tys km:)Jego foteczki:http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/18749 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Mam pytanie, czy w mercedesach był montowany silik 3.0 TDI ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morooseck Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Rozgladam sie za 115 ale po tym co napisal Tadeo zaczalem sie zastanawiac... Chcialem kupic gwiazdke na chodzie, w miare dobrym stanie tak do 5-6tys zł. Bede musial w to ładowć kase?? Wkońcu to nie jest nowy samochod... Nie chodzi mi o normalne rzeczy jak w kazdym samochodzi tylko czy nie bede musial wymieniac wszystkiego po kolei i pakowac sie w koszta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Dziwne pytanie, bo za 30 tyś to nawet remontu nie skończysz.I zanim ktoś mi powie, że się da i nic otym nie wiem, to miałem NSU 1000 Prinz, i nawet tam za tą kasę nie doprowadziłbym go do stanu perfekt (a dodam, że auto jeździło i było "w miarę kompletne") Święte słowa. Dwa lata temu skończyłem renowację w115 200 z 1970 roku. Auto było kupione w stanie takim, że po regulacji gaźnika i wymianie sprzęgła i akumulatora pojechałem na zlot. Potem poszły wiadra pieniędzy w renowację. Same materiały lakiernicze kosztowały 5.500zł do tego robocizna oczywiście. Jak ma być zrobione dla siebie i na lata, to nie ma szans odzyskania zainwestowanych pieniędzy. Niezależnie od marki i modelu. I nie dajcie się zwieść, że Mercedesy to są tanie w utzymaniu, bo części itp - podróby tureckie itp do niczego się nie nadają. Uszczelki nie wytrzymują nawet roku, elementy chromowane także. Tylko oryginały, a do "zwykłej" 115-tki komplet uszczelek zdecydowanie przekroczy 3.000zł. W Mercedesach nie było 3.0tdi, bo Mercedes nie stosuje tej technologii. Były 3-litrowe turbodiesle, ale o tym jest gdzieś wyżej napisane. A oznaczenia n.p. w124 300TD odnoszą się do modelu, a nie do turbo. Litera T oznacza w Mercedesach kombi. I tak 300TD to wolnossący dezel kombi, a jego odpowiednik "pod ciśnieniem" to 300TD Turbodiesel. Poszukiwania dobrego 124 to masakra. Za naprawdę dobrego, takiego z przebiegiem rzędu 300.000km, to trzeba zapłacić 15-20tyś. Te z "kultowymi" przebiegami po 170.000km to zazwyczaj gruzy, którym w przebiegu brakuje "1" z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Święte słowa. Dwa lata temu skończyłem renowację w115 200 z 1970 roku. Auto było kupione w stanie takim, że po regulacji gaźnika i wymianie sprzęgła i akumulatora pojechałem na zlot. Potem poszły wiadra pieniędzy w renowację. Same materiały lakiernicze kosztowały 5.500zł do tego robocizna oczywiście. Jak ma być zrobione dla siebie i na lata, to nie ma szans odzyskania zainwestowanych pieniędzy. Niezależnie od marki i modelu. I nie dajcie się zwieść, że Mercedesy to są tanie w utzymaniu, bo części itp - podróby tureckie itp do niczego się nie nadają. Uszczelki nie wytrzymują nawet roku, elementy chromowane także. Tylko oryginały, a do "zwykłej" 115-tki komplet uszczelek zdecydowanie przekroczy 3.000zł. W Mercedesach nie było 3.0tdi, bo Mercedes nie stosuje tej technologii. Były 3-litrowe turbodiesle, ale o tym jest gdzieś wyżej napisane. A oznaczenia n.p. w124 300TD odnoszą się do modelu, a nie do turbo. Litera T oznacza w Mercedesach kombi. I tak 300TD to wolnossący dezel kombi, a jego odpowiednik "pod ciśnieniem" to 300TD Turbodiesel. Poszukiwania dobrego 124 to masakra. Za naprawdę dobrego, takiego z przebiegiem rzędu 300.000km, to trzeba zapłacić 15-20tyś. Te z "kultowymi" przebiegami po 170.000km to zazwyczaj gruzy, którym w przebiegu brakuje "1" z przodu.Muszę sprostować oczywiście Mercedes nie stosuje systemu TDI ale z powodzeniem stosował w 290TD i 300TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) Muszę sprostować oczywiście Mercedes nie stosuje systemu TDI ale z powodzeniem stosował w 290TD i 300TD.Co to jest "system TDI" ?Co Mercedes stosował w 290TD i 300TD? Edytowane 31 Maja 2008 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) Co to jest "system TDI" ?Co Mercedes stosował w 290TD i 300TD? Przepraszam za braki w składni poprzedniego zdania ale to z pośpiechu niestety.TDI est to system wtryskowy oparty na pompie Boscha VE30 z elektrycznym nastawnikiem plus dwu-sprężynowe wtryskiwacze za pomocą których uzyskuje się fazę wtrysku pilotującego to około 190 bar i wtrysku głównego przy około 300 bar.System wręcz identyczny jak w silnikach R5 TDI VW/Audi.To tyle jesli chodzi o 290TD.W 300 TD 177KM jest pompa starego typu ale wtrysk jest bezpośredni i pozwalam sobie również na nazywanie tego-TDI.Mi najbardziej pasuje 290TD mam taki w Sprinterze i w W210. Edytowane 31 Maja 2008 przez kogut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domier Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 jakos szczegolnie fanem mercedesow nie jestem bardziej old VW's i tego co stare ale pochwale co stoi w garazu. 2.4 diesel manual co w moim obecnym miejscu zamieszkania jest raczej malo popularne bo i ropa droga. rok 1982 98% oryginal. jezdzi tylko w sloneczne dni. licznik zatrzymal sie na 230tys mil pare lat temu ale silnik nadal ma sie swietnie http://img133.imageshack.us/img133/2782/mercfmqy8.jpg http://img133.imageshack.us/img133/9181/mercfm2zb2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Zapraszam ;] ;] Trudno sie rozstac;/ http://www.allegro.pl/item382748472_merced...zkrzydlak_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Gdyby to Volvo w tle było na sprzedaż, to już bym brał.Co do tematu to tylko okularniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.