Skocz do zawartości

wicek15

Forumowicze
  • Postów

    678
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wicek15

  • Urodziny 02/20/1993

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki LTD 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5045081
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nowe Miasto

Osiągnięcia wicek15

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Do sprzedania taki motocykl jak w temacie. Zdjęcia i szczegóły pod adresem: http://otomoto.pl/M2090065.html
  2. Nie, jechać wymienić do Piotra D. bo tylko on to umie zrobić poprawnie, a wszelkie zabiegi przez kogokolwiek innego mogą spowodować uszkodzenie silnika ;)
  3. Ale ja nie napisałem, że kopciłby tylko i wyłącznie wtedy, tylko podsuwam tutaj m. in. Adamowi M., który zaleca wymianę uszczelniaczy zaworowych taką ideę, że może jednak nie uszczelniacze, skoro autor tematu nie napisał nic o tym, żeby kopcił podczas odpalania silnika.
  4. Gdyby to były uszczelniacze zaworowe, to kopciłby na niebiesko zaraz po odpaleniu silnika, ponieważ gdy motocykl stoi np. przez noc, to olej scieka po prowadnicach na tłoki i jest sukcesywnie wypalany podczas pierwszych sekund pracy silnika po postoju.
  5. Najpierw z jednym dochodzisz do ładu, później z drugim.
  6. Olej sprawę. Jeśli u mnie w 23 letniej Kawie jest ok z takim "popękanym" okienkiem, to tym bardziej w 6 letnim sprzęcie się nic od tego nie stanie.
  7. Też mam tak, że delikatnie trze klocek o tarcze, jak pojeżdżę to tego nie ma. Chyba wina złego odpowietrzenia.
  8. Przecież tam nic nie ma oprócz "nie bo dlatego ponieważ...".
  9. Tylko co to ma do rzekomego "zakazu" wyłączania tak motocykla w normalnym przypadku? Ano właśnie nic. To, że przełącznik jest do wyłączania motocykla w nagłym przypadku, to nie znaczy, że nie można nim wyłączać podczas normalnej eksploatacji.
  10. Zawory tam są na szklankach, czy regulowane?
  11. Wolałbym uniknąć tego "do kosza", więc chyba jednak spróbuję, a nóż się uda. Ma ktoś jakieś foto tego w środku?
  12. Witam! Licznik już sprawny, linka ok, więc zabrałem się za zdjęcie ślimaka i mnie to wcale nie zdziwiło, ślimak jest tak zażarty, że nie da się ruszyć środkiem. Stąd moje pytanie. Zdejmować simmering i próbować rozruszać to cholerstwo? Dodam, że cały dzień leżał zalany penetrantem i nic to nie dało. Dostanę taki simmering w sklepie? Oznaczenie uszczelniacza to: BJN30427-C. Wiem, że ten sprzęt nie jeździ jakoś super szybko, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć ile jadę.
  13. Kupiłem wczoraj w Lidlu w Jarocinie ostatni pokrowiec na moto, a w Środzie Wlkp. pas nerkowy. Niestety został tylko S, trzyma się bo trzyma jak się zapnie ;/ Nie chce ktoś zamienić się M na S?
  14. Nie no, ewidentnie łapie gdzieś lewe powietrze. Popsikaj czymś na bazie alkoholu po króćcach, zobaczysz, że obroty pójdą w górę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...