Skocz do zawartości

orange rider

Forumowicze
  • Postów

    437
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O orange rider

  • Urodziny 09/28/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    H-D, Mercedes G
  • Skąd
    Hilversum

Osobiste

  • Motocykl
    Road Glide 110" CVO '09
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

418 wyświetleń profilu
  • scq

Osiągnięcia orange rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

-2

Reputacja

  1. Ale wyrobil Ci sie ten wieloklin na ktory wchodzi dzwignia zmiany biegow czy ten co wchodzi do skrzyni? Bo jak ten od strony dzwigni to wystarczy (doraznie) zalozyc cienki kawalek plastiku, n.p. z etykietki butelki PET. Do zimy powinno wystarczyc. Szkoda w szczycie sezonu rozbierac skrzynie.
  2. Przy jakim przebiegu? U mnie w RK przy ok. 60.000km nie bylo luzu na walku przy skrzyni, ale troche sie wyrobil ten walek przy dzwigni. Ale ten latwo wymienic. Jeden znajomy w zeszlym roku na Faaker opowiadal o takim przypadku. Walek przy skrzyni mu sie wyrobil do zera, ale farta mial bo na drugim biegu. Doturlal sie jakos do serwisu. Ale jego motocykl starszy i przebieg raczej spory (nie pamietam ile).
  3. Gratulacje! Fajny 'singielek', przedni blotnik jakis customowy? Fajne tylne kierunki. Idz dalej w czern - bedzie git.
  4. Jezeli przez poprzednika byl zaniedbany i nie smarowany (z tego co pamietam co ok. 4000km powinno sie smarowac) to moze tak byc. Laduj towaru ile wlezie az wejdzie w najmniejsze zakamarki. A jaki smar zaleca fabryka?
  5. Byl kiedys temat na Webchapter. Odnalazlem i wklejam kilka sugestii: "Kupując Elkę sprzedający zgubił kluczyki wiec zadzwonili do Zdanowicza do Gdańska i zamówlil nowy komplet podając VIN.Kluczyki otrzymalem po około miesiącu czasu.Kosztowało to ich 170 zł.Przychodzą 2 szt w komplecie. Pasują do pozostalych zamków." "w Warszawie na placu Grzybowskim" "Carefour Zamość, punkt dorabiaia kluczy i masz. Przynajmniej jak pokazałem kolesiowi mój kluczyk, powiedział, że nie ma problemu, dorobi." "W Gorzowie tak jak w Lodzi szybko i tanio a jak powiedzialem ze to klucz BARYLKOWY to dorabiajacy klucze ryknal takim smiechem ze .....ho,ho i powiedzial ze jak dlugo dorabia klucze jeszcze takiej nazwy nie slyszal, ale................dorobi ten klucz systemu gerda." "Robert byłem dzisiaj w Lublinie i na ulicy Władysława Grabskiego pytałem czy jest możliwość dorobienia takowego klucza. Powiedział że nie ma problemu wszystko da się dorobić. Wklejam fotkę z lokalizacją. Nie tyczę trasy bo mapy są zbyt stare. Ten biały budynek po prawej to Galeria Lubelska - Carrefour Punkt B to dorabianie kluczy" Czyli wynika, ze w wielu punktach dorabiania kluczy.
  6. Z tymi kontrolkami mialem tak: ruszam w trase z PL do NL, sprzet kupiony 2 dni wczesniej. Jade sobie spokojnie 120 i przestaje slyszec radio (gra, ale sie sciszylo), przestaje dzialac licznik i predkosciomierz, zgasla kontrolka "6" i zapalil sie check engine. Zwalniam, redukuje ... i sie naprawilo. I tak juz dzialalo do konca podrozy, czyli 1300km :) I o co chodzi? Aha - Harlista, mam do Ciebie pytanie, bo pewnie wiesz: jak to jest z kontrolka check engine? Po przekreceniu 'wajhy' na zaplon kontrolki ozywaja a chwile i gasna (w tym check engine). U mnie tak jest. Po uruchomieniu silnika kontrolka check engine zapala sie znow i gasnie po kilku sekundach. Ki piorun? Tak am byc? Czy mam na kompa jechac?
  7. A mi mechanicy mowili, ze amorki niczym sie nie roznia... Czlowiek cale zycie sie uczy :) Fakt - cena za J&H jest masakryczna, ale: 1. nie chce draznic lokalnych strozow (i niemieckich tez nie) 2. na dlugie przeloty wole miec cicho. Przeboleje jakos :) A testowales Avony?
  8. Mi sie tez RK Custom najbardziej podoba. A jesli chodzi o wysokosc to tylko siodlo ma na to wplyw - zawieszenie i rama sa takie same we wszystkich RK. Co do Dunlopow - mam teraz D407 18" (fabryczne do CVO). W niedziele spora czesc trasy jechalem po mokrym i mocno sie zdziwilem: opony dawaly rade. Moze te 407-ki sa jakies inne? Co nei zmienia faktu ze niebawem przesiade sie na Metzelery lub Avony. Ponoc Avony sa idealne na mokre drogi, a tu w Wiatrakowie mokro bywa nader czesto. Glosna skrzynia? Nie wiem, ani w poprzednim ani w tym nie stwierdzilem roznicy w porownaniu do Road Stara. Moze dlatego, ze moj RS byl stary, RK byl glosny a w RG dobrze gra muzyka ;) Wlasnie sie umawiam na montaz wydechow: http://www.jekillandhyde.biz/NL/specificaties.asp?Product=TO Bedzie cicho na trase, a jak zechce to sobie podglosnie :)
  9. Super! Fajnie ze custom, bardzo mi sie podoba. Co do skrzyni - moim zdaniem 6-tka sprawdza sie tylko w trasie, najlepiej na autostradzie. Na kretych bocznych drogach za czesto trzeba wahlowac. A hamulce to masz chyba jeszcze starego typu, bo Brembo weszlo w 2008 o ile dobrze pamietam. Tylko po cholere Tobie tylny? :)
  10. Tak jest - RG jest na maxa kontrowersyjny i dlatego go lubie :) Widok z pozycji ridera jest niesamowity, troche jak w sportowym cabrio. A co do silnika - faktycznei pracuje na wyzszych temperaturach co w polaczeniu z owiewkami na nogi z Ultry daje niezla temperature na nogi. Jest to spowodowane uboga mieszanka (ekologia). Na szczescie jest aftermarket i rozne elektroniczne "diwajsy" wzbogacajace mieszanke i obnizajace tym samym temperature pracy. Co do jazdy vpower - nie ma porownania do TC88 na gazniku, to jest przepasc. TC96 jezdzilem na testach w Liberatorze w zeszlym roku (Ultra). Roznica jest kolosalna, zwlaszcza przy wiekszych predkosciach. 110 zbiera sie pieknie nawet na 6-tym biegu. Jednak te 155Nm robi swoje. Trzeba jednak uwazac na roczniki 2007 i 2008 - byly 2 akcje serwisowe: zwiekszony luz na walku i pocace sie glowice. Od 2009 problemy wyeliminowano. Pokaz swojego Kinga!
  11. No nie cieknie. Dzis sprawdze czy jest :)
  12. Jar - mnie tez olali, a nie bylo czasu zeby do nich dojechac. Tu sa fotki motocykla: http://bikepics.com/members/bukol/09fltr/ Wiecej informacji? Moto ma 10.000km, w 2009 roku kupiony jako nowy w salonie HD w Katowicach, nalezal do wlasciciela tegoz salonu. Doposazony na maksa - audio Harman Kardon, tourpack z tylnymi glosnikami, owiewki na nogi, wsteczny bieg, gps, mnostwo chromikow (az za duzo chyba :) ). Reszta jak to w wersji CVO - malowanie, dodatki, silnik 110 cali (ok. 1800ccm) i takie tam. Do zrobienia pozostalo mi: wymienic wydech, opony (sa Dunlopy, na suchym ok, ale w deszczu wymiekna) oraz kierownice na wyzsza. Wydechy mam poki co fabryczne, czyli ciche. Na trasie to mi sie nawet spodobalo i dlatego zamierzam kupic wydechy z regulacja glosnosci, n.p. Dr Jekyll i Mr Hyde lub podobne. Co do pierwszych wrazen z jazdy: silnik super, mocny i elstyczny, zbiera sie nawet z 6-go biegu. Niestety na miasto nie kupil bym motocykla ze skrzynia 6-tka - co chwila trzeba mieszac. Hamulce rewelacyjne, ABS bardzo delikatnie reaguje. Ogromy skok w stosunku do tego co mialem w RK. Najwieksze wrazenie zrobila jednak przekonstruowana rama: motocykl jest zdecydowanie sztywniejszy, lepiej sie prowadzi i skreca. No i ta owiewka - rewelacja. Nie czuc wiatru od mijanych TIRow, motocykl idzie jak po sznurku. Trzeba sie oczywiscie przyzwyczaic do pulpitu, ale to chwilka. Sa tez wady: silnik ma tak uboga mieszanke, ze generuje ogromna temperature. Trzeba bedzie cos z tym zrobic. Dzis ruszam w trase 1.300km (W-wa - Amsterdam). Zobaczymy jakie beda wrazenia z takiego przelotu.
  13. Tak sie pochwale. Poniewaz mieszkam teraz okrakiem w Polsce i w Holandii, w maju przejechalem ponad 8.000km to postanowilem kupic sprzet adekwatny do przelotow. I mam Road Glide 2009 110 cali CVO. Wczoraj odebrany. Bajka. Pozniej napisze wiecej.
  14. Kolego - jestes z W-wy, umow sie u Filipa w Lomiankach, na pewno pomoze. Najlepszy mechanik od HD.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...