Jump to content

orange rider

Forumowicze
  • Content Count

    437
  • Joined

  • Last visited

About orange rider

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku
  • Birthday 09/28/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    H-D, Mercedes G
  • Skąd
    Hilversum

Osobiste

  • Motocykl
    Road Glide 110" CVO '09
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

210 profile views
  1. Oczywiscie ze jest sposob - trzeba znac kod alarmowy, dostaje sie go wraz z motocyklem. W razie zgubienia foba lub wyczerpania baterii. Jezeli nie znasz kodu to chyba tylko serwis pozostaje. Lub poprobowac z 1111 (ponoc ustawienie fabryczne). Jak wklepac kod to wyczytasz w manualu.
  2. Road King zrobil na jednym pasie ponad 40.000mil i nadal jezdzi. Teraz gdy mam mocniejszy silnik moze bede musial wczesniej wymienic - zobaczymy. Zima to dobry moment na takie zabiegi, na pewno lepszy niz srodek sezonu i urwany pas :)
  3. Ale wyrobil Ci sie ten wieloklin na ktory wchodzi dzwignia zmiany biegow czy ten co wchodzi do skrzyni? Bo jak ten od strony dzwigni to wystarczy (doraznie) zalozyc cienki kawalek plastiku, n.p. z etykietki butelki PET. Do zimy powinno wystarczyc. Szkoda w szczycie sezonu rozbierac skrzynie.
  4. qurim - sprzedajesz maszyne, czy to nie Twoja: http://oldtimery.com/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=386&catid=8&Itemid=38
  5. Rozgladam sie za Fat Boy'em w Holandii, ceny dosc zaporowe, ale nie da sie inaczej. Sa dwa do kupienia o ktorych pisze qurim: http://link.marktplaats.nl/470946739 http://link.marktplaats.nl/466462229
  6. Przy jakim przebiegu? U mnie w RK przy ok. 60.000km nie bylo luzu na walku przy skrzyni, ale troche sie wyrobil ten walek przy dzwigni. Ale ten latwo wymienic. Jeden znajomy w zeszlym roku na Faaker opowiadal o takim przypadku. Walek przy skrzyni mu sie wyrobil do zera, ale farta mial bo na drugim biegu. Doturlal sie jakos do serwisu. Ale jego motocykl starszy i przebieg raczej spory (nie pamietam ile).
  7. Skinner - przepisy w Polsce mowia, ze xenony musza byc zawsze wyposazone w spryskiwacz. Stad problem. Nie doczepia sie do zrodla, ale do braku "natrysku" :)
  8. V power - na dzien dobry: w USA nie ma VAT'u, zatem juz na starcie 23% wiecej musimy dac. Do tego USA to nie unia, zatem clo. I oczywiscie koszty transportu. A rynek malutki, oferta przeogromna, wiec nikt nie sciaga calych kontenerow. Utrzymanie salonu sporo kosztuje, trzeba tez zarobic. Ale jak to ostatnio liczylem: ceny w Polsce sa ponad 2x wyzsze niz w USA, ale jak do cen amerykanskich doliczysz nasze clo oraz 23% VAT'u to okazuje sie, ze nie salon HD najwiecej "zdziera" tylko podatki. A - ostatnio pojechalem do sklepu motocyklowego w Amsterdamie. Super zaopatrzenie, zwlaszzcza kaski (pelna rozmiarowka, modele, kolory itp.). Sprzedawca nie opuszczal mnie na krok, lazil metr za mna. Masakra. Wole na spokojnie, bez narzucajacych sie dzieciakow.
  9. Ty wyluzuj chlopie i mnie nie obrazaj. Dzis salony w PL przyjmuja zamowienia na kwiecien 2012. Nie maja czym handlowac. Salony puste, to co stoi to albo sprzedane albo uzywki. Najpierw radze sprawdzic a potem pitolic o ziele i innym swiecie.
  10. W domysle byla mowa o motorzystach europejskich oczywiscie. Co do cisnienia - dokladnie tak zrobilem, ale roznice sa minimalne: HD zaleca 36(p) i 40(t)PSI a max moich opon to 42PSI. NIc to oczywiscie nie zmienia - buja jak szalony. Harlista - mam do Ciebie prosbe: jak bys mi pomogl w USA wyszukac opony o rozmiarach 130/70B18 i 180/55B18. Jakies linki do dobrych sklepow? Moze mozesz polecic jakis model? Co to jest ta Elite III? Niestety w Europie posucha jesli chodzi o ten rozmiar, a nie chce kombinowac ze zmianami. A tak poza tym to sam sie sobie dziwie, ze wczesniej Road Glide'a nie kupilem, jest absolutnie fantastyczny!
  11. Ponoc robia juz calkiem niezle palniki xenonowe do motocykli, ale to ponoc :)
  12. W RK nie bylo problemow, zarowno na fabrycznych kolach 16 cali jak i na tych zmianionych (21" i 18"). Moze to kwestia masy, RG wazy troche ponad 400kg? Faktem jest, ze sa za slabej konstrukcji do tego sprzeta. A jakie mailes Bridgestony? Jaki model?
  13. I chcesz zepsuc RK Custom lightbarem??? Wymien wklad lampy glownej na europejski, zamontuj przyzwoita zarowke. Do tego plaskie halogeny na gmole lub mini LED'owe. Bo stracisz jeden z glownych atrybutow RK Custom - czysta przednia lampe (kierunki na kierwnicy).
  14. Opisze Wam po krotce moja przygode z nowymi oponami. Jak zapytasz "cruiserowca" o najlepsze opony do motocykla to wiekszosc odpowie Metzeler ME880 Marathon. Sam tak odpowiadam zazwyczaj - miekkie, dobrze sie kleja na mokrym itp. W poprzednim moto zajezdzilem 3 komplety. Moj nowy nabytek (RG CVO '09) jezdzi fabrycznie na 18" diagonalnych Dunlopa (D407). Na suchym bardzo dobrze, na mokrym masakra. Zamowilem zatem komplet ME880, niestety radialnych, z braku diagonalnych. Rozmiary i inne parametry (nosnosc, indeks predkosci itp.) identyczne z fabrycznymi Dunlopami. I nie da sie jezdzic!!! Motocykl po przekroczeniu 100 zaczyna jechac wezykiem, cos w rodzaju shimmy w zwolnionym tempie. Przy okazji poszukiwania przyczyn maszyna zostala tak gruntownie przejrzana jak nigdy dotad :) Podejrzewalismy luz na lozyzku glowki ramy, zbyt miekkie zawieszenie (wymienilem olej na gesty SE - bajka) itp. Nic. Bujawka jak cholera. W poniedzialek na autostradzie pod Poznaniem omal sie glebnalem przy 130. Jak dostalem boczny wiatr i moto wpadlo w wezykowanie z trudem udalo mi sie to opanowac. Poniewaz nie bylo juz innych mozliwosci baczniej przyjrzelismy sie oponom - otoz bujajac maszyna na postoju opony wyginaja sie na boki!!! Motocykl mozna wprowadzic w wezykowanie na postoju :) Masakra. Po ponownym montazu D407-ek problem znika, maszyna smiga az milo ... po suchym. Poniewaz co jakis czas slychac od uzytkownikow Elektr o wezykowaniuprzy wyzszych predkosciach warto poszukac przyczyn tam gdzie sie ich najmniej spodziewamy - w oponach, nawet tych teoretycznie njalepszych. Teraz niestety jestem zdany na Dunlopy, bo ME880 diagonalny jest tylko na przod w moim rozmiarze, Avonow nie ma.
  15. Soft blackline fajny: http://www.harley-davidson.com/en_US/Motorcycles/blackline.html A Road Glide jak zwykle fantastyczny. Super jest to brazowe malowanie. Harry883 - o jaka obudowe Tobie chodzi? W mojej RG CVO '09 jest tak samo, nie ma wspolnego klosza jezeli to miales na mysli.
×
×
  • Create New...