bart_b Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 nie wiem czy to dobrze i czy tak ma byc ale jak sprawdzam olej to na bagnecie sa takie banki jak by piana. zastanawia mnie to czy jest to spowodowane splywaniem oleju do zbiornika poniewaz po chwili juzx ich nie ma. dziwne. Quote MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 Normalne, olej sie pieni podczas pracy silnika. Adam M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power997 Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Motocykl znznej europejskiej firmy zabrany jako nowy na tor. Po około 20 okrążeniach silnik się zatarł, zablokowało się tylne koło, potem tylko gleba.Pawel Wniosek bardzo prosty - tester to idiota. Zdrowy rozsądek mówi że jak się bierze moto od nowości to trzeba dac mechanizmowi szanse się spasować, dotrzeć itp. Jest tak napisane w instrukcji, dystrybutor oddając moto prosi o normalne dotarcie. A goście biorą moto i robią czasy poniżej 2 minut na torze.. No to co się dziwić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greedo Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone. Quote Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vatzeque Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Hard break in Quote Szkolenia motocyklowe, Żory Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrzemekB Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone.O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmi Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 (edited) @PrzemekBhttp://translate.google.pl/translate?u=htt...F-8&sl=en&tl=pl Tłumaczenie jak to tłumaczenie z kompa, ale zawsze coś się tam więcej zrozumie. Edited October 17, 2008 by tmi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greedo Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu? Pozdro Przeczytaj sobie tylko "on the street" i do tego się stosuj :icon_razz: Quote Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vatzeque Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 To z kolei zmienia się w break-wymagania, bo jak masz zamiar dowiedzieć się, okna szans na osiągnięcie wyjątkowych pierścień plomba jest znacznie mniejsze wnewer engines than it was with the older "rough honed" engines. Nowsze silniki niż to było ze starszymi "szorstkie honed" silników. Lepsze niż poezja Kochanowskiego norrrrrmalnie :D Quote Szkolenia motocyklowe, Żory Link to comment Share on other sites More sharing options...
filipr Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Mam mieszane odczucia do tego co opisuje ten koleś...Trochę po prostu nie wierzę w takie cuda... Quote https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone. O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu? PozdroBardzo mnie zaciekawil ten artykul. Dla tych co nie znaja angielskiego, facet pisze ze motocykle (i nie tylko) nalezy docierac poprzez ostre dawanie po garach od samego poczatku, bo to wytwarza odpowiednio wysokie cisnienie potrzebne do prawidlowego ulozenia sie pierscieni w tlokach (sorry jesli cos pokrecilem), dzieki czemu silnik jest szczelny i ma lepsze osiagi. Podobno pierwsze 30 km jest kluczowe. Chetnie bym posluchal opinii na ten temat osob obeznanych w mechanice :). Pozdr Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Był gdzieś cały temat o takim docieraniu, poszukaj dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foks Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 A moim zdaniem to jest tak jak z przepalaniem moto w zimie i gaszeniem z kluczyka :notworthy: Zawsze są dwie szkoły: szkoła falenicka i szkoła otwocka :notworthy: Quote Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Bollocks ! :banghead: Już na pierwszym foto widać lipę gdzie są 2 tłoki obok siebie. Skoro cały proces polega na dotarciu pierścieni to czemu ten niby "lepszy" tłok nie ma śladów przedmuchów nawet POWYŻEJ pierwszego pierścienia? Bo został wyczyszczony do zdjęcia! ;) Gdyby pierścienie tak super się dotarły to przedmuch byłby od krawędzi tłoka do pierwszego pierścienia, tak jak widać na tym "brudnym" tłoku obok. Tak się wczułem w ten artykuł, już zacząłem wierzyć ale chwila namysłu i widzę lipę na foto więc całe zaufanie do metody zostaje spuszczone w kiblu razem z klopsem. :) Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol1001 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 (edited) Ja bym te szkoły określił jako "szkoła zgodna z zaleceniami producenta motocykla" i "szkoła tych którzy wiedzą lepiej" :wink: Ja swojego Gixera docierałem w 100% zgodnie z zaleceniami Suzuki i po przejechaniu ponad 14 tys kilometrów nadal nie dolałem ani kropelki oleju :biggrin: Poziom kontroluje bardzo często i nie zarejestrowałem ubytków - ani po jeździe po torze, ani po autostradach, ani po mieście. Edited October 18, 2008 by karol1001 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.