Skocz do zawartości

Power997

Forumowicze
  • Postów

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    MT01 + Daytona 675
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1285695
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/power997/07mt01/

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wawa

Osiągnięcia Power997

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Zobacz tutaj: http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/view...tart=15#p136620 a jak ktoś się jeszcze do jazda.pl dowali to ma ze mną do czynienia ;))))) :biggrin: pozdro Power
  2. Sraty taty "dziennikarze, dziennikarze" to już nie wolno Wawka napisać żeby się jakiś purysta jezykowy nie odezwał ;) Ja lubie to smutne miasto wiec na przykład piszę Wawka. Lubię też Wrocław więc pisze o nim Wrocek. Kumple z Trójmiasta pisza 3miasto. I ja tez nie wiem gdzie jest "3miasto" ;) Foty kompletnie marne bo przepalone ale jedno ujecie mi się podoba i to bardzo. A fotografować na miejscu nie było czego za bardzo ;))) Jakby ktosmiał wybierać to byś strzelił dokłądnie 3 foty. I w ogóle tez myślałem że jak Discovery robio show to weźmie i sprowadzi na lavecei z 3 moto faktycznie z OCC a tu nic. Sami lokalesi. Nie wiem czy wiecie ale to podobno inicjatywa oddolna z tym wyjazdem, a Discovery przysponsorzyło. Przynajmniej tak mówia organizatorzy. pozdro, Power
  3. Power997

    LUBLINerring MotoGP !!!

    dobrze że wszystko z Tobą ok, ale rzeknij czemu te foty takie ciemne ;)
  4. Power997

    LUBLINerring MotoGP !!!

    Jest szansa że w sobotę nie bedzie lać w Lublinie. Ktoś coś wie o możliwych terminach? pozdr. Power
  5. Ja bym nie jeździł z wyjętymi bafflami na końcu. Przy samej zmianie ze standardowych tlumików na Akrasy polecane jest zastosowanie PC III i przemapowanie. Już samo wyjęcie samo wyjecie katalizatorów zmienia kompletnie przepływ a co dopiero wywalenie baffli. W efekcie masz kompletnie otwartą rurę. Silnik sobie rozwalsz i moto masz bardziej mułowate. Dopytaj faceta którego uż polecałem www.mt01.hu - wejdź na forum - jest tam wersja angielska i tam sie spytaj jaką mapę uzyć. Goscie Ci dadzą customowa mapę i doradzą.
  6. Czego oczekiwać od nich jak nie radzą sobie nawet z rejestracją zawodników na mistrzostwach Polski. To co dopiero rejestracje na dzień motocyklisty. Wywalić 4 stówy, przejechać sie 300km pod bramę i wrócić. Bezcenne. Jestem pewien że jak sie człowiek nie wykłóci o zwrot kasy to nie oddadzą.
  7. aaaaaaa o to chodzi. No spoko dzieki. Wpadaj do Wawy masz browara gwarantowanego. Czyba że na najbliższym środowym treningu w Poznaniu :)
  8. nie podbijam tylko zmieniałem film ze zdjeciami w youtube na bardziej klimatyczny więc musialem posta wyedytować i zamienić linki pozdr. Power
  9. No co takie zadawali już. O kurna teraz mi dopiekłeś z tą torbą ;) 2 tygodnie temu zabralem moto na przedostatnia przejażdżkę z dziewczyna. Miała na plecach materiałową torbę z rzeczami. Wydech wywalił w niej dziurę i wywaliłęm na drogę aparacik lumixa ;(
  10. Cześć, puszczę w dobre ręce MT01 czy MT-01 czy MT 01 czy KODO.. jakos tak się nazywa :). aukcja tutaj: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=684312682 wiecej zdjęć sprzedawanego moto tutaj: A w razie pytan jestem do dyspozycji. Tylko błagam bez pytań: "jaką pojemnosc ma silnik i czy nadaje się na turystyka?" :))
  11. Na razie widać tylko zdjęcia studyjne. Na forach RAT trwa dyskusja czy to fake czy prawda. Tak czy inaczej będzie sie na co przesiedać po zameczeniu Daytonek 675 http://www.motorrad-news.com/2009/02/13/tr...h-daytona-1050/ http://i257.photobucket.com/albums/hh237/j...ownormaljs6.jpg http://i257.photobucket.com/albums/hh237/j...uff/1050-TR.jpg
  12. Dobra to jest tak: wymiana wydechu na akcesoryjne Akrapovice + Power Commander III daje kilka KM więcej i ok 10 Nm więcej. Czy to jest warte tej kasy za Akrasy i NM? Wg mnie nie, ale z drugiej strony po wymianie filtra powietrza na pipercrosa lub kn oraz wydechów na wolne przelotówki to po prostu dla zdrowia silnika wypada dołożyć PC III. Tu sa porównania z dyno: http://www.mt01.hu/forum/viewtopic.php?f=28&t=403 Realne zmiany dają modyfikacje silnika. Najlepszy wynik oprócz turbosprężarki która kosztuje z 10koła jest wynik uzyskany przez Ulf'a Penner'a z Niemiec - www.tuning-fibel.de/motorrad_tuning/yamaha-mt01... - 120 KM i 200NM !!!! ;) !!!!!! To są dwie Hayabuzy w jednym moto ;) Koszt wg korespondencji z Ulfem - do 2 tygodni pracy i 4 tyś euro. Najtaniej przeróbka silnika w MT01 jest do dostania w MT01 Klub prowadzonym przez gościa z Węgier Levai Otto - xywa Stage3 na na wielu forach o MT01. Z nimi wszystkimi się można dobrze po angielsku dogadać. pozdr. Power i te wszystkie dane mierzone na kole a nie jakaś bajka. Dla mnie szok. Cos mi linka wycieło do strony Ulfa: http://www.tuning-fibel.de/motorrad_tuning/yamaha-mt01_2.php
  13. Tak w ramach nowosci: Daytona po raz 4 rozwaliła w teście SUPERTEST 2009 konkurencję w klasie supersport. Wyniki testu to: Supersport category 1º 675 :))))))) 2º zx 6r 3º R6 4º gsx r 600 5º cbr 600 superbike category 1º zx 10r 2º cbr 1000 3º R1 4º gsx 1000 5º RC8r Troche więcej tutaj. Linków do testu na www nie ma jeszcze. Pojawił się w gazetach najpierw. http://www.triumph.co.uk/uk/News_13817.aspx Aha - przy okazji. MCN (jakby ktos nie kojarzył to największe wydawnictwo motocyklowe) przeprowadził swój własny test w maju. Tak jakby co to poniżej są wyniki. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../?&R=EPI-115479 No i jak już podsumowali cały rok to wyszło że Daytona dostała tytuł motocykla roku 2009. Ale tutaj nei ma podziału na klasy więc nie ma znaczenia to że Daytona 675 ma pierwsze miejsce. Przed R1 ;) http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../?&R=EPI-115308
  14. Cześć, ale o co dokładnie prosisz? Chodzi Ci o mapy do PCIII dla MT01? Z normalnymi wydechami czy z Akrapovicami? Które masz ECU? Standardowe czy to programowalne do Stage III? Masz już PCIII czy jeszcze nie? Pytam bo różnica w mocy jest niewielka, w zasadzie żadna.. pozdr. Power
×
×
  • Dodaj nową pozycję...