bart_b Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 nie wiem czy to dobrze i czy tak ma byc ale jak sprawdzam olej to na bagnecie sa takie banki jak by piana. zastanawia mnie to czy jest to spowodowane splywaniem oleju do zbiornika poniewaz po chwili juzx ich nie ma. dziwne. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Normalne, olej sie pieni podczas pracy silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power997 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Motocykl znznej europejskiej firmy zabrany jako nowy na tor. Po około 20 okrążeniach silnik się zatarł, zablokowało się tylne koło, potem tylko gleba.Pawel Wniosek bardzo prosty - tester to idiota. Zdrowy rozsądek mówi że jak się bierze moto od nowości to trzeba dac mechanizmowi szanse się spasować, dotrzeć itp. Jest tak napisane w instrukcji, dystrybutor oddając moto prosi o normalne dotarcie. A goście biorą moto i robią czasy poniżej 2 minut na torze.. No to co się dziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Hard break in Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone.O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 (edytowane) @PrzemekBhttp://translate.google.pl/translate?u=htt...F-8&sl=en&tl=pl Tłumaczenie jak to tłumaczenie z kompa, ale zawsze coś się tam więcej zrozumie. Edytowane 17 Października 2008 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu? Pozdro Przeczytaj sobie tylko "on the street" i do tego się stosuj :icon_razz: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 To z kolei zmienia się w break-wymagania, bo jak masz zamiar dowiedzieć się, okna szans na osiągnięcie wyjątkowych pierścień plomba jest znacznie mniejsze wnewer engines than it was with the older "rough honed" engines. Nowsze silniki niż to było ze starszymi "szorstkie honed" silników. Lepsze niż poezja Kochanowskiego norrrrrmalnie :D Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Mam mieszane odczucia do tego co opisuje ten koleś...Trochę po prostu nie wierzę w takie cuda... Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone. O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu? PozdroBardzo mnie zaciekawil ten artykul. Dla tych co nie znaja angielskiego, facet pisze ze motocykle (i nie tylko) nalezy docierac poprzez ostre dawanie po garach od samego poczatku, bo to wytwarza odpowiednio wysokie cisnienie potrzebne do prawidlowego ulozenia sie pierscieni w tlokach (sorry jesli cos pokrecilem), dzieki czemu silnik jest szczelny i ma lepsze osiagi. Podobno pierwsze 30 km jest kluczowe. Chetnie bym posluchal opinii na ten temat osob obeznanych w mechanice :). Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Był gdzieś cały temat o takim docieraniu, poszukaj dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 A moim zdaniem to jest tak jak z przepalaniem moto w zimie i gaszeniem z kluczyka :notworthy: Zawsze są dwie szkoły: szkoła falenicka i szkoła otwocka :notworthy: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Bollocks ! :banghead: Już na pierwszym foto widać lipę gdzie są 2 tłoki obok siebie. Skoro cały proces polega na dotarciu pierścieni to czemu ten niby "lepszy" tłok nie ma śladów przedmuchów nawet POWYŻEJ pierwszego pierścienia? Bo został wyczyszczony do zdjęcia! ;) Gdyby pierścienie tak super się dotarły to przedmuch byłby od krawędzi tłoka do pierwszego pierścienia, tak jak widać na tym "brudnym" tłoku obok. Tak się wczułem w ten artykuł, już zacząłem wierzyć ale chwila namysłu i widzę lipę na foto więc całe zaufanie do metody zostaje spuszczone w kiblu razem z klopsem. :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 (edytowane) Ja bym te szkoły określił jako "szkoła zgodna z zaleceniami producenta motocykla" i "szkoła tych którzy wiedzą lepiej" :wink: Ja swojego Gixera docierałem w 100% zgodnie z zaleceniami Suzuki i po przejechaniu ponad 14 tys kilometrów nadal nie dolałem ani kropelki oleju :biggrin: Poziom kontroluje bardzo często i nie zarejestrowałem ubytków - ani po jeździe po torze, ani po autostradach, ani po mieście. Edytowane 18 Października 2008 przez karol1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.