Skocz do zawartości

JAK DOCIERAĆ NOWY MOTOR


pawel7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy to dobrze i czy tak ma byc ale jak sprawdzam olej to na bagnecie sa takie banki jak by piana. zastanawia mnie to czy jest to spowodowane splywaniem oleju do zbiornika poniewaz po chwili juzx ich nie ma. dziwne.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Motocykl znznej europejskiej firmy zabrany jako nowy na tor. Po około 20 okrążeniach silnik się zatarł, zablokowało się tylne koło, potem tylko gleba.

Pawel

 

Wniosek bardzo prosty - tester to idiota. Zdrowy rozsądek mówi że jak się bierze moto od nowości to trzeba dac mechanizmowi szanse się spasować, dotrzeć itp. Jest tak napisane w instrukcji, dystrybutor oddając moto prosi o normalne dotarcie. A goście biorą moto i robią czasy poniżej 2 minut na torze.. No to co się dziwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone.

O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu?

 

Pozdro

 

Przeczytaj sobie tylko "on the street" i do tego się stosuj :icon_razz:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z kolei zmienia się w break-wymagania, bo jak masz zamiar dowiedzieć się, okna szans na osiągnięcie wyjątkowych pierścień plomba jest znacznie mniejsze w

newer engines than it was with the older "rough honed" engines. Nowsze silniki niż to było ze starszymi "szorstkie honed" silników.

 

Lepsze niż poezja Kochanowskiego norrrrrmalnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz docierał, to poczytaj sobie o hard brake in - wpisz w google. Działa, sprawdzone.

 

O TYM piszesz? Ciekawa sprawa... jeszcze gdybym zrozumiał więcej niż 3/4 to by było pięknie. Jest to gdzieś opisane po naszemu?

 

Pozdro

Bardzo mnie zaciekawil ten artykul. Dla tych co nie znaja angielskiego, facet pisze ze motocykle (i nie tylko) nalezy docierac poprzez ostre dawanie po garach od samego poczatku, bo to wytwarza odpowiednio wysokie cisnienie potrzebne do prawidlowego ulozenia sie pierscieni w tlokach (sorry jesli cos pokrecilem), dzieki czemu silnik jest szczelny i ma lepsze osiagi. Podobno pierwsze 30 km jest kluczowe. Chetnie bym posluchal opinii na ten temat osob obeznanych w mechanice :). Pozdr

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem to jest tak jak z przepalaniem moto w zimie i gaszeniem z kluczyka :notworthy: Zawsze są dwie szkoły: szkoła falenicka i szkoła otwocka :notworthy:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bollocks ! :banghead: Już na pierwszym foto widać lipę gdzie są 2 tłoki obok siebie. Skoro cały proces polega na dotarciu pierścieni to czemu ten niby "lepszy" tłok nie ma śladów przedmuchów nawet POWYŻEJ pierwszego pierścienia? Bo został wyczyszczony do zdjęcia! ;) Gdyby pierścienie tak super się dotarły to przedmuch byłby od krawędzi tłoka do pierwszego pierścienia, tak jak widać na tym "brudnym" tłoku obok.

Tak się wczułem w ten artykuł, już zacząłem wierzyć ale chwila namysłu i widzę lipę na foto więc całe zaufanie do metody zostaje spuszczone w kiblu razem z klopsem. :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym te szkoły określił jako "szkoła zgodna z zaleceniami producenta motocykla" i "szkoła tych którzy wiedzą lepiej" :wink:

 

Ja swojego Gixera docierałem w 100% zgodnie z zaleceniami Suzuki i po przejechaniu ponad 14 tys kilometrów nadal nie dolałem ani kropelki oleju :biggrin: Poziom kontroluje bardzo często i nie zarejestrowałem ubytków - ani po jeździe po torze, ani po autostradach, ani po mieście.

Edytowane przez karol1001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...