chasseur Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Poczytałem o pękających łańcuchach, zastanawiam się jak długo jeździł tak poprzedni właściciel ... Tak, muszę pomyśleć o wymianie tego, na szczęście jeżdżę spokojnie i mam nadzieję że jeszcze trochę to pożyje ... Cytuj Aby jeździć szybko, nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny jest jeszcze olej w głowie.Każdy chwali to - czym jeździ jego stary.Jeździłem już chyba wszystkim, od dziecięcego chodzika po Magnum 520 DXi z naczepą ponadnormatywną, a teraz przyszedł czas na motocykl.Kierowcą trzeba się urodzić, samo prawo jazdy nie wystarczy ... ale na wszelki wypadek mam wszystkie kategorie :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Poczytałem o pękających łańcuchach, zastanawiam się jak długo jeździł tak poprzedni właściciel ... Tak, muszę pomyśleć o wymianie tego, na szczęście jeżdżę spokojnie i mam nadzieję że jeszcze trochę to pożyje ... Spokojna jazda nie pomoże a jak pęknie to będą koszty niewspółmierne do ceny napędu - Twój wybór Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnuko Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Witam, od kilku miesięcy meczę się z naciągiem łańcucha. Łańcuch mam bardzo słabo naciągnięty ponieważ gdy koło się kręci to co jeden obrót łańcuch się napręża (jak bym miał łańcuch napięty normalnie to koło po prostu staje a łańcuch w ogóle się nie da ugiąć) i od razu robi się luźny. próbowałem już wiele razy i wszystko na marne. Piszę tu ponieważ dziś ruszając z pod świateł łańcuch po prostu spadł ponieważ jest słabo naciągnięty. Co mam zrobić z tym fantem?? Dodam, że mam z tym problem od samego kupna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Łańcuch do wymiany Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyR6 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) ściągnij koło i zobacz czy nie brakuje jakiejś tulejki,kiedyś oponiarz mi zmieniał lacka w suzuki GSX-f i przewalił tuleje i miałem podobny problem,nie szło ustawić koła i naciągu,tuleja się na szczęście znalazła i wszystko wróciło do normy,może poprzedni właściciel coś grzebał i spierdzielił...A jeżeli tam będzie wszystko ok to dokładnie tak jak pisze kolega. wymiana kety Cie czeka Edytowane 9 Marca 2014 przez siwyR6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnuko Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Tuleje są ale nie wiem czy to tak powinno wyć, że jedna jest krótsza od drugiej?? Są jakieś dobre firmy które produkują łańcuchy?? Nie wiem czy to coś zmieni ale poprzedni właściciel mówił mi, że mu kiedyś przy dużej prędkości łańcuch spadł i do wymiany miał zębatkę tylną może coś wtedy spierdzielił? Edytowane 9 Marca 2014 przez Arnuko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 po pierwsze po kilku miesiącach męczenia się ze spadającym łańcuchem osobiście pojechałbym do mechanika, zamiast a/ męczyć się z tym, b/ ryzykować swoje zdrowie a może nawet życie w przypadku poważnej awariipo drugie na podstawie takie opisu NIKT nie poda Ci diagnozy. ale mógłbyś zacząć od podania podstawowej informacji: ile przebiegu ma ten napęd?po trzecie porady dot. ofert napędów znajdują się w dziale co, jak kupić. wyszukiwarka po prawej u góryjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnuko Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Napęd ma 5 tyś. km zębatka tylna wymieniana przy 2500 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 łańcuch masz już zużyty, nierówno wyciągnięty. Kup nowy markowy bez-oringowy np. rk, did, cz, sfr. Koszt raczej poniżej 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) Witajcie, mam pewien problem z napędem... Pod koniec lutego w serwisie robili mi parę rzeczy przy moto i odrazu zmienili napęd, który wcześniej zakupiłem. Na początku nie zwróciłem uwagi ale pojeździłem już trochę i doszedłem do wniosku ze czas naciągnąć trochę łańcuch i zauważyłem ze choć tyle co założony napęd i jeszcze ani razu nienaciągany jest już ustawiony gdzieś tak w 3/4 zużycia, tzn do końca zostały na podziałce z dwie kreski regulacji... Nie mam pojęcia jak to możliwe, napęd kupowałem na allegro i wybierałem specjalnie pod sc33 ...I druga sprawa... Naciągnąłem o jakieś dwa milimetry i łańcuch był ładnie naprężony, lecz przejechałem z dwa kilometry i na nowo zrobił sie luźny... Ma ktoś pomysł jak to możliwe? Kolega twierdzi ze napinacze mogą być już zjechane i do dupy i ze nie trzymają łańcucha, ale czy to możliwe skoro się dokręca z powrotem ośkę żeby łańcuch się popuścił... Nierównomiernie Wyciągnięty łańcuch być nie może, bo jest praktycznie nowy, a ja na kole nie jeżdżę ani nie szaleje w żaden inny sposób... Nie ogarniam tej sytuacjiTu parę fotek:http://zapodaj.net/63f7b7b8434e1.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/31376a2ed2e61.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/f6f430b839e5e.jpg.html Edytowane 29 Maja 2015 przez Witcher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 A powiedz kolego, jaki kupiłeś ten łańcuch? Jakiś tani badziew, czy coś firmowego?Choć w sumie 'coś firmowego' też może człowieka zaskoczyć. Jak ja zmieniałem łańcuch z zębami w Suzie, to zamiast kupić coś taniego, zaszalałem i nabyłem drogą kupna zestaw DID + Sunstar. Efekt był taki, że łańcuch był za długi o jakieś dwa ogniwa (więc go przyciąłem :D :P ), a dodatkowo wyciągał się ponad trzy razy szybciej niż poprzedni badziew. Dopiero po kilku tysiącach mil napęd się uspokoił i teraz ładnie trzyma naciąg.Następnym razem kupię zestaw super heavy duty, akurat będzie jak znalazł na zimę :D. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) Ja kupilem RK + JT, taniej od DIDa ale przed zakupem czytałem na forach i ludzie byli zadowoleni... Moze podeslali zly lancuch i jest tez za dlugi... A nie strach skracac lancuch? Kolega proponowal ze skroci i da na zapinke...A swoja droga ciekawe czemu u Ciebie dopiero po kilku tysiacach mil sie uspokoil i trzyma lladnie naciag... dziwne Edytowane 29 Maja 2015 przez Witcher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 po mojemu to jest lekko ponad połowa zakresu, jeszcze sporo razy będziesz tam zaglądał, i nie napinaj łańcucha jak strunę, ma mieć luz jak siedzisz na moto(sprawdź w manualu) i ważne czy się odciągnąć łańcuch z dużej zębatki ponad połowę wysokości zębaa co do nierównego wyciągania to jest możliwe Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Może dlatego, że już bardziej się nie wyciągnie i jebnie niedługo :D. Nie wiem, nie mam pojęcia - póki działa to dobrze, tak czy siak pod koniec roku będę zmieniał, jak dożyje to super :D.Zanim skróciłem swój, próbowałem podpytać kilku osób czy to rozsądne. Jedni mówią, że sami skracali na większych sprzętach, inni żeby tego nie robić. Bądź tu człowieku mądry.No i Enduromarter dobrze gada, zobacz jaki jest zalecany luz łańcucha i jak ma być mierzony, i trzymaj się tego.PS Mam ostatnio jakieś takie dziwne wrażenie, że wszystko jest z sera robione... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Nie skrócisz o dwa ogniwa bo wtedy zabraknie żeby go spiąć, to raz. A dwa to tak jak Enduromaster napisał, jak będziesz za mocno naciągał to łańcuch będzie się rozciągał żeby uzyskać odpowiedni luz. A jak zostawisz trochę bardziej luźny to przestanie się rozciągać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.