Skocz do zawartości

Witcher

Forumowicze
  • Postów

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Witcher

  • Urodziny 12/22/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Miastko

Osobiste

  • Motocykl
    Fireblade sc33
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10996289

Osiągnięcia Witcher

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Kostke wywaliłem odrazu jak kupilem nowy regulator, mam nadzieje ze sie nie zjaral, kosztowal mnie 250 zł
  2. Dziękuje wam koledzy za podpowiedzi. Skontaktuje sie z elektrykiem i powiem ze warto założyć nowe kable... I zobaczę jak skończy robi, moze regler nie będzie sie juz grzał, a jeśli tak to założę ten wiatraczek. Myślałem ze musi byc w jakiejs odległości od regulatora, bo balem sie ze moze stopic plastik... Ogólnie zdziwilo mnie ze na tym nowym reglerze zrobilem juz ze 100 km i dzialalo normalnie wszystko, a wczoraj odpaliłem i po 2 minutach zrobił sie gorący i zaczął kopcić...
  3. Nie mam pojęcia, nie wąchałęm go, niestety kabli sam nie zmienie, ale jak go oddam do elektryka to powiem zeby to zrobil...
  4. Hmm to bede musial pokobinowac z tym wiatraczkiem. A jak to masz zrobione bo rozumiem ze obudowa wiatraczka nie moze dotykać żeberek regulatora? NO I LIPA. Wczoraj troche pojezdzilem i bylo ok. Dzis bylem odpalic moto, rozgrzewałem je na ssaniu ( 1,5 tys obrotów ) i przy okazji mierzyłem ładowanie, na swiatlach krótkich i długich 14,8 bez swiateł 14,99... Odszedłem na pare sekund, patrze idzie dymek z regulatora... Szybko wyłączyłem. Moto chodizło 3 minut może a regulator byl nagrzany jak cholera... Nigdzie niczego nie widziałem nadpalonego. Jedynie wsuwki które są na 3 zółtych kablach od altka zrobiły się w środku nie wiedziec czemu zielone ( jakby zielony nalot ) a kabelki od plusa i minusa od aku miały normalny kolor... Jeden z oltych przewodow byl lekko przetarty, moze dotknal masy gdzies, np blachy mocujacej i zaczel osie kopcic? Ale to raczej by byl w tym miejscu osmolony ten przewod albo blacha... A nie było zadnych sladow... Eeeh k*rw* :/ juz nie wiem co jest grane.. Mam nadzieje ze sie nie spalil nowy regulator.
  5. Niestety robiłem regulator z kolegą dzisiaj i nie zalutował stykó, jest trochę starszego pokolenia i ma swoje poglądy, jak uważa cos za bezsensowne to mu się nie przetłumaczy... A nie poprawie bo z wierzchu dał silikon bezbarwny żeby wody nie naleciało do ,,wtyczki" gdzie są piny, bo daliśmy ogólnie regler nizej, blizej kola i na dodatkowy spory kawał aluminium zeby odprowadzał ciepło, a z drugiej strony tej blachy przymocowaliśmy na śrubę jakis radiator, któy znalazłem na złomie. Moze zda egzamin, jak sie poprawi pogoda to potestuje... A moglbys podeslac fotki jak to wyglada u Ciebie?
  6. Ale właśnie wywaliłem kostkę która wchodziła w regulator i wpiąłem kabelki na wsuwki bezpośrednio w regulator... Mam to jeszcze zalutować cyną? w regulatorze? Mam zamiar właśnie wysunąć go troszkę na dół żeby wystawał z owiewki... A ten dość duzy radiator z pastą to jak, gdzie? przyczepić po drugiej stronie blaszki, do której będzie przykręcony regulator?
  7. Nowy regulator zamontowany, postawiłem na Ducati Energia, ponieważ doszedłem że to jego miałem w 900stce zamontowane i spisywał się dobrze. Ładowanie jest wzorowe. Jednak strasznie się grzeje, przejadę paręnaście km i jest tak mocno rozgrzany, że nie idzie dotknąć go palcem na dłużej jak 2 sekundy. To normalne? Załączam fotki, na których widać gdzie jest zamocowany, nie wiem czy tak jest oryginalnie w Xach... Myślałem żeby dać go troszkę niżej żeby lekko wystawał i łapał powietrze od koła i z pod owiewki... Dałem też pastę do procesorów.
  8. ded niestety nie znam na tyle angielskiego ;/ Adam a po czym to poznałeś? Bo zrobiła sie żółta? Czyli regulator ją przegrzał?
  9. Zaraz obczaje te elektro i od r1. ded a te zielone z tej aukcji od czego sa?
  10. A orientujecie sie koledzy może czy szło by przerobić taki regulator ( od nowszej wersji XXa ): http://allegro.pl/regulator-napiecia-honda-cbr-1100-xx-blackbird-03-i5229145515.html Widze ze ma 6 pinów jak mój, ale ma tez jakas dodatkową kostke z 3 pinami, od czego ona jest?
  11. Mam 3 żółte. A od czego sa tez żółte? Alternator? Ma ktoś jakies propozycje jeszcze? A co powiedzie na to: http://www.reg_mot.republika.pl/regulatory.htm ? Niby 36 miesiecy gwarancji...
  12. Witajcie, padł mi regulator w Hondzie CBR Blackbird 1998r. I muszę znaleźć nowy... Jaki polecacie? Chodzi o to ze mając wcześniej fireblade'a tez bylem zmuszony zmieniać regulator i zmieniłem na jakiś lepszy polecany na jakimś forum, od yamahy czy ducati, tyle ze nie moge sobie przypomnieć na jaki to był ani znaleźć tych info... Mój jest ogólnie na 6 pinów, ale idzie niby przerobić na 5 jakby co... Jaki regulator byście polecali? Dołączam fotkę mojego...
  13. Czyli po prostu zwykły marketing, inne filtry, więcej cudowania, rożne ceny mogą być, niema uniwersalnych to trudniej coś innego wykombinować itp...
  14. pawelhead, czyli słabiej filtruje? To teraz tak z czystej ciekawości czemu troche nowszy model fireblade ma właśnie zalecany ten filtr 204, skoro wychodzi ze 303 jest lepszy? Nowsze motocykle mogły mieć ,,gorsze warunki" jesli chodzi o oczyszczanie oleju czy jak -,-
×
×
  • Dodaj nową pozycję...