Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oj wie, wie....dobra...kolejna prośba...

Podajcie mi marki i modele Enduro, które są wytrzymałe, mocne i się nie psują często. Pojemność: 250

Nie patrzcie na moje umiejętności, czy to moje pierwsze enduro czy nie. Po prostu chciałbym wiedzieć jakie motory dobre. Cena do 5000zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma żadnej różnicy, wszystkie się nie psują jak na bieżąco robisz - tyle w temacie, wybierasz po stanie i ew. kolorze :)

 

no delikatnie mówiąc nie do końca :D choćby stara husqa 4T i szczególnie stare wyczyny mają sporo wad fabrycznych, to samo wyeksploatowane crossówki....

 

ja to myśle że jak za te 5tys kupisz lc4 albo xr600(xr wbrew temu co piszą fora wcale nie jest słaba ) to tobą pozamiata a co dopiero crossowe 2T

 

czemu akurat 250 ?? z 250 ,,mocne'' enduro to tylko 2T -exc, gas, husqa

 

jeszcze krótkie pytanie: czy w XT350 były rozruszniki?

 

z mojej wiedzy wynika że nigdy nie miały, ale raz w życiu widziałem 350 z rozrusznikiem na allegro nie wiem cxy jakaś rzadka wersja, czy tuning czy co ...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę na początek kupować 125 lub mniejszego motocykla typu enduro, wolę od razu "zaszaleć" i kupić tą Hondę.

mozesz kupić nawet 500 2T na 1 moto (znam taki przypadek) tyle ze nie nauczysz sie na tym jezdzić bo do nich trzeba pewnej i doswiadczonej ręki aby coś zdziałać w trudniejszym terenie, zwłascza jak wezmiesz crossa, którym jezdzi się trudno nawet doswiadczonym endurowcom a co dopiero komus kto zaczyna, mam juz kilka sezonów za sobą i bardzo ciezko mi sie lata na crossach 250 2T i nie zamieniłbym się na cos takiego mimo ze moj endurak jest slabszy

jakie motory dobre. Cena do 5000zl.

nie ma takich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no delikatnie mówiąc nie do końca :D choćby stara husqa 4T i szczególnie stare wyczyny mają sporo wad fabrycznych, to samo wyeksploatowane crossówki....

 

ja to myśle że jak za te 5tys kupisz lc4 albo xr600(xr wbrew temu co piszą fora wcale nie jest słaba ) to tobą pozamiata a co dopiero crossowe 2T

 

czemu akurat 250 ?? z 250 ,,mocne'' enduro to tylko 2T -exc, gas, husqa

 

 

Nie wiem dlaczego 250. Jakoś mam do nich przekonanie.

 

 

mozesz kupić nawet 500 2T na 1 moto (znam taki przypadek) tyle ze nie nauczysz sie na tym jezdzić bo do nich trzeba pewnej i doswiadczonej ręki aby coś zdziałać w trudniejszym terenie, zwłascza jak wezmiesz crossa, którym jezdzi się trudno nawet doswiadczonym endurowcom a co dopiero komus kto zaczyna, mam juz kilka sezonów za sobą i bardzo ciezko mi sie lata na crossach 250 2T i nie zamieniłbym się na cos takiego mimo ze moj endurak jest slabszy

 

nie ma takich

 

Dlaczego nie ma takich?

Edytowane przez Orri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie ma takich?

bo mniej wiecej 5000zł wynosi sam roczny koszt utrzymania wyczynówki w dobrym stanie, więc gdy ktoś tyle włoży to raczej za tyle nie odda, więc te co stoją na allegro to zwykle dojechane trupy do których trzeba dokładać, choć czasem zdarzają się okazje

A jakie enduro 250-400 ( nie chce od razu po 125 czegoś strasznie większego wole na 1-2 sezony coś pośredniego jeszcze ) w 4T na 2 osoby byście polecili ?

xr 400, dr 350 dają radę, xt i xl 350 to juz zabytki ale jakbys trafił w niezłym stanie to na jakiś czas wystarczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak to jest z tymi 80ccm w 2t, ma to ok. 20 - 30 KM daje to radę. Zastanawia mnie czy taka 80 do zabawy da radę.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce od razu po 125 czegoś strasznie większego wole na 1-2 sezony coś pośredniego jeszcze

 

xr 400 jest jednoosobowa, na siłe można dorobić podnóżki i wozić pasażera ale komfortu nie będzie miał i subframe może się zbuntować pękając...

 

nie chce od razu po 125 czegoś strasznie większego wole na 1-2 sezony coś pośredniego jeszcze

 

xt 350 albo xl350 to najlepsze opcje-jedyny problem będziesz miał ze znalezieniem zdrowej sztuki....

 

możesz rozważyć xl600 albo xt600-nie sponiewierają cię a łatwiej kupić....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak to jest z tymi 80ccm w 2t, ma to ok. 20 - 30 KM daje to radę. Zastanawia mnie czy taka 80 do zabawy da radę.

 

a czemu akurat 80? masz jakąś tanią do wyrwania i pytasz? bo jeśli masz wybór to lepiej setkę, w exc mi jeździła naprawdę fajnie nawet w enduro a 80 może być mało do endurzenia i trwałość jednostki mniejsza

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr 400 jest jednoosobowa, na siłe można dorobić podnóżki i wozić pasażera ale komfortu nie będzie miał i subframe może się zbuntować pękając...

 

 

 

xt 350 albo xl350 to najlepsze opcje-jedyny problem będziesz miał ze znalezieniem zdrowej sztuki....

 

możesz rozważyć xl600 albo xt600-nie sponiewierają cię a łatwiej kupić....

 

 

Jak byś jeszcze napisał jakie roczniki było by super ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś jeszcze napisał jakie roczniki było by super [/color] ;) ]

 

w xl350 czy xt350 to będa raczej antyki z lat 80 ale bez obaw -jeśli nie były robione u pana kazia w warsztacie i nie są jakieś strasznie wybrakowane to trochę serca jakieś drobne poprawki i będzie dalej latać.......zwróc uwagę żeby rama nie była spawana, i skrzynia chodziła gładko -te rzeczy najtrudniej naprawić

 

najmłodsze 350 jakie możesz kupić to dr350 bo tu chyba do 2000 były klepane i nawet częśc miała elektryczny rozrusznik (czego xt i xl nigdy nie doczekała )

 

 

jeśli chodzi o xl600 to szukaj LM/RM czyli ogromny bak czasem ,,oczy ważki''( charakterystyczne światła baja -2 okrągłe reflektory ) silnik malowany na oczojebny czerwony kolor-mają najlepszą opcję rozruchu kopniak i e-start , no i duży bak lata produkcji chyba 87-89, cenowo ok 4kpln.......

 

z xt to jest tak : jak nie chcesz się pchać w teren to teoretycznie powinieneś szukać jak najmłodszej na jaką cie stać i najbardziej zadbanej- jest wtedy duża szansa że zmienisz olej zajrzysz do zaworów i latasz żadnyego dłubania.....xt są twarde ale polak potrafi i większosć jest zgruzowana dla małolatów to zawsze będą ,,crossy'' :D ja za 96 dałem 4 tys ale stan dupy nie urywał

 

chociaż ja xt osobiście bym wolał coś z lat 80 -węższa , wyższa, krótsza, agresywniejsza sporo (na papierze 2kf z lat 80 ma 45KM bodajrze a 3TB ma 39 ) a kopanie wcale nie jest takie straszne -ja xr600 palę w adidasach i nie narzekam tylko buty trochę rozprułem , dramat jest jak glebnie ale xt600 lepiej pali po glebie :D

 

tu masz trochę o xt600

http://chudzikj.republika.pl/XT600.htm

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...