Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

EXC? :wink:

 

stary sam sobie odpowiadasz -bez sensu to pytanie :D

 

exc 400 i 520 na ulicę to tylko pod SM do odchamiania się, miasto, krótkie dystanse (albo gruby portfel) ostra jazda -turystyka asfaltowa na takim moto to jakaś pomyłka-olej co 1000km, niska przelotowa, niewygodne siedzenie, brak bagażnika.........są kolesie na bodajrze advriderze co na siłe szykują te moto do długich wypraw, stelarze pod kufry inne zębatki ale dla mnie to trochę jak offroad na R1-na siłe się da tylko po co ??

 

jakbym miał brać lc4 640 to wziąłbym chyba xt600-poważnie :D lc4 640 owszem zawieszenie ma niezłe, ale jest wielki ciężki , promień skrętu ma jak tir z naczepą w trudny teren mimo zawiasu się nie nadaje....zresztą nawet seryjne przełożenie ma tak długie że na 2 próba wolnej jazdy kończy się parskaniem strzelaniem i zaduszeniem nie pamiętam ile poleci na 1 ale jak ja zapinałem 3 w drz to koleś w 640 2 :D ...........nie wiem czy każdy lc4 ma seryjnie gaźnik podciśnieniowy mikuni ale on jest strasznie nudny na tym gaźniku, xr600 ma lepszego kopa na seryjnym bez pompki niż seryjny 640.......

 

więc skoro nie nadaje się w cięzki off to po co płacić za znaczek ktma i młody rocznik ?? lepiej łyknąc starszą japonię za mniejszy hajs i dopieścić a nadmiar kasy zostawić na utrzymanie albo wydać na akcesoria....

 

jak lc4 to 620 albo 400 i cierpiec przez dellorto ale miec napier***cza, albo dać keihina fcr a jak lc4 640 to lepiej może japonię ??

 

w ogóle dla mnie pchanie się w 640 latając głównie asfaltem i mając budżet 10kpln (tyle masz chyba bo mniej więcej po tyle 640 chodzą ?? ) to trochę bezsens lepiej może coś pokroju africi czy trampka ??rzadszy serwis po polnej drodze też poleci a większy komfort na asfalcie -więcej mocy itp

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprzęt ktory dobrze dziabie to jest xr650r, lc4 660, husaberg fe650. Bez stalych dochodów jezdząc 10000 rocznie nie wyrobisz na opony, klocki i napędy, nie mowiąc o powazniejszych sprawach, ale pierdolniecie będzie. Aha, w terenie objedzie Cie kazdy ogarnięty łepek na 125, bo nie odwazysz się wykorzystać 50% potencjału takich maszyn, ale za to na asfaltowej prostej pokażesz na co Cię stać, zadne tam 400ccm badziwia nie podskoczą :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuzyn ma 620 SM z dellorto, była jakaś niemrawa po zakupie ale jak wyczyściłem i ustawiłem włocha to silnik pali od kopa i jeździ fajnie. Do SM super się nadaje 620, kuzyn akurat kupił wersję z rozruchałkiem więc już całkiem spoko. Ale jak to KTM , musiał się wkońcu zje*ać, i wys*ała sie korba. Niemniej jednak teraz będę robił mu generalkę, więc moto będzie tip top na kilka lat.

PS: U nas po górach, na zakrętach zostawia Gixy, Cebry i R6 :icon_mrgreen: Na trasy 100-150 km można śmiało się wybierać na 620. W tyle ma chyba zębate 44 albo 42, przód chyba 15 albo 14. W każdym bądź razie leci mu 170.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuzyn akurat kupił wersję z rozruchałkiem więc już całkiem spoko

 

tylko że kupić w PL 620EGS-E to prawie jak znaleźć skromną ładną inteligentą, bogatą nie lecąca na kasę dziewczynę :D

 

ale fakt to by była najlepsza opcja-jad ogień z dupy i rzadki tani serwis-pod warunkiem że coś nie wybuchnie :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że kupić w PL 620EGS-E to prawie jak znaleźć skromną ładną inteligentą, bogatą nie lecąca na kasę dziewczynę :D

 

ale fakt to by była najlepsza opcja-jad ogień z dupy i rzadki tani serwis-pod warunkiem że coś nie wybuchnie :D

Ona ma kombinacje alpejskie w tym moto, pozmieniane obiegi oleju itd, ale też dużo dodatków. Prawie najwyższy model licznika Acewell, ledowy lampion w tyle i kierunki, w przodzie soczewki, itd. Fajnie chodził i miał rozrusznik , dlatego się na niego skusiliśmy. Jednak po wymianie oleju i zrobieniu kilkuset km zrobił bum i sie roz**bał. Ale cóż, wyremontuje to będzie moto na 3-4 lata spokojnie.

PS: A widziałeś kiedyś w PL 625 SMC ? Bo ja nie, ale zajebiście mi się podoba i bym go sobie kupił kiedyś :biggrin: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.moto-tapety.pl/tapety/Motocykle/KTM/KTM%2520625%2520LC4%2520SMC/KTM%2520625%2520LC4%2520SMC%25201024x768_c15.jpg&imgrefurl=http://www.moto-tapety.pl/tapety,na,pulpit,ktm,625,lc4,smc,10-144894-12-jpg.html&h=768&w=1024&sz=116&tbnid=FON2nFNZScZ54M:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3D625%2Bsmc%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=625+smc&usg=__muxP1bbQqGKZKO3tjxei1VM_N50=&docid=ClA0quehhu5etM&sa=X&ei=csjQT4zFJsnKtAbP8LGvDQ&ved=0CFMQ9QEwAA&dur=28 . Takiego o :biggrin:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel tak samo myślał, jak remontowal lc4 600, zrobił kapitalkę, pojezdzil sezon,ale coś zaczynało kopcic, palić nie chciał ciepły, w końcu przy bocznym slizgu po kamykach wyrwało mu wajche biegów razem z wałkiem i tak se przy nim dłubi i dłubie, dobrze ze ma cos normalnego do jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rękę ciężką ma, ale zeby po sezonie i to takim cienkim(jezdzone raz na tydzien albo i nie) podmęczyc silnik? Najlepsze ze za korbe dał chyba 1300zł...tlok ,łożyska, potem nowy org moduł, potem wydech akrapovica, itd itd w sume wyszło go to moto z 8000zł a jezdzic nie chce :/

 

oglądałem przed chwilą tą tenerę,

http://allegro.pl/yamaha-xtz-super-tenere-750-i2381892897.html

moto odpala na zimnym i ciepłym normalnie, nie puszcza dyma, nie licząc czarnej chmurki przy gwałtownych szarpnieciach gazem, równe wolne obroty, nowy napęd i wszystkie klocki, wyczuwalny rant na tarczach, tylna opona do wymiany, światła itd sprawne, ogólnie widać ze przebieg co najmniej 2x wiekszy niz 38kkm, prowadzi się ladnie, biegi wchodzą, nie ma problemu z wyczuciem luzu( w ktmie to niesłychane ) z silnika nic nie słychać, cicho bangla, wydech szczelny, ponoc po sprowadzeniu wymieniony był łańcuszek, olej i filtry, druciarstwa żadnego nie stwierdziłem, widać ze w Polsce nie jezdzona,

po opłatach i wymianie opon na jakieś e09 wyszłaby 6500zł, oplaca się? ktos miał tu stycznosc z czyms takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS: A widziałeś kiedyś w PL 625 SMC ? Bo ja nie, ale zajebiście mi się podoba i bym go sobie kupił kiedyś :biggrin: http://www.google.pl...MQ9QEwAA&dur=28 . Takiego o :biggrin:

 

a czemu nie 660? mam porównanie bo kuzyn ma sxc 625 a kolega smc 660 i osiągi 660 biją 625 na głowe (lekki wał przez to wkręca się jak szlifierka)

zresztą kolega właśnie sprzedał jednego

http://allegro.pl/ktm-660-smc-supermoto-nie-exc-sxc-625-525-450-wr-i2328528708.html

 

jedyna wada to kopka w 660 ale za to jest chyba nawet lżejszy bo nie ma aku

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim

Zastanawiam się nad nabyciem turystyka. Lecz nie wiem co wybrać bo w temacie turystyków nie siedziałem.

Chciał bym się was doradzić co będzie dobrym wyborem, zastanawiam się między BMW F650 GS a BMW 1150 GS jak macie jeszcze jakieś moto które możecie mi doradzić to proszę.

Chciał bym się zmieścić w kwocie około 15tyś lecz wiem że 1150 będzie ciężko kupić w takiej cenie lecz to 15tyś to jest luźna kwota może trochę podskoczyć jak i opaść :).

 

jeszcze jedno pytanie czy w 1150 występował lub występuje łańcuch ??

wszystkie jakie są to tylko wał kardana.

Edytowane przez Felice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: A widziałeś kiedyś w PL 625 SMC ? Bo ja nie, ale zajebiście mi się podoba i bym go sobie kupił kiedyś :biggrin:http://www.google.pl...MQ9QEwAA&dur=28 . Takiego o :biggrin:

 

ja do SM mam średnio przekonanie-jakoś asfalt mnie nie kręci może kwestia że nigdy nie miałem prawdziwego przecinaka na asfalt :D

ale sxc625 bardzo mi się podobał kiedyś w sumie cenowo chodzi jak 650r i do podobnych zastosowań moto-odchamianie się w płaskim terenie :D , nigdy nie miałem przyjemności jechać....

 

kumpel mówił że sxc625 vs xr650r to seryjna xr gorzej idzie u góry ale lepiej z dołu, ale jak dostanie mikuni to rozkłada kata na łopatki-bo dół zostaje a dochodzi jadowita góra :D

 

jedyna wada to kopka w 660 ale za to jest chyba nawet lżejszy bo nie ma aku

 

ja tam się na SM nie znam ale w SM to mało przeszkadza chyba bo glebisz rzadziej niż w enduro, a dopóki stoi to pali na dotyk, może o tyle że w klapkach nie da się jeździć bo nie zapalisz :D mnie to w ktmie do szału by doprowadzał ten starter z lewej, jestem kurduplem z silniejszą prawą noga i jak kiedyś 620 oglądałem to nie wiedziałem jak mam to odpalać i nie wiem do dziś :D lewą noga tak kopałem stojac na nim że go zalałem, a stojac z boku nie dałem rady tak wysoko zadrzeć prawej żeby kopnać :D

 

i tak se przy nim dłubi i dłubie,

 

niech kupi japonię :P

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglad odpalanie 660, są odpręzniki? Niby się nie przewracasz jak w terenie, wiec problemów byc nie powinno, ale z drugiej strony nawet głupi wyjazd do sklepu czy do roboty w zwykłych butach moze byc problemem jak trzeba kopać taką pojemność. XL600 chociaz ma mniejszą kompresje niz taki KTM i chętnie odpala wymaga jednak buta crossowego.

Cześć wszystkim

Zastanawiam się nad nabyciem turystyka.

Jest gdzieś na forum dział o turystycznych enduro, tam pytaj.

 

ps. jest na allegro o taki ładny 620 z rozrusznikiem w dobrej kasie:

http://otomoto.pl/ktm-lc-ktm-lc4-supermoto-M3216175.html

swoją drogą koles musial byc zdesperowany jak zakupil nowy gaźnik, tylko po co znowu dellorto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XL600 chociaz ma mniejszą kompresje niz taki KTM i chętnie odpala wymaga jednak buta crossowego.

 

ja xr600 palę w adidasach albo traperach-zależy od pory roku........parę razy mi mocno oddała, no i w zasadzie w prawym bucie podeszwa ma się kiepsko już :D ale da się ja odpalić ciepła pali z 1 po ustawieniu tłoka, zimną muszę troche okopac ale nie ma dramatu...w klapkach czy trampkach czy na boso pewno nie dałbym rady ale bez przesady też w drugą stronę

 

kumpel 650r też odpalał w podartych adidasach i nie było problemu dla niego tylko buty szybko się rozleciały....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja xr600 palę w adidasach albo traperach-zależy od pory roku........parę razy mi mocno oddała, no i w zasadzie w prawym bucie podeszwa ma się kiepsko już :D

:) po remoncie, jak będzie miała dobrą kompreche to już tak nie odpalisz ;) 450'tke w dobrym stanie, jest ciężko kopnąć bez dobrego buta.

 

 

Cześć wszystkim

Zastanawiam się nad nabyciem turystyka. Lecz nie wiem co wybrać bo w temacie turystyków nie siedziałem.

Chciał bym się was doradzić co będzie dobrym wyborem, zastanawiam się między BMW F650 GS a BMW 1150 GS jak macie jeszcze jakieś moto które możecie mi doradzić to proszę.

Chciał bym się zmieścić w kwocie około 15tyś lecz wiem że 1150 będzie ciężko kupić w takiej cenie lecz to 15tyś to jest luźna kwota może trochę podskoczyć jak i opaść :).

Zobacz Suzuki DL v-strom 650/1000. Straszliwie wygodny, przyjazny itp.

Edytowane przez m_fiolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kumpel mówił że sxc625 vs xr650r to seryjna xr gorzej idzie u góry ale lepiej z dołu, ale jak dostanie mikuni to rozkłada kata na łopatki-bo dół zostaje a dochodzi jadowita góra :D

 

jeśli "seryjna" znaczy zakorkowana to może i tak ale już odkorkowana ( dysze, iglica, wywalić ogranicznik między gaźnikiem a głowicą, wywalić blokady filtra powietrza i wypróżnić tłumik - koszt całkowity =koszt 2 dysz i trochę roboty) to xr650r bije 625 sxc i na dole i na górze i w odczuciu agresywności. Wiem, bo miałem sprzedałem i jeden kuzyn jeździ xr650r a drugi 625 sxc. dopiero 660 daje xr radę.

 

A jak wyglad odpalanie 660, są odpręzniki? Niby się nie przewracasz jak w terenie, wiec problemów byc nie powinno, ale z drugiej strony nawet głupi wyjazd do sklepu czy do roboty w zwykłych butach moze byc problemem jak trzeba kopać taką pojemność. XL600 chociaz ma mniejszą kompresje niz taki KTM i chętnie odpala wymaga jednak buta crossowego.

 

 

Generalnie jak ktoś wie jak i się tego nauczy to nie ma problemu (klucz to poza ustawieniem tłoka co jest oczywiste, mieć zdolność do nie tyle mocnego co szybkiego ruchu nogą kopiącą).

 

Rzeczywistość potrafi być jednak złośliwa i o ile w terenie po 5 godzinach po kolejnej wywrotce może brakować sił i to jest normalne, to w SM przypadkowe zgaśnięcie maszyny czekając na światłach (jako pierwszy przed pudełkami ;-) podczas zapalania się zielonego i histeryczne próby jej odpalenia na szybko mogą skończyć się porażką i

 

 

spychamy na pobocze....przekopanie na deko...i dopiero kop i odpalenie

 

i to jest wtedy przykre ;-)))

 

kopane 600 tki to bajki dla twardzieli :->

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...