fateofangel Posted April 17, 2024 Share Posted April 17, 2024 Czy ma duże znaczenie w tych czasach czy motocykl będzie na wtrysku czy na gaźniku? oprocz spalania ajkies wieksze rożnice to powoduje? Quote Baggy Natural Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antek1346 Posted March 26 Share Posted March 26 Mam pytanie czy da się zarejestrować Crossa i czy da się zrobić homologacje żeby legalnie i normalnie jeździc po ulicach publicznych ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piasek80 Posted March 27 Share Posted March 27 Da się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakubRev Posted June 6 Share Posted June 6 Dzień dobryMam prawo jazdy a2 chcę kupić supermoto/enduro do jazdy głównie po asfalcie i szutrach.Przeczytałem dużo wątków na różnych forach o husqvarnie te 250 4t (okolice 2010r.) nie znalazłem konkretnych informacji. Pytam ponieważ zastanawiam się głównie między wr250f / exc250f a właśnie wspomnianą husky.Tak jak o ktm i yamahe wiem że olej należy zmieniać co około 20mth a tłok przy 80mth, oczywiście przy amatorskiej jeździe, więc do sedna, czy ktoś wie jak husqvarna odbiega serwisowaniem od wcześniej wspomnianych enduro i jak wygląda sprawa z dostępem do części. wyczytałem że w serwisówce zmiana oleju co 5000km a tłok co 10000km ale podczas czytania forum znalazłem opinie że ktoś nie poleca tak bardzo przeciągać wymian.Za wszelkie informacje dziękuje, zapraszam do dyskusji. Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted June 6 Share Posted June 6 Suzuki DR 350 Kawasaki KLX 250/300 Honda CRF 250 L Yamaha WR 250 R - 4 zaworowa nie 5 zaworowa... Reszta będzie sprawiać tylko kłopoty... Polecam obejrzec i posłuchać fachowca, i wziąć poprawkę na to, że te hard- enduro to delikatnie osłabione motocrossy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakubRev Posted June 6 Share Posted June 6 Suzuki DR 350 Kawasaki KLX 250/300 Honda CRF 250 L Yamaha WR 250 R - 4 zaworowa nie 5 zaworowa... Reszta będzie sprawiać tylko kłopoty... Polecam obejrzec i posłuchać fachowca, i wziąć poprawkę na to, że te hard- enduro to delikatnie osłabione motocrossy... Na starcie dziękuje za odpowiedź, film obejrzałem i wnioski mam takie, że naprawy w takich motocyklach są dosyć przewidywalne ,a ewentualne wybuchy silnika są bardzo rzadkie.Co do twoich propozycji są to motocykle innego rodzaju tzw. dualsport. XR350 DR350 odpadają przez swój wiek a KLX nie podobają mi się. Natomiast o CRF i WR sporo czytałem i wiem tyle ,że WR to bardzo dobre sprzęty choć są drogie i jest ich mało na sprzedaż ,a CRF to dość ciężki motocykl z małą mocą i słabym zawieszeniem da się to rozwiązać zmieniając sprężyny zawieszenia, likwidując zwężkę w dolocie zmieniając wydech i zakładając EJK.Także 15k/16k powinno starczyć na zakup i przystosowanie takiego motocykla (CRF250l/m lub WR250x, wersji r nie ma na olx) jest to alternatywa do rozważenia napewno te motocykle mają inne zastosowanie ,a to co ja wymagam od motocykla jest gdzieś pomiędzy hard enduro ,a dualsport, napewno zastanowię się nad tymi opcjami.Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naimanito Posted June 11 Share Posted June 11 Siemano. Szukam swojego pierwszego motocykla. Mam 16 lat ale jestem dosyć wysoki 190cm. Poszukuje czegoś co nada się zarówno na asfalt jak i w teren z możliwością zarejestrowania na a1 więc pojemność 125 i 15 KM. Na razie zastanawiałem się nad Aprilia RX 125, Beta rr 125. Co sądzicie o tych motocyklach. Macie jakieś lepsze propoyzcje do około 10k zł? Z góry dzięki za odpowiedź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.