Jump to content

Co kupić, wybrać ?!


Recommended Posts

  • 11 months later...
  • 2 months later...

Dzień dobry
Mam prawo jazdy a2 chcę kupić supermoto/enduro do jazdy głównie po asfalcie i szutrach.
Przeczytałem dużo wątków na różnych forach o husqvarnie te 250 4t (okolice 2010r.) nie znalazłem konkretnych informacji. Pytam ponieważ zastanawiam się głównie między wr250f / exc250f a właśnie wspomnianą husky.
Tak jak o ktm i yamahe wiem że olej należy zmieniać co około 20mth a tłok przy 80mth, oczywiście przy amatorskiej jeździe, więc do sedna, czy ktoś wie jak husqvarna odbiega serwisowaniem od wcześniej wspomnianych enduro i jak wygląda sprawa z dostępem do części. wyczytałem że w serwisówce zmiana oleju co 5000km a tłok co 10000km ale podczas czytania forum znalazłem opinie że ktoś nie poleca tak bardzo przeciągać wymian.
Za wszelkie informacje dziękuje, zapraszam do dyskusji. 273198599698fe1c5e12054db9879954.jpg

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Suzuki DR 350

Kawasaki KLX 250/300

Honda CRF 250 L

Yamaha WR 250 R - 4 zaworowa nie 5 zaworowa...

 

Reszta będzie sprawiać tylko kłopoty...

Polecam obejrzec i posłuchać fachowca, i wziąć poprawkę na to, że te hard- enduro to delikatnie osłabione motocrossy...

 

Link to comment
Share on other sites

Suzuki DR 350
Kawasaki KLX 250/300
Honda CRF 250 L
Yamaha WR 250 R - 4 zaworowa nie 5 zaworowa...
 
Reszta będzie sprawiać tylko kłopoty...
Polecam obejrzec i posłuchać fachowca, i wziąć poprawkę na to, że te hard- enduro to delikatnie osłabione motocrossy...
 
Na starcie dziękuje za odpowiedź, film obejrzałem i wnioski mam takie, że naprawy w takich motocyklach są dosyć przewidywalne ,a ewentualne wybuchy silnika są bardzo rzadkie.

Co do twoich propozycji są to motocykle innego rodzaju tzw. dualsport. XR350 DR350 odpadają przez swój wiek a KLX nie podobają mi się.

Natomiast o CRF i WR sporo czytałem i wiem tyle ,że WR to bardzo dobre sprzęty choć są drogie i jest ich mało na sprzedaż ,a CRF to dość ciężki motocykl z małą mocą i słabym zawieszeniem da się to rozwiązać zmieniając sprężyny zawieszenia, likwidując zwężkę w dolocie zmieniając wydech i zakładając EJK.

Także 15k/16k powinno starczyć na zakup i przystosowanie takiego motocykla (CRF250l/m lub WR250x, wersji r nie ma na olx) jest to alternatywa do rozważenia napewno te motocykle mają inne zastosowanie ,a to co ja wymagam od motocykla jest gdzieś pomiędzy hard enduro ,a dualsport, napewno zastanowię się nad tymi opcjami.9b007d4fa9ffabdc9fcbe74ee29987aa.jpg

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

  • Like it! 1
Link to comment
Share on other sites

Siemano.
Szukam swojego pierwszego motocykla. Mam 16 lat ale jestem dosyć wysoki 190cm. Poszukuje czegoś co nada się zarówno na asfalt jak i w teren z możliwością zarejestrowania na a1 więc pojemność 125 i 15 KM. Na razie zastanawiałem się nad Aprilia RX 125, Beta rr 125. Co sądzicie o tych motocyklach. Macie jakieś lepsze propoyzcje do około 10k zł? Z góry dzięki za odpowiedź.  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...