Jump to content

rafael

Forumowicze
  • Content Count

    4,819
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rafael last won the day on September 12 2011

rafael had the most liked content!

Community Reputation

17 Neutralny

7 Followers

About rafael

  • Rank
    MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    Motocykle, Samochody, technika wojskowa, sporty walki, mechanika i mechatronika :D
  • Skąd
    Gorlice/Nowy Sącz

Osobiste

  • Motocykl
    Co chwile inny
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8816486
  • Strona www
    http://
  1. Pływak w dół, zgadza się. A do klekotu silnika sie przyzwyczaj, no chyba że zacznie walić korba, wtedy juz nie ma przelewek. Pozdro
  2. Jak masz możliwość to podmień moduł zapłonowy.
  3. Na Lemforder można zrobić 80-100 tyś bez problemu jak jeździ się z głową. Silnik jest dobra jednostką i 300 tyś nie robi na nim wrażenia jeśli chodzi o mechanikę. Wiadomo że padnieta turbosprężarka może się trafić w kazdym dieslu, to jest element powiedziałbym "eksploatacyjny". Skrzynia lepsza 6 biegów, miałem dwie na 5 i dwie na 6, jak dla mnie lepiej sie jezdzi na tej drugiej. Dwu masa również może się skończyć w każdym innym dieslu, więc przede wszystkim warto zrobić prawidłowe oględziny przed kupnem, co dla osoby w temacie nie będzie trudne. Moja rada to nie patrzenie na licznik tylko ocenianie realnego stanu samochodu. Dobrze gdyby silnik jeździł na 5W 30 i miał tankowane dobre paliwo. Zabezpieczenie antykorozyjne na 5 z plusem. Jeśli jezdzisz gdzieś w góry lub lubisz poszaleć w zimie to szukaj quattro. Spalanie wzrośnie o średnio 1L ale prowadzenie w zimie nieporównywalne. Napęd sam w sobie jest prawie bezobsługowy, i raczej nie ma się co martwić o jego uszkodzenie. Model B7 z 2.0 lepiej omijaj, chyba że kupisz z przebiegiem poniżej 100tyś, co oczywiście będzie maga trudne. W B7 masz jeszcze silnik 1,9 PD taki jak w B6, tyle że 116KM, ale po chipie na 140-145 jezdzi wyśmienicie. Jedyny minus że z tym motorem nie występuje quattro. to chyba tyle z ogólnych rzeczy, jeśli chcesz coś więcej wiedzieć to pytaj. Pozdro
  4. Husqvarna WR 360 albo EXC 380 , mocne bestie. W sumie to nie soft, ale najmocniejsze :D tłoka nie trzeba co chwile wymieniać :D
  5. Na wiosnę miałem w planie wymienić cały asortyment okularnika... Planowałem zakupić nowe okulary na co dzień, nowa oprawka + szkła, czyli jakieś 500-700zł, miałem zakupić przeciwsłoneczne ze szkłami korekcyjnymi, i sportowe na motor... ale pierwsze co zrobię to testy na soczewki...
  6. Dziwne na prawdę,mój miał spory przeskok mocy, i wtedy właśnie koło wędrowało w góre, tyle że siedział tam tuningowy wydech kompletny fmf i membrany v-force 3 . Ale żeby to aż taki wpływ miało...
  7. To coś kiepskie to EC 300 miałes okazje poznać, bo moje szło na koło na każdym biegu, i sztuka było do 4 biegu utrzymać koło na ziemi... a był to prawie nowy i nie grzebany od nowości sprzęt. Co do husqvarny to po roczniku 2000 2T sa tak samo dobre jak te po 2007, może chodziło ci o 610 4T...
  8. A miał ktoś do czynienia z oprawkami "sportowymi" takie malutkie na pasku gumowym. Podobno maja jakiś system że nie parują . Jak to sie ma do rzeczywistości ?Jak w terenie albo na torze, to nie mam czasu odchylać gogli. Musze znalesc rozwiązanie które nie będzie mi przeszkadzało w jezdzie, oczywiście jeśli przystanę na dłuzszą chwile to mogę sciągnąć gogle żeby powietrze sobie recyrkulacje zrobiło, ale w czasie jazdy nie ma mowy... A i jeszcze jedno. Jest możliwość nosić przez tydzień okulary,a na czas jazdy, czyli jakieś 5-6 godzin dziennie w weekendy soczewki? Jak to się ma?
  9. Dzięki za rade. Oczywiście jeśli doszło by do zakupu, to sprawdze to wszystko o czym piszesz.
  10. Podepne się. Jak to wygląda w przypadku kasku crossowego i gogli? Da się jeździc zeby nie parowało? Jesli nie to trzeba bedzie rozważyć temat soczewek niestety...
  11. No o tym właśnie mówie, a jezdziłem troche zeszłorocznym modelem i kapitalny motocykl jak dla mnie. W cięższym terenie zjada wszystkie 530 Bergi i reszte. Zreszta jezdzi prawie jak 4 suw, a poreczność to inna bajka.No i design bardzo ciekawy... ciekawe jak modele 4T. Widze że silnik Yamahy, a ten akurat uwazam za dobry bo miałem okazje go dokładnie poznać.
  12. http://www.tipmoto.com/motorky/gas-gas/249504-ec-300.html u nich na starcie 21 tyś zł. Ciekawe ile dało by się jeszcze urwać? Jak wygląda zakup na firmę tak samo jak z PL? Bo jak tak kurde patrze to zaraz sie okaże że nie opyla się uzywki kupować...
  13. A ciekawe jak na słowacji, bo w PL ja mieszkam własnie ok 30 km od granicy ;) A masz może kogoś kto mógłby zorientować się za ile można by EC300 kupić w CZ? Ciekawe jak wyglada sprawa z zakupem na firmę z CZ? Może wziąłbym na znajomego... sam nie wiem, ale lubie szukać oszczedności i nie lubie przepłacać ;)
  14. Miałem 2 przypadki gdzie przy pałowaniu na SM poleciała korba, puki jezdziły w terenie było ok, może to przypadek...
×
×
  • Create New...