enduromaster Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 takie i stromsze górki nie są jakimś wyzwaniem , 3jeczka i bez stresu wjazd filmik nie mój, ja bez kamery jeżdżę , w drzecie ani razu mi mocy nie brakło a co wystrzeliwania motocykla w górę, w ciągu 14 lat tylko raz się mi tak zdarzyło :icon_rolleyes: http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C03...647669-full.jpg Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 tu na filmiku mam nagrane podjazdy w opuszczonej kopalni piachu. teren z baaaardzo grząskim i sypkim piachem. W drugiej częsci filmiku podjazd pod dużą górę to na 2 nie ma szans. Start z 2-jki duże napędzenie i 3-ją na stromkę. Inaczej moto zakopane. Jak się nie napędzisz na dole to na stromce juz nie dasz rady bo koła się zapadają. A przy okazji na 3:34 podjazd zakończony wywrotką i zgrane to z dwóch kamer jedna z dołu druga na kasku buttrock.gif Ale męczycie sprzęty :P Jak czujesz, że Ci moto z pod dupy wyjeżdża to na kierownice wchodzisz bardziej, albo gaz odpuszczasz i się zatrzymujesz. Przynajmniej ja tak robię. takie i stromsze górki nie są jakimś wyzwaniem , 3jeczka i bez stresu wjazd filmik nie mój, ja bez kamery jeżdżę , w drzecie ani razu mi mocy nie brakło a co wystrzeliwania motocykla w górę, w ciągu 14 lat tylko raz się mi tak zdarzyło icon_rolleyes.gif http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C03...647669-full.jpg O Nowosolna :) A u tego gościa ze zdjęcia to ciuchy kupuję.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 wzrost a hard enduro.. oto moja zagwostka, otóż mam około 180cm wzrostu ale mam króciutkie nóżki i ciężko mi o podparcie w trudniejszych sytuacjach typu hard enduro. Czy zawodowcy, ci co robią to na najwyższym poziomie, muszą być wysocy ? bo nie wyobrażam sobie jazdy moim ktm po mega trudnym terenie, takim jak np. jest na zawodach itp jak przy zwykłej półce skalnej nie mam podparcia i przewracam się na bok.. i jeszcze jedno pytanko, wiem że napewno mam źle ustawioną kiere, tylko nie wiem jak ją ustawić właściwie, wyżej i bardziej do przodu ? mój przyjaciel jężdzący w mx mówił jak siedział na nim że ta kiera to jak chwytać byka za rogi, ale nie wiem właśnie co jest nie tak :P tu fotki jak teraz jest : http://bikepics.com/pictures/2093750/ http://bikepics.com/pictures/2025627/ Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 ustaw tak żeby było wygodnie na stojąco z tego co widze masz za nisko a siedzenie można obniżyć, kwestia pobawienia się szlifierką i zabawy w tapicera Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Co do pierwszej części twojego posta Grebur to balans ciałem. Stoisz i pracujesz całym ciałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Ja odnoszę wrażenie, że na tym samym piaszczystym podłożu guma tylnia o rozmiarze 120 bardziej spowalnia moto niż opona 110. Muszę się teraz bardziej napędzić. To subiektywne odczucie, czy jest tak faktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 tak jest faktycznie, szersza opona > większa powierzchnia styku z podłożem > większe tarcie i opory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 się teraz tak zastanawiam.. Bo nie mogę uporać się ze zmianą biegów na stojąco, mam po prostu tą dźwignię za nisko a mam zwalony gwint od regulacji i za bardzo nie mam czasu się tym zająć, ale teraz tak oglądam te filmiki enduro i nie widzę żeby ktoś wachlował tymi biegami na stojąco, oni cały czas na jednym biegu jadą, a na prostych szybkich odcinkach można się przysiąść i wbić tą 4kę czy 5tkę.. Więc jak to jest, powinno się mieć możliwość zmiany biegu na stojąco czy nie trzeba ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Więc jak to jest, powinno się mieć możliwość zmiany biegu na stojąco czy nie trzeba ? Na torze może i byś dał rade na jednym/dwóch biegach, w enduro nie widzę takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 wszystko ustawiasz do jazdy na stojąco tyle w temacie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolq Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ja jestem pod wrażeniem zawodowców, mam w sobie jakieś blokady kiedy jeżdżę na ojca wr 250, jakieś większe błoto, konary, grząski piasek i już odruchowo dupa idzie w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 ,,ja jestem pod wrażeniem zawodowców, mam w sobie jakieś blokady kiedy jeżdżę na ojca wr 250, jakieś większe błoto, konary, grząski piasek i już odruchowo dupa idzie w dół." poprawni amatorzy jeżdżą z dupą w powietrzu :D musisz mieć trochę w bańce żeby dobrze jeździć,po prostu zawsze staraj się jeździć jak najlepiej i jak najszybciej umiesz,i nie bój się,trzymaj moto sztywno,nogami mocno dociskaj to nie będzie cię poniewierać na piachu no i na stojaka dupa do tyłu i maneta opór i lecisz elegancko to podstawa,pooglądaj filmy z rajdu baja czy dakar to zobaczysz jak fruwają czy jakiekolwiek inne/instruktażowe to już podłapiesz trochę jak się lata :D dużo było w temacie napisane także czytaj i wprowadzaj w życie i pamiętaj maaaaneta i lecimy :D Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 ,,ja jestem pod wrażeniem zawodowców, mam w sobie jakieś blokady kiedy jeżdżę na ojca wr 250, jakieś większe błoto, konary, grząski piasek i już odruchowo dupa idzie w dół." poprawni amatorzy jeżdżą z dupą w powietrzu :D musisz mieć trochę w bańce żeby dobrze jeździć,po prostu zawsze staraj się jeździć jak najlepiej i jak najszybciej umiesz,i nie bój się,trzymaj moto sztywno,nogami mocno dociskaj to nie będzie cię poniewierać na piachu no i na stojaka dupa do tyłu i maneta opór i lecisz elegancko to podstawa,pooglądaj filmy z rajdu baja czy dakar to zobaczysz jak fruwają czy jakiekolwiek inne/instruktażowe to już podłapiesz trochę jak się lata :D dużo było w temacie napisane także czytaj i wprowadzaj w życie i pamiętaj maaaaneta i lecimy :D Czytanie i oglądanie owszem ale nic nie zastąpi godzin na moto choćby zwykłego pierdzenia po okolicy, tylko to da wyczucie moto i tylko w taki sposób można się przekonać o tym że dupa w górze to większa kontrola nad moto. Podpowiedź w styu: "i pamiętaj maaaaneta i lecimy" są "średnio" przydatne :wink: tak samo jak: "I nie bój się", dalej: "trzymaj moto sztywno"...... a będziesz leżał co 100m :icon_mrgreen: po to się podnosi dupsko z kanapy żeby NIE trzymać moto sztywno tylko mieć większą elastyczność i większe szanse na reakcję i balans ciałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) po to się podnosi dupsko z kanapy żeby NIE trzymać moto sztywno tylko mieć większą elastyczność i większe szanse na reakcję i balans ciałem. :lalag: dlatego też ustawienia do jazdy na stojaka Edytowane 21 Listopada 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Czytanie i oglądanie owszem ale nic nie zastąpi godzin na moto choćby zwykłego pierdzenia po okolicy, tylko to da wyczucie moto i tylko w taki sposób można się przekonać o tym że dupa w górze to większa kontrola nad moto. Podpowiedź w styu: "i pamiętaj maaaaneta i lecimy" są "średnio" przydatne :wink: tak samo jak: "I nie bój się", dalej: "trzymaj moto sztywno"...... a będziesz leżał co 100m :icon_mrgreen: po to się podnosi dupsko z kanapy żeby NIE trzymać moto sztywno tylko mieć większą elastyczność i większe szanse na reakcję i balans ciałem. lecąc dosyć szybko po piachu-nie ubitej drodze piaskowej balansujesz czy trzymasz mocno moto i ciśniesz manetę żeby przejść jak najszybciej i się nie zakopać? i sory,ale jak ktoś się będzie całe życie bał i czaił 60km/h, -30 to do usranej śmierci nie będzie sobie radził tam gdzie inni mają jakieś doświadczenie bo byli w jakieś podbramkowej sytuacji i wiedzą jak się zachować,po prostu za cholerę nie będzie w stanie dotrzymać kroku, oczywiście to tylko moje zdanie i racja że im więcej się jeździ tym masz większe doświadczenie ale powinno to iść według mnie z tym że im dłużej tym szybciej-niech to doświadczenie coś sobą pokazuje ps.choćby leżał co 50m to jeżeli czegoś go to nauczy to niech glebi :icon_mrgreen: w końcu uczymy się na błędach-jedni się uczą inni odpuszczają a jeszcze inni zaczynają jeździć wolniej Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.