Skocz do zawartości

Podstawy jazdy Enduro


Rekomendowane odpowiedzi

A ja tam jestem pod wrażeniem 250 4T, obecnie mam yzf250 i exc-r 450 i ćwiartkia 4t przebija ktm'a 450.

Frajda z jazdy wyżyłowaną 250 4T jest niesamowita- tylko te motogodziny, które lecą jak opętane. Dla tego z rozsądku do jazdy po lasach przesiadłem się na 450. (jakby co to yamaszka w igielnym stanie do oddania za dobre pieniądze ;) )

 

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie :

Kiedy jestem zmuszony jechać wolno przez sypki piasek mam trzymać kierownice z całej siły zeby zapobiec po części wożenia przodu (opierać się) czy leciutko trzymając dawać jej margines ruchu (poddać się).

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie :

Kiedy jestem zmuszony jechać wolno przez sypki piasek mam trzymać kierownice z całej siły zeby zapobiec po części wożenia przodu (opierać się) czy leciutko trzymając dawać jej margines ruchu (poddać się).

 

Jak będziesz się opierać to będzie jeszcze gorzej. Najlepiej jest odciążyć przód i trzymać mocno kierownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymaj kierownice normalnie, najważniejsze to trzymać motocykl nogami, jak czujesz się niepewnie to jedź na stojąco przesuń środek ciężkości do przodu i kolanami "obejmij" bak.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód niech sobie lata, nie trzymaj na siłę. Tak jak napisał enduromaster wyżej - ciężar ciała na tył o ogień :) Jak dla mnie to jazda po sypkim piachu albo błocie to albo bardzo powoli i ostrożnie, albo ostro odkręcona manetka. Na pół gwizdka średnio się sprawdza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak przejeżdżacie przez duże kłody, dreny albo jakieś inne poprzeczne nierówności? (Jak ktoś jest z Lodzi to na górce śmieciowej na Józefowie są wkopane opony) Zawsze trzymacie palce na klamce sprzęgła?

Ja trzymam w razie niebezpieczeństwa jest się jak uratować, no i przydante strzały ze sprzęgła. Lecz tylko jeden palec mam na klamce.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przejeżdżam wolno tzn, zatrzymuje się przed kłodą i dopiero potem jadę to zatrzymuje się na kłodzie i muszę motor spychać żeby dalej pojechać. Natomiast jak się nie zatrzymuje to przejeżdżam kłodę do połowy po czym jak tylne koło wjeżdża na kłodę to mi tak tył motoru podbija, że czasami wysadza mnie z siedzenia :)

 

Ja mam kłopot z trzymaniem palca na klamce sprzęgła bo nie mogę wtedy mocno trzymać kiery i boje się, że mi ją wyrwie na nierówności. Na siedząco jeszcze mogę trzymać palce na klamce, ale na stojąco już nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 palce albo jeden na sprzęgle, zależy od stanu odcisków

a te opony to banał, byle nie zawiesić się na ramie i moto ładnie przejeżdża

z mokrymi kłodami jest problem, trzeba dobrze podbić przód i tył

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...