Jump to content

Katsumoto

Forumowicze
  • Content Count

    1,563
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Katsumoto last won the day on July 30 2011

Katsumoto had the most liked content!

Community Reputation

25 Neutralny

2 Followers

About Katsumoto

  • Rank
    MOTONITA - głaszczący manetkę
  • Birthday 07/31/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    małopolska

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4454444
  • Telefon
    iP
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

480 profile views
  1. Jest na bieżąco z grupa „kierowcy zawodowi” :D Wysłane z Nokii 3310 za pomocą Tapatalk
  2. Wg mnie wyjazd za chlebem poza europę to zawsze jest one way ticket. Czasy się zmieniły i dla kogoś bez nadzwyczajnego fachu raczej będzie ciężko wyjechać, utrzymać się, odłożyć jakaś sensowna kwotę w krótkim czasie i wrócić. Do tego odległość od reszty rodziny i koszty podróży. Dla mnie nawet Anglia wydawała się zbyt odległa i jeszcze w zależności gdzie w uk wylądujesz kwestia połączeń lotniczych a na kołach to już duża eskapada. Wysłane z Nokii 3310 za pomocą Tapatalk
  3. Wez pod uwagę Szwecję jeżeli chodzi o jazdę, kultura wysoka, ruch znikomy ( w porównaniu do Niemiec). Trasy zdecydowanie prostsze od "wysokiej" Norwegii - zwłaszcza zimą. Zarobki w sa godne. Jedyny problem to znalezienie sobie zakwaterowania - w tej kwestii to jest koszmar, zwłaszcza w Sztokholmie
  4. Najbliższe lata raczej tam bede mieszkał Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Czesc, Moja firma szuka kierowców c+e z doświadczeniem w jazdzie z przyczepa na obrotnicy (koniecznie). Wymagane: prawo jazdy c+e Ykb - czyli nasza kwalifikacja zawodowa Karta kierowcy Uprawnienia na wózki widłowe (najlepiej kat A i B ) Język ang i/lub szwedzki dobry - trzeba się dogadać w razie jakiś problemów i czysto w pracy jeżeli chodzi o załadunki/rozładunki. Praca jest na grafik, samochody pracują praktycznie 24/7, tylko kierowcy się zmieniają. Wynagrodzenie wg kollektivavtal czyli podstawa 26535 koron + dodatki za prace w nocy i weekendy + nadgodziny itd. Praca na terenie północnego Sztokholmu. Grafiki ułożone są na około 10 - 13 godzin wiec średnio w tygodniu pracuje się po 4 dni w tygodniu Jedyny problem to ze firma nie załatwia lokum a z tym w Sztokholmie to mały problem. Praca dla ludzi co chcą wyjechać na dłuższy czas, bo system może być problematyczny z tego względu ze po skończonej pracy i tak trzeba się z auta wymeldować i mieć dach nad głową.
  6. I fioletowym Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Klod mecz jak mecz. Licza sie memy po
  8. Podkarpackie DK28 odcinek za Sanokiem w stronę Przemyśla, dokładnie to Załuż - Tyrawa Wołowska Wysłane z Nokii 3310
  9. Za dwa lata to faktycznie dużo musiałeś widzieć a miałeś do czynienia kierowcami ze wschodu? szczególnie mam tutaj na myśli Ukrainców, Litwinów albo Romków? O nich można dopiero ksiazke napisać. A największe bydło to trzeba przyznać ze robi transportowy naród wybrany (za takich się uważają) Holendrzy, płyń z nimi na dłuższych promach to zobaczysz co potrafią zrobić kierowcy z tej "cywilizowanej" Europy Wysłane z Nokii 3310
  10. a to nie był czasem Hiob? taki dziadzia z broda wąsem i szara bmw m3 od zony? a jeszcze do tej jazdy. Wszystko jest pięknie póki sie co nie wysra, nie przytrzymają gdzieś w świecie na rozładunku, albo dorobkiewicz szef będzie szukał złotego strzału do domu gdzieś z zachodniej Hiszpanii 5 dni i wtedy ta mityczna sióstka z przodu i co łikend w domu szlak trafia. I nawet jak zarobisz to nie będziesz miał czasu wydać tego hajsu na dziwki i konserwy
  11. napaczyles się na fanpejdze tych asfaltowych celebrytów? ;)
  12. Tak Wysłane z Nokii 3310
  13. no to jednak zostane w tej ciapatej szwecji dalej :)
  14. A cos wiecej? Solówka? Zestaw? Jaki rodzaj transportu? Zycie w budzie czy praca na 8h dziennie? Zakwaterowanie? Mozliwosc zjazdów czy mieszkanie tam? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...