Jump to content

michu13

Forumowicze
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About michu13

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Motocykl
    Honda cb 750 SC Nighthawk
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ostrów Wielkopolski
  1. Witam mam pytanie czy ktoś spotkał się z przypadkiem , że korek z okładzin tarczek sprzęgła wykruszył sie . Znalzłem małe kawałki korka na bagnecie tarczki wymienię jak i olej . Mam pytanie czy rozbierać dół silnika?może przepłukać ropą . Czy jest mozliwośc że te kawałki mogą zatkać jakiś kanał olejowy?
  2. Kolego masz zmierzyć napięcie miedzyfazowe czyli jedna sonda z miernika do żółtego przewodu i druga sonda do następnego żółtego przewodu masz trzy kombinacje, oczywiście napiecia mierzysz przy pracującym silniku miernik ustawiasz na pomiar napięcia zmiennego taka fala poziomo.Pomiar rezystancji wykonujesz na wyłączonym silniku i proszę zmierz rezystancję uzwojenia WIRNIKA to jest to co się kręci, jego uzwojenie jest zakończone pierścieniami po których slizgaja sie szczotki mierzysz na omach przykładając sondy do pierścieni ślizgowych.
  3. Coś mi te Twoje pomiary nie pasują , na tych żółtych przewodach masz napięcie przemienne trójfazowe (takie samo jakie zasila Ci silnik przy krajzedze albo hydroforze) i międzyfazowo powinno być ok. 50do 80 volt (mierzymy na zakresie prąd zmienny) jeśli sa to tak małe napięcia to masz uszkodzone uzwojenie wirnika tak na 90 procent zmierz jego rezystancję zwykłym miernikiem .
  4. Niekoniecznie regler padł, również mogło polec uzwojenie wirnika zmierz omomierzem ile ma ohm ,dokładnie nie wiem ile powinno mieć ale u mnie w starej Japonii to jest od 3,5 do około 5 ohm.
  5. Coraz więcej postów super
  6. Wybrałeś sie ? pozdrawiam Michał
  7. Dzieki za odzew, chodzi mi własnie o takie odkryte przypadkiem albo o głosy miejscowych motocyklistów. Nie te znane ogólnie jak droga stu zakrętów, autostrada sudecka ale własnie takie miejscowe ,te od 1do 4 to poznałem a ta Barcin Żnin będe musiał przetestować często jeżdżę w tamtych okolicach . dzieki pozdrawiam Michał
  8. Witam forumowiczów, do napisania tego posta skłoniła mnie ostatnio fajna droga , którą jechałem samochodem i na której znalazłem się przypadkiem.Pracuję w Koszalinie jestem z wielkopolski, kolega poprosił mnie abym odebrał coś w Sławnie, jadąc 11-stka skręciłem w Bobolicach na Sławno w drogę numer 205. Fajna droga z zakretasami, choć nawierzchnia w niektórych miejscach dziurawa jak ser szawajcarski. Może koledzy by tutaj podawali fajne drogi, które są w ich okolicach? Może jadąc często główną droga nie wiemy , że obok jest fajna trasa? pozdrawiam Michał
  9. Witam tak jak w temacie czy może ktoś miał styczność z tymi kaskami, mają je w XLMoto a ceny są atrakcyjne. A może to gorsze od chińszczyzny. pozdrawiam Michał
  10. http://www.ostrow24.tv/news/82291-testowal-motocykl-roztrzaskal-sie-na-wroclawskiej.
  11. Gratuluję, daj jakieś zdjęcie swojej ślicznotki. Ja ostatnio zrobiłem swoja dobre 1,5kkm, nawet byłem blisko od Ciebie hahaha pozdrawiam Michał
  12. Nie ma sprawy jakby były jakieś problemy to wal smiało, jak będe umiał to pomogę. Z regulatorem nic narazie nie kombinuj, założysz nowy wirnik to zobaczysz, ja jak nie wiedziałem czemu nie ma ładowania , to podejrzewałem właśnie regler zrobiłem sobie nowy ale niestety nic to nie dało tz. napięcie podskoczyło o jakies pół Volta, to prosty temat , przypuszczam ze masz regulator okej on jest zabudowany razem z diodami prostowniczymi możesz sobie sprawdzić diody czy sa okej, to jest zwykły trójfazowy prostownik więc każdy elektryk Ci go przedzwoni. pozdrawiam i czekam na wiadomość czy prąd powrócił michał
  13. Naprawdę nie ma problema, a więc na tym tekstolitowym krążku gdzie są pierścienie ślizgowe są cztery śrubki , musisz wydłubać tą masę co zasłania łebki tych śrubek, wydłubujesz małym krzyżakiem wykręcasz, odcinasz druty co idą na pierścienie ślizgowe, i teraz delikatnie podważasz raz z jednej raz z drugiej strony tekstolit z pierścieniami, jest to trochę upierdliwe bo siedzi mocno ale da się to zdjąć na 110 procent.Tylko nie połam.Następnie musisz rozpołowić sam wirnik, prościzna albo ściągacz na dwa ramiona albo imadło śruba M18X1,5 wkręcasz śrubę , górną część wirnika w imadło parę strzałów impulsatorem i masz wirnik rozpołowiony.Podważasz cewkę wyciągasz i masz wszystkie części składowe, jak dasz mądrym przewijaczom to sobie poradzą . Aha przed rozpołowieniem wirnika nabij majslem linie na składaniu połówek wirnika. jakby co to dzwoń bo nie lubię pisać 606352399 powodzenia Michał Jak będziesz miał już wszystko cacy to MUSISZ TEN WIRNIK WYWAŻYĆ download(3).zip
  14. Cześć Mikass jeśli masz trochę drygu i pojęcia to sam sobie taki wirnik przewiniesz, przerabiałem to w zeszłym roku w mojej ślicznotce, normalka brak ładowania rezystancja uzwojenia coś około 2 ohma czyli dużo za mało, jeśli nie chcesz się za to sam brać skontaktuj się z Danielem Maneta z tego forum ale z tego co wiem to wyjechał do Francji.A jesli chcesz sam robić służę radami bo to naprawde jest do ogarnięcia, największy problem to będzie po przewinięciu wyważenie tego wirnika a jest to niestety konieczne. pozdrawiam Michał
×
×
  • Create New...