Skocz do zawartości

marcinee

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marcinee

  • Urodziny 02/01/1969

Osobiste

  • Motocykl
    R 71,Komar3, Komar Sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    lublin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia marcinee

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Alternator dalej działa-tak samo jak po naprawie. Namiary na warsztat: http://elektromechanikaniemce.pl/oferta/ marcinee
  2. Nie miałem problemu z tym przewiniętym-działa tak samo dobrze jak po naprawie a przejechałem jakieś 12 tys mil
  3. Do Hondy CX500 kupię dwignię zmiany biegów i dwignię h-ca nożnego-musi być od zwykłego CX ,nie od modelu Custom i nie od modelu Euro. Może być do renowacji tzn słaby chrom ale proste i dobre wielokliny. M
  4. Jak w temacie sprzedam cbr600 -kupiłem dla siebie ale jednak pozostanę przy swoim cb650. Moto ma autentyczny przebieg 20 tys km -chodzi jak wściekły-co do ceny do pogadania oczywiście. Reszta info w linku http://olx.pl/oferta/honda-cbr-600f4i-CID5-ID6tAOW.html Marcin
  5. Sprzedam Nighthawka-wszystko w ogłoszeniu-zapraszam http://olx.pl/oferta/85-honda-cb650-cbx-nighthawk-CID5-ID58JPh.html#36527dc612 Marcin
  6. Sprzedam Nighthawka CB700 , wszystko w linku... http://allegro.pl/honda-cb700-nighthawk-s-i3691623086.html Chętnie odpowiem na pytania ,czy tez tutaj czy telefonicznie Moto jest w Lublinie. M
  7. Jak w temacie do ww Hondy (rc13) kupię uchwyt pasażera za siodłem i łącznik lag przód. To co na foto.
  8. konrad1f czytaj ze zrozumieniem-może moje tezy nie będą Ci się wydawać dziwne. Piszę o faktach a nie o tym co mi się wydaje Z mojej strony to tyle w tym temacie.
  9. Hej Przecież nigdzie nie napisałem że chcę kupić ten moto! Czytaj ze zrozumieniem. Również pomyśl l-jeżeli tutaj ten moto kosztuje 700EUR to odliczając koszt wyrejestrowania w NL,transport do PL no i jakiś zysk sprzedawcy ile tam czyli w NL kosztował? Bez urazy-miłego dnia.
  10. Czy bzdura? Być może... Masz rację że dzisiaj zakłada się akcesoryjne wydechy ,czy tak było w latach '80 w NL? Ja tego nie wiem,być może masz rację. Moim zdaniem w sumie stary juz motocykl taki jak ten 650 jest po prostu bardziej wartościowy jak jest oryginalny. Na zdjęciu widać też przerysowany gmol i ułamana końcówkę klamki h-ca-może ma to znaczenie a może nie. Teraz taki nowy wydech 4w1 kosztuje nieco ponad 300Eur wiec nie jest to jakaś "niemała kasa"-może w latach '80 był drogi tego nie wiem.
  11. Tak jak na tym foto powyżej ma wyglądac oryginalny wydech. Brak ori wydechu to na ogół jakaś kombinacja albo z przebiegiem albo ze jakimś szlifem po asfalcie. Jak moto jest całe w oryginale tzn lakier,osprzet no i wydech to na ogół jest w dobrym mechanicznie stanie-przeciez to oczywiste Ten co sprzedaje na ogół mówi to co kupujacy chce usłyszeć-jak wymiana oleju załatwi stuki w silniku to niech ja zrobi i po kłopocie...to żaden koszt w sumie Taka dygresja "klima sprawna tylko trzeba nabić"....
  12. Hej Raczej wybrał bym 650 z powodów o których napisał konrad1f-moze nie koniecznie tym ze zdjęcia bo ma nie oryginalny wydech a to jak dla mnie podstawa do tego żeby w ogóle się zainteresować danym egzemplarzem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...