Skocz do zawartości

grebur

Forumowicze
  • Postów

    1154
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O grebur

  • Urodziny 08/02/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pelplin

Osobiste

  • Motocykl
    GS 500, CRF 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8630794
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia grebur

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)

-1

Reputacja

  1. Witam wszystkich, w nocy z dnia 07.04.2014 na 08.04.2014 skradziono bmw x5 e70 3.0Diesel, 2008r w miejscowości Lipinki Szlacheckie (powiat Starogard Gdański, woj pomorskie). Model 2009, srebrny lakier, ciemno brązowe skórzane wnętrze. Auta w czasie kradzieży stało na niemieckich celnych blachach, cechy charakterystyczne to czarne zaślepki spryskiwaczy reflektorów oraz wyczepiony jeden z czujników cofania na tylnim zderzaku. Wewnątrz lekko popękane drewienko na prawych drzwiach. Przewidziana nagroda za pomoc, prosiłbym o udostępnianie tej informacji. oto zdjęcia owego auta : https://imageshack.com/i/n1pthtj https://imageshack.com/i/nrxcd2j https://imageshack.com/i/nqspixj z góry dziękuję !
  2. Tak jak wyżej, potrzebuję kosza sprzęgłowego do tego modelu w dobrym stanie. Kontakt tel : 781 038 122
  3. Nie jestem mechanikiem, tłumaczył mi wszystko przez telefon, może inaczej to określił, pamiętam tylko że mówił że luzy na zaworach się już pokasowały, stąd te problemy z odpalaniem i stopniowe tracenie kompresji w szybkim czasie aż do BUMmm :)
  4. Okazało się że zawór się poluzował, do wymiany tłok, korba, uszczelki na wale i zawory. Głowica i cylinder są OK. Więc z 'Okazji' pozostanie mi zwykła, rynkowa crf 250 :) Dzięki.
  5. exc 400 był dla mnie 'za dobry', myślę że crf'a wykorzystam w większym zakresie, stoi już u mechanika, jutro będę wiedział co jest do roboty. Teraz pytanie, lepiej stalowe zawory czy tytanowe ?
  6. Rozpisałem się bo próbowałem to opisać jak najdokładniej, dodam że byłem zmęczony po ciężkiej pracy fizycznej, pod koniec dnia nogi uginały się podemną w dodatku nie należę do ludzi z ponadprzeciętną siłą, po prostu myślałem że jeszcze nie umiem go odpalać, podobną sytuację miałem z moim poprzednim motocyklem ktm exc 400, jak go kupiłem też długo nie potrafiłem go szybko i skutecznie odpalić, potem nabyłem tą wiedzę, jednak on nie posiadał dekompresatora. Jest taka opcja w ogóle że to usterka którą pokryję w miarę rozsądnymi kosztami czy to typowe objawy wpierdzielenia kupy kasy w remont ? W tym wszystkim dziwiło mnie to że honda posiadała na prawde potężną moc, porównywalną z exc 400, nawet przy vmax, jechała równo, nie strzelała, nie hałasowała, nie wibrowała nadmiernie, choćby jedno zgrzytnięcie by mnie nakłoniło do zaprzestania jazdy, ale prócz tego odpalania i sprzęgła silnik i podzespoły wydawały mi się zdrowe, aż tu zgasła i nie odpaliła, nawet dalej nie próbuję, Jestem załamany..
  7. Witam po długiej przerwie, dzisiaj stałem się nie szczęśliwym posiadaczem motocykla marki honda crf 250 z rzekomo 2008r, na podwójnym wydechu. Sprzedający zapewniał o wymienianym tloku, korbie, dwóch zaworach tytanowych, uszczelkach na wale i innych pierdołach, jedyne co było do roboty w tym motocyklu to sprzęgło - szarpało na zimnym, ciągneło na ciepłym, dostałem informacje o nie naolejonych tarczkach sprzęgłowych podczas montażu, niby koszt 200zł, dało się z tym jeździć, poza tym motocykl ładnie się wkręcał, nie dymił, jednak od samego początku ciężko odpalał na kopa. Pierwszy raz miałem doczynienia z motocyklem z dekompresatorem, tym tłumaczyłem brak umiejętności zapalania, właściciel umiał odpalić motocykl od 4-5 kopa, ja kopałem i kopałem i dokopać się nie mogłem, pozostawało odpalanie na zapych, łapał dobrze, trzymał obroty, jechał żwawo. Po przywiezeniu motocykla do domu ponownie miałem problem z zapaleniem go, kopniak nie łapał jakby momentu kiedy tłok był w optymalnej pozycji, jakby cały czas pracował na dekompresji, pozostawało odpalenie na zapych. Przejechałem się, poordziłem z 20minut, na asfalcie przytrzymałem go w okolicy vmax przez 15sekund, zajeżdżając na działkę zgasł na luzie, podkręciłem obroty, ponownie zapaliłem pchając motocykl, silnik chodził równo, w pewnym momencie na działce odkręciłem manetkę, motocykl lekko stanął na kole, po czym był trzask w okolicy silnika i zgaśnięcie motocykla, już nawet nie myślałem o odpaleniu z kopniaka, próbowałem na zapych. Dziwnie rzużniło w silniku i raz strzelił z tłumika, nie było mowy o odpaleniu motocykla. Kopniak w ogóle stracił prawie jako taki opór, działał jak w 2T. Strasznie się zawiodłem, jak to bywa w tego typu sprawach nie ma mowy o zwrocie motocykla, ojciec upierał się przy opcji sprzęgło, ale raczej ma to mało wspólnego z objawami, wiem że może być kilka opcji co się stało, ale chciałbym jakieś z nich wyeliminować. Mechanik przez telefon powiedział że bez rozbierania jest kicha nie gdybanie,wiem.. ale dał pomysł z rozklekotaniem się zaworów, lub problem z łancuszkiem rozrządu, łancuszek byłaby to chyba najlepsza opcja, skoro 30mth temu miał wymieniane najważniejsze rzeczy (podobno) co mogło pójść nie tak? Silnik jest suchy, uszczelki w miarę świerze i na pewno nie jest to silikon, ogólnie motocykl wyglądał na zadbany, pech ? normalna sytuacja w motocyklu wyczynowym ? Czy może sprzedawca oszust który zrobił motocykl na sztukę, zabajerował, a po 20minutach padł cały silnik ? Przynajmniej można ruszyć kopniakiem, cos tam kreci silnik, hałasuje, tylko raz przez krótki moment spróbowałem coś z tym zdziałać, nie chciałem pogarszać sprawy. Teraz nie wiem co robić.. Nie miało tak być, że wydaje pieniądze na świerzy motocykl a po jednym dniu dokładam kilka tysi, liczę na jakieś rady, wskazówki, pomoc. Pozdrawiam !
  8. Witam, jutro jadę oglądać ten oto egzemdlarz http://allegro.pl/yamaha-yzf-250-nowy-stroj-akcesoria-i3245707742.html . Może zna ktoś to moto / dostrzega coś nie pokojącego / ma sygestie o co dokładnie dopytać właściciela ? Pozdrawiam
  9. Witam po długim czasie, około rok temu sprzedałem moją wielką miłość ktm exc 400 z powodów finansowych, teraz chcę powrócić do 'terenu' i zastanawiam się nad czymś tańszym, raczej cross, preferowałbym ponownie KTM bo na prawdę nabrałem zaufania do tej marki. Do dyspozycji mam jakieś 6-7tyś zł i myślałem nad exc/sx 200 lub 250, chodzi o to żeby cross dorównywał mocą do exc 400 bo owa odpowiadała mi idealnie, lepiej brać 200 czy 250 ? i czy w tej cenie znajdę coś godnego zainteresowania ?
  10. Witam, sprzedałem ktm'a i szukam fajnej szosowej maszynki, niestety budżet jaki posiadam to koło 9tyś zł, w tej cenie można już wyrwać er6n, polowałem na fz6 ale niestety za słabo z kasą na porządnego fazera. Sv'ki wygląd mi nie przypada do gustu i jest jakby.. mała. Chciałem się zapytać czy ten zegar elektroniczny pokazuje coś poza prędkością ? Spalanie, czas czy coś takiego ? mowa o roczniku 2006-2k8.
  11. Witam, na sprzedaż mam mój motocykl, który posiadam od 2 sezonów, marki KTM EXC 400 z 2000r. Wizualnie i technicznie prezentuje się lepiej niż nie jeden 2004++. Nigdy mnie nie zawiódł a serwisowany na bieżąco, co 1000km zmieniany olej z filtrami wraz z ustawianiem zaworów, co 3-5wypadów czyszczony filtr powietrza, wymienione klocki, właściwie nowy akumulator, motocykl przygotowany do sezonu, opony 80% przód, 70% tył, napęd w bardzo dobrym stanie, 0 wkładu, silnik w świetnym stanie, pali od pierwszego zakręcenia, serdecznie polecam bo taki rodzynek wśród motocykli klasy hard enduro to rzadkość a daje mnóstwo funu, co tu długo tłumaczyć, znawcy tematu wiedzą co potrafi ten sprzęt, sprzedaję z powodu przesiadki na motocykl szosowy (częste dojazdy do szkoły, a zdecydowanie to nie żywioł ktm'a) Motocykl używany 100% amatorsko, w ciągu 2 sezonów widział z 3-4razy tor, gdzie nawet bałem się odkręcić, poza tym jeżdżony po pobliskich polach, lasach, interesuje mnie zamiana tylko na yamahe fz6(model +2004) Kontakt tel : 781 038 122, odpowiem na wszystkie pytania, nie mam nic do ukrycia,(Zarejestrowany w kraju, ubezpieczenie do końca roku 2012) motocykl godny polecenia. http://allegro.pl/show_item.php?item=2171739589 Cena jaka mnie interesuje to 9000zł.
  12. Witam, tak jak w temacie, zamienie mojego ktm'a na fazerka, oto opis : Witam, na sprzedaż mam mój motocykl, który posiadam od 2 sezonów, marki KTM EXC 400 z 2000r. Wizualnie i technicznie prezentuje się lepiej niż nie jeden 2004++. Nigdy mnie nie zawiódł a serwisowany na bieżąco, co 1000km zmieniany olej z filtrami wraz z ustawianiem zaworów, co 3-5wypadów czyszczony filtr powietrza, wymienione klocki, właściwie nowy akumulator, motocykl przygotowany do sezonu, opony 80% przód, 70% tył, napęd w bardzo dobrym stanie, 0 wkładu, silnik w świetnym stanie, pali od pierwszego zakręcenia, serdecznie polecam bo taki rodzynek wśród motocykli klasy hard enduro to rzadkość a daje mnóstwo funu, co tu długo tłumaczyć, znawcy tematu wiedzą co potrafi ten sprzęt, sprzedaję z powodu przesiadki na motocykl szosowy (częste dojazdy do szkoły, a zdecydowanie to nie żywioł ktm'a) Motocykl używany 100% amatorsko, w ciągu 2 sezonów widział z 3-4razy tor, gdzie nawet bałem się odkręcić, poza tym jeżdżony po pobliskich polach, lasach, interesuje mnie zamiana tylko na yamahe fz6(model +2004) Kontakt tel : 781 038 122, odpowiem na wszystkie pytania, nie mam nic do ukrycia,(Zarejestrowany w kraju, ubezpieczenie do końca roku 2012) motocykl godny polecenia. http://allegro.pl/show_item.php?item=2171739589 Fazerek z owiewką od 2004r. oczywiście, możliwa dopłata z mojej strony.
  13. Kilka lat temu jak kupiłem derbi sende, wieźliśmy ją 500km w bagażniku e38, troche wystawała, poza tym zdjęliśmy koła, ale jakoś dało rade, a wiadomo tam sedan w dodatku nie składane fotele, tyle ile miejsca było w bagaże tyle się wykorzystało.
  14. Znalazłem ciekawą dla mnie propozycję, otóz połączyć to radio http://www.audio-10.com/images/stories/alpine-radio/Audio10_MF2910_seitlich_bel3.jpg ze zmieniarką cd ukrytą np. w bagażniku oryginalnie kompatybilną z tym radiem. Jestem ciekaw tylko ile mnie taki zestawik wyniesie, ale myślę że w 600zł się zamknie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...